Heerlijk feestje Decibel!
Op de radio in de file naar de parkeerplaats geluisterd naar b2s radio waar Max Enforcer begon met Electronic Stereophonic....toen dacht ik al, Oh nee he.... maar gelukkig was die snel weggemixt.
Binnenkomst (entree zuid) ging snel en liepen meteen richting main. Nog lekker de ruimte dus nog ff los op wat tracks van Max enforcer.
Toen de Pysko Punkz, een heerlijk setje, gewoon doorraggen zoals ze altijd doen, alleen het geluid had wat pieken als ze aan de knopjes zaten (blijkbaar was dat bij Deepack ook nog) Heel irri als het geluid een fractie van seconde ff nog harder open wordt gegooid. Maar ok, kleinigheidje.
Toen richting Luna waar blijkbaar half Fok! al aanwezig was. Een heerlijk setje met veel Zatox nummers. Ook hier kwam helaas dat nummer dat ook op TMF komt, voorbij. Maar tracks zoals Rawstyle en Torture klonken weer heer-lijk

Toen nog even een stukje Beholder meegepakt. Wat oudere platen kwamen voorbij alleen mixtechnisch sloeg het nergens op

Midden in de set hadden we (ik en de 2 dames) toch wat honger en ff een lekker een frietje gepakt bij de pussy lounge stage die er voortreffelijk uitzag

Daar draaide de prophet wat bekende tracks zoas "Fresh beats".
Stukje beholder en toen maar eens richting de euphoria stage.
Helaas toen Stephanie gemist, maar DBSTF waren aan de beurt. De tent stond he-le-maal vol. De vieze benauwde warmte straalde naar buiten. Dus we zijn ook maar gewoon terug gegaan naar Beholder en en mini stukje van Alpha2 meegemaakt. Wat zeker niet verkeerd was.
Tatanka was de volgende en blijkbaar waren al youtubbers alweer vertrokken want er was weer heerlijk te ruimte om los te gaan. Een heerlijke set om de beentjes los te laten gaan.
Toen snel richting Zatox. Altijd leuk om je eigen shirtjes tegen te komen. Een zeer goeie set waar ook mijn benen en voeten flink op de proef werden gesteld. Later met mede shirt-genoot ff langs de artiesten ingang gelopen om toch even op de foto te gaan met mijn held en het shirt weer een beetje te promoten

De main was na zatox al vol beladen en had geen zin meer om daar te blijven, dus gingen we langs de remember stage waar Daniello aan het draaien was. Screamer hoorde ik op een afstand en ben daar ook de rest van de avond blijven staan. Ook pavo draaide alle tracks uit mijn hardstyle tijd. Echt heer-lijk genoten van die klassiekers (Wat "summer of hardstyle" ertussen deed weet ik niet

) Maar desondanks was dat toch wel 1 van de hoogtepuntjes van de dag.
Het eten was dik in orde. Pizza was lekker, friet was goed en de shoarma shizzle smaakte ook goed (had wat gratis muntjes gekregen, dus ik nam het er lekker van

)
Wc's, tja gewoon goed. Nooit druk, altijd plek. Alleen die lucht soms....bah bah.
Het geluid was overal goed. In de tenten was het soms irri dat die stalen platen meetrilde....er ontstond een soort galm daardoor...
En de sets, heb ik niks om aan te merken. Heb gewoon de matige dj's lekker vermeden.

Eindelijk na Emporium weer een lekker feestje meegemaakt.
Op naar Q-base
[ Bericht 2% gewijzigd door Boy_Snakeye op 22-08-2010 13:45:37 ]