Nu ik dit zo lees denk ik dat ook jaquote:
Ah, dit herken ikquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:47 schreef Lips het volgende:
Ik krijg m'n tent, luchbed en slaapzak nooit in m'n backpack! Ben ook bang dat bier en overige boodschappen er niet in gaan
Ach, dan maar eerst lopen met tent en bier en daarna terug voor de rest
Bij de xenos is wel zo`n stoeltje te krijgen, helemaal opvouwbaar en zit nog super ook, voor maar een tientje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:48 schreef Corkscrew het volgende:
Iemand nog een tip voor een ultra-opvouwbaar campingstoeltje?
O, en nog een vraag van een Lowlands-newb: is een kussen meenemen de moeite en de ruimte waard? Of is een trui als kussen een betere oplossing?
Handig. Dat is wel het nadeel van een 3persoons Quechua... Onmogelijk ergens in te stoppen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:35 schreef rubbereend het volgende:
oja mijn backpack zit stampvol, maarja heb dan ook mijn tent erin zitten
Neem een paar van die 'Ik ga naar Lowlands en neem mee'-topics van de afgelopen edities door, daar staat alles wel in geloof ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:17 schreef vogelkooi het volgende:
Ik ben me inpak lijstje kwijt, weet wel wat ik mee moet nemen maar vergeet vast wel iets. iemand nog ideen wat ECHT mee moet?
In de FAQ op de Lowlands-site staat onder wat niet mee mag: "gettoblasters (wel gewone transistorradiootjes)".quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:25 schreef SpauldingPF het volgende:
Wie weet wat voor radio je mee mag nemen? Wij hebben een gewone met CD speler, toegestaan?
Staat er niet ergens een foto van het type dat je hebt online?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:31 schreef SpauldingPF het volgende:
Ja dat wist ik ookmaar ik heb opgezocht wat een transistorradio is, maar dat is gewoon zo`n klein flutradiootje, zo`n platte ouderwetse. En een ghettoblaster is het ook weer niet.
Nee.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:40 schreef SnuggLe het volgende:
Is er electriciteit in de badhokken vraag mijn vriendin.....?!
Ik dacht tot mijn eerste keer Lowlands zoiets maar dan andersomquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:53 schreef Droopie het volgende:
Ik wens jullie veel plezier.
Volgend jaar maar eens kijken of Lowlands iets voor mij is.
Ben eigenlijk meer een dance/ techno liefhebber, maar als ik die namen ziet kan ik me er best vermaken.
Misschien niet aan het begin van de dag, maar s'nachts echt toffe dingen..
Deadmau5
jullie gaan los
bloeduitstortingen heb ik er al tientallen van gehad. Gewoon beetje ijs opdoen en nachje laten rustenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:55 schreef frame-saw het volgende:
Er is niks ernstigs aan de hand met mijn arm, voor de mensen die zich ongerust maken. Het is een bloeduitstorting, maar het doet echt fucking pijn. Kan iig geen tas er mee dragen. Maar dat komt wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |