Misschien moet je je meer verdiepen in hedendaagse acts.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:16 schreef Aisumasen het volgende:
Spijt me om te zeggen, maar het is vooral de line-up die ik elk jaar minder spannend vond worden. Maar weet zeker dat ik zal gaan missen, als ik dit weekend de sfeerbeelden op televisie zie, en die paar acts die ze mogen uitzenden.
C u there, Hopelijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
3 natuurlijk. Al jaren rechtsachterin langs het pad, Anders verdwaal ik 's nachts.
Ja, het is nogal een operatie. Gelukkig flink wat jaren ervaring in de crew dus ik heb er wel vertrouwen in. De afgelopen jaren hadden we een prachtig kamp.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:25 schreef SpauldingPF het volgende:
30 tenten ? Netjes hoor, komen wji aan met 4 tentjes:P
Zal toch wel? Jullie komen ongeveer een half uur later aan dan wij ofzo.quote:
Hoe laat zijn die plekkies weg dan ? Langs het padquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
3 natuurlijk. Al jaren rechtsachterin langs het pad, Anders verdwaal ik 's nachts.
Je herkent me aan een vintage zonnebril met cd's om mijn nekquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zal toch wel? Jullie komen ongeveer een half uur later aan dan wij ofzo.
Uurtje of 3, denk ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:32 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Hoe laat zijn die plekkies weg dan ? Langs het pad
Je herkent me aan: He Marijke, pass me es een biertje.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je herkent me aan een vintage zonnebril met cd's om mijn nek
Dat is wel herkenbaarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je herkent me aan een vintage zonnebril met cd's om mijn nek
Zijn Alfa halve liters oke?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je herkent me aan: He Marijke, pass me es een biertje.
Bien sûrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |