Met regen in caravanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:18 schreef Inu het volgende:
In de regen in een tent
Vandaag wordt mn huis bekeken of ik nog iets moet veranderen voor ik het teruggeef aan de woningbouw... En vrijdag komen er 10 mensen kijken
Maar je kan nu wel op je cita rijden /carlo boszhard pittige tijden accentquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:23 schreef -moppie- het volgende:
ik ga niet naar de camping en ook niet verhuizen, saai...
luister, ik heb nog nooit op een snorfiets, brommer of wat dan ook gereden en ik ben ook niet van plan om het te gaan doen!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:29 schreef febster het volgende:
[..]
Maar je kan nu wel op je cita rijden /carlo boszhard pittige tijden accent
Sorry hoor, wist niet dat je boos werdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
luister, ik heb nog nooit op een snorfiets, brommer of wat dan ook gereden en ik ben ook niet van plan om het te gaan doen!
Is Colt z'n nieuwe (nee niet nieuw, maar na 15 jaar weer opgeduikelde) hobby.
Ik ging ooit op een date en toen was zijn idee van een leuke date met zn brommertje uit de jaren 60 gaan picknickenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
luister, ik heb nog nooit op een snorfiets, brommer of wat dan ook gereden en ik ben ook niet van plan om het te gaan doen!
Is Colt z'n nieuwe (nee niet nieuw, maar na 15 jaar weer opgeduikelde) hobby.
Verhuizen is vooral veel gedoe...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:23 schreef -moppie- het volgende:
ik ga niet naar de camping en ook niet verhuizen, saai...
Ikke ben niet boos maar ik wilde even duidelijk maken dat er in ons huis maar 1 tokkie woont.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:38 schreef febster het volgende:
[..]
Sorry hoor, wist niet dat je boos werd.
Maar ik had idd beetje zo'n Sjonnie en Anita idee erbij. Beide Aussie aan en dan lekker gassen.
Fritsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ikke ben niet boos maar ik wilde even duidelijk maken dat er in ons huis maar 1 tokkie woont.
En toch wilde Colt met je samenwonen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ikke ben niet boos maar ik wilde even duidelijk maken dat er in ons huis maar 1 tokkie woont.
Toen had hij geen brommer, vertelde wel dat hij als puber het leuk vond om eraan te knutselen enzo... maar ja..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En toch wilde Colt met je samenwonen?
Jij kunt beter aangeven wanneer jij naar huis gaatquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
ben alweer aan het pakken om naar de camping te gaan...
Ik herken diequote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Toen had hij geen brommer, vertelde wel dat hij als puber het leuk vond om eraan te knutselen enzo... maar ja..
ik denk dat het een dertigers crisis is.
Wat komt er bij die crisis nog meer kijken, kan ik me vast voorbereiden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik herken die
als ik eenzelfde scooter tegenkom als ik had toen ik 16 was koop ik die ook weer denk ik
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook wel weer eens graag aan wat bromfiets blokken zou willen knutselen met het juiste gereedschap. Lekker reinigen en restaureren en dan proefdraaien.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik herken die
als ik eenzelfde scooter tegenkom als ik had toen ik 16 was koop ik die ook weer denk ik
Meer interesse vragen van jonge dames. (Heb ik gelukkig geen last van gehadquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wat komt er bij die crisis nog meer kijken, kan ik me vast voorbereiden.
inhammen...ohnee..die heb ik al 10 jaarquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wat komt er bij die crisis nog meer kijken, kan ik me vast voorbereiden.
Ja diequote:
Met een topsnelheid van 40 km/hquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja die. Die wil ik ook nog een keer hebben
. SR Racing Replica toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |