ben jij een vrij lange gast? dan heb ik wel een beeld van wie je bentquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Activator was inderdaad een held, waren flink wat Fokkers te vinden die hier ook afslotenEcht ideale afsluiter voor mij, stuk beter als opgepropt mainstream Hardcore-hitjes luisteren
Dankuquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik weet niet wie je bent maar je bent wel iemand met smaak
Oh ik kan de spanning niet meer aan!!!quote:
Nee joh, als dwergkoala wordt je toch niet toegelaten tot feesten!! En sowieso geen dwerg maar zo'n 1.72 langquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:56 schreef Koepert het volgende:
[..]
Oh ik kan de spanning niet meer aan!!!
Je bent een dwergkoala uit het Rivierendal in Zuid-Oost Patagonie!
ik ken een niet nader te noemen koepert die 1,72 gewoon als een dwerg beschouwtquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:02 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Nee joh, als dwergkoala wordt je toch niet toegelaten tot feesten!! En sowieso geen dwerg maar zo'n 1.72 lang
Ik ben de rechter...quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:47 schreef de_huig het volgende:
[..]
ben jij een vrij lange gast? dan heb ik wel een beeld van wie je bent
decibel was echt briljant. tot aan het avondeten gewoon puur genoten van de chillheid van het hele feest. Beetje jammer van beholder met zn bleeding en zn mixskills (die hij thuis had gelaten) maar na het avondeten achtereenvolgens donkey's, zatox, stukje bfront, activator en weer bfront met zijn toegift. En dat allemaal in een tent waar echt alleen liefhebbers waren en waar je alle ruimte had om debiel te doen..de tering zeg, nog nooit zon sfeer meegemaakt
![]()
![]()
en zo hard..
ik kan er nog steeds niet over uit..ik heb er echt verschrikkelijk van genoten
Dan vraag ik mij toch af wat een 'echte' dwerg į la 50-100 cm dan is voor deze koepert?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:08 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik ken een niet nader te noemen koepert die 1,72 gewoon als een dwerg beschouwt
1.72 is gewoon dwergquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:08 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik ken een niet nader te noemen koepert die 1,72 gewoon als een dwerg beschouwt
Ah was jij datquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik ben de rechter...
http://img94.imageshack.us/img94/9552/pic128248173357785384.jpg
ohja jou heb ik ook gezien jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik ben de rechter...
http://img94.imageshack.us/img94/9552/pic128248173357785384.jpg
Ja dat is StM ja. Als je met vrij lang, enorm bedoelt welquote:Op maandag 23 augustus 2010 06:50 schreef de_huig het volgende:
en StM..ben jij dan een vrij lange gast die ook bij acti stond?
alles is relatief he kleine vrindquote:Op maandag 23 augustus 2010 07:32 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ja dat is StM ja. Als je met vrij lang, enorm bedoelt wel
Handig pocketformaatquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:22 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij toch af wat een 'echte' dwerg į la 50-100 cm dan is voor deze koepert?
hij vond m'n shirt vetquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:20 schreef T-Force het volgende:
[..]
Zei hij ook nog iets van je shirt, ofniet?
Ik had op The Qontinent iemand gesproken die mijn shirt heldig vond. Ik kwam hem tijdens Decibel ook weer tegen en hij had blijkbaar op The Qontinent Intractable One nog gesproken over mijn shirt (Ik had hem omhoog gehouden tijdens hun Live-Act) en hij was echt superenthousiast blijkbaar en hij had het erover dat dat shirt commercieel verkocht moest worden. Dus Boy, misschien even naar AVIO twitteren?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik hoor zo een reclame op TV: 'Glorix is de dikste bleek.'
quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:47 schreef T-Force het volgende:
Ik heb ook altijd lol met wat maten op mijn werk als ik weer eens dikke bleek mag vullenDie doos gaat dan echt de hele winkel rond
Dat is hij ook op een normaal 2.1 setjequote:Op maandag 23 augustus 2010 11:54 schreef Koepert het volgende:
OH... en Kickin'Ass is op Zak-soundsystem kwijlen geblazen... Goddomme zeg..
Nogmaals... Best belangrijk lijkt mequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:16 schreef Baronpilsener het volgende:
Oja, nog even iets heels anders, in de OP staat een linkje naar de code van de OP, wie moet deze updaten? Ik heb zelf nml geen idee hoe dat moet of werkt op FOK wiki..
I've got an Alibiquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:35 schreef Krulliewullie het volgende:
Jullie zijn wel slecht in het spelletje Wie ben ik
Terwijl sommigen van jullie mij toch echt al kennen![]()
Ik zag inderdaad ook filmpjes dat hij Salamandra (Hardstyle Masterz Remix) & Junior had gedraaidquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:13 schreef Sethje het volgende:
Headhunterz draaide ook echt een heerlijke set, het geluid ging zo ontzettend hard, zo vet gewoon. Op t einde nog ff noisecontrollers - gaia en de oude rock civilisation, heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |