Niet sprinten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:26 schreef BobbyB het volgende:
Dus jij sprint er dan meteen naartoe?
Misschien moet je eens naar de lelijkste troll gaan, kijken of die jouw opmerking wel snapt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik ga altijd in de rij staan waar het mooiste kassameisje zit.
Tenzij je artikelen uit het ICEvak hebt?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet sprinten.Ik sluit gewoon rustig aan.
Neuh, dan maar niet, hoor.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:28 schreef Bravebart het volgende:
Misschien moet je eens naar de lelijkste troll gaan, kijken of die jouw opmerking wel snapt.
Dat ik het totaalbedrag verkeerd noemde en zij vervolgens vraagt of ik de kassabon wil. Vervolgens zeg ik dat ik die natuurlijk mee wil om te kijken waar de fout zit. Lijkt mij logisch...quote:
zelfs met boodschappen doen denk je nog aan treinen autistquote:www.ns.nl
Wil je weten hoe laat de trein van Assen naar Amsterdam vertrekt? Of hoe vaak je moet overstappen als je van Zoetermeer naar Zwolle reist? Kijk dan op deze site, want dan is je treinreis in een paar klikken gepland. Vul het station van vertrek en aankomst in en wanneer je wilt reizen. Je krijgt een duidelijk overzicht van de snelste verbinding, hoeveel de reis kost, of je moet overstappen en van welk perron de trein de trein vertrekt. Maar er is veel meer te vinden op deze site. Zo kun je zien waar en wanneer er werkzaamheden zijn aan het spoor. Ook wordt aangegeven wanneer er extra treinen worden ingezet bij bijvoorbeeld evenementen en concerten. Je kunt ook bellen met 0900 - 1475. Het telefoonnummer kost €0,35 per minuut. Je krijgt dan reisadvies van een sprekende computer.
Flauwquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tenzij je artikelen uit het ICEvak hebt?
Hahahahahahahahahaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat ik het totaalbedrag verkeerd noemde en zij vervolgens vraagt of ik de kassabon wil. Vervolgens zeg ik dat ik die natuurlijk mee wil om te kijken waar de fout zit. Lijkt mij logisch...
Je bent bekend met het begrip "Grap" ?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat ik het totaalbedrag verkeerd noemde en zij vervolgens vraagt of ik de kassabon wil. Vervolgens zeg ik dat ik die natuurlijk mee wil om te kijken waar de fout zit. Lijkt mij logisch...
Zelfs met uitleg haal ik de grap er nog niet uit. Klinkt eerder dat je je fout wil nakijken, terecht, maar niet dat je zegt hihi grappig.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Daar zit geen grap in.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Je herhaalt nu wat je gezegd hebt, maar de grap ontgaat me nog steeds.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Jazeker.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:32 schreef Steve-O het volgende:
Je bent bekend met het begrip "Grap" ?
Hij is goed, hè.quote:
Grappen uit moeten leggenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Hij is goed, hè.Misschien snapte het kassameisje ´m ook wel als ik het haar nog uitgelegd had.
quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:32 schreef Pharkus het volgende:
Zelfs met uitleg haal ik de grap er nog niet uit. Klinkt eerder dat je je fout wil nakijken, terecht, maar niet dat je zegt hihi grappig.
Dan hebben jullie geen humor.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:32 schreef marcodej het volgende:
Je herhaalt nu wat je gezegd hebt, maar de grap ontgaat me nog steeds.
Welke vestiging van de Super de Boer is het? dan mailen we wel de grap nog evenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Hij is goed, hè.Misschien snapte het kassameisje ´m ook wel als ik het haar nog uitgelegd had.
We buffelen lekker door.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:34 schreef Salatrel het volgende:
stormlooptopic.
het topic gaat als een trein
Neuh, dat hoeft verder niet. Volgende keer beter.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:36 schreef trolololo het volgende:
Welke vestiging van de Super de Boer is het? dan mailen we wel de grap nog even
Mijn grappen laten kassameisjes lachen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:35 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan hebben jullie geen humor.
Mijn grappen doorgaans dus ook. Alleen vanochtend niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:37 schreef Pharkus het volgende:
Mijn grappen laten kassameisjes lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |