quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:13 schreef BobbyB het volgende:
Toch knap dat TS zich zo goed heeft kunnen trainen in hoofdrekenen. Ik zou na een 5 producten het spoor bijster zijn. Maakt ook verder niet zo veel uit, ik wacht gewoon op het seintje van het kassameisje tot ik kan pinnen, dan zie ik het bedrag zelf wel. Ik vind het wel vervelend dat ik meestal in de verkeerde ga staan, altijd mensen die lopen te klooien met wisselgeld, terwijl de andere rij als een trein gaat.
Bewustwording van prijzen. Niet klakkeloos van alles in de kar smijten.quote:
Ja, door jouzelf jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:12 schreef Socios het volgende:
[..]
In alle supermarkten wordt om mijn opmerkingen gelachen.
Hey Knovxville alles lekkerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Rainman aan je kassa hebben als 15-jarig meisje is natuurlijk nooit grappig.
er zitten meer treingerelateerde woorden in.quote:
ja maar die waren al gemaaktquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
er zitten meer treingerelateerde woorden in.
zuchtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Bewustwording van prijzen. Niet klakkeloos van alles in de kar smijten.Tevens leuk ´spel´ om te kijken of ik het goed uitgerekend heb. En soms zijn er ook fouten aan de kant van de supermarkt.
oh.quote:
alhoewel trainen op zijn vlaams uitspreken is natuurlijk ook best grappugquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, doorgaans ook door de kassameisjes. Zijn meestal heel vrolijke gesprekjes.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:12 schreef Socios het volgende:
[..]
In alle supermarkten wordt om mijn opmerkingen gelachen.
quote:
En geloof maar dat er tijdens de eerstvolgende pauze in die kantine nog even nagelachen wordt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:18 schreef Socios het volgende:
Nee, doorgaans ook door de kassameisjes. Zijn meestal heel vrolijke gesprekjes.
quote:
Nee, ik ga altijd in de rij staan waar het mooiste kassameisje zit.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:23 schreef opastokvis het volgende:
maar dan alleen bij kassameisjes met een hondekop
Antwoorden, ik wil ze.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:12 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Was het één van deze twee?
En dan ga je haar playen met je rekenskillzz.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:24 schreef Socios het volgende:
Nee, ik ga altijd in de rij staan waar het mooiste kassameisje zit.
Dus jij sprint er dan meteen naartoe?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik ga altijd in de rij staan waar het mooiste kassameisje zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |