Dat was nieuwe 'aanwinst' Frank Dane. Coen is op vakantie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:18 schreef Sigmund666 het volgende:
Zit Timur nou bij de Coen en Sander show?
(Of verbeeldde ik me dat nou vanmiddag?)
Aha. Wat een geretardeerde aap is me dat zeg. Kolere manquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was nieuwe 'aanwinst' Frank Dane. Coen is op vakantie.
Zo! Goed bezig man.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:46 schreef Bol_Wan het volgende:
albums binnengekregen vandaag: Cary Borthers - Under Control, Eels - Meet the EELS (best of), The Pigeon Detectives - Wait for me.
Cee, Geboortedatum 17-08. Hoiiiii! We maken er nog een dolle laatste 6 minuten van!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
Dagoduck, Geboortedatum 17-08-1993![]()
Hallo allemaal
Gefeliciteerd Beidequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:54 schreef Cee het volgende:
Errrrrg verlate reactie maar 't bezoek is weg dus ik quote 'm toch maar
[..]
Cee, Geboortedatum 17-08. Hoiiiii! We maken er nog een dolle laatste 6 minuten van!![]()
welkom in je zeventiende jaar, ik ben je toch al zeker een dikke twee weken voorgegaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
Feli.![]()
Thanx all!
Was weer gezellig vandaag met visite enzo...![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:02 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
welkom in je zeventiende jaar, ik ben je toch al zeker een dikke twee weken voorgegaan
Leuk he, eens in de herfst jarig zijn? Volgend jaar mag 't wel weer normaal zijn, het weer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
Feli.![]()
Thanx all!
Was weer gezellig vandaag met visite enzo...![]()
Thanks.quote:
17-08-1993, dat lijkt me zeventienquote:
snap je bedoeling al, mijn fout.. officieel je achttiende jaar jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
17-08-1993, dat lijkt me zeventien
Wat een kuikentje ben jij.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
17-08-1993, dat lijkt me zeventien
die moet in mijn Sig, nog nooit zo hard moeten lachen om een "belediging"quote:
Die was voor Dagoduck he. Maar gezien de fossiliteit die ik aan het bereiken ben, is alles beneden de 20 categorie kuiken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
die moet in mijn Sig, nog nooit zo hard moeten lachen om een "belediging"
dan zou et voor mij net zo goed gelden, die twee weken maken ook niks uitquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Die was voor Dagoduck he. Maar gezien de fossiliteit die ik aan het bereiken ben, is alles beneden de 20 categorie kuiken.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
snap je bedoeling al, mijn fout.. officieel je achttiende jaar ja
NOG GEFELICITEERD!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:54 schreef Cee het volgende:
Errrrrg verlate reactie maar 't bezoek is weg dus ik quote 'm toch maar
[..]
Cee, Geboortedatum 17-08. Hoiiiii! We maken er nog een dolle laatste 6 minuten van!![]()
Briliant joh!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik wil een euro euro."![]()
. Wat een crap.
'Jouw' versie op dat nummer is wel makkelijk in te koppenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik wil een euro euro."![]()
. Wat een crap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Geinig nummer iddquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:27 schreef -Hans- het volgende:
Tom Helsen !!!!!!! Misschien ook wel een MH kandidaat
Dat nummer hoor ik al zolang, dus dat lijkt me niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:27 schreef -Hans- het volgende:
Tom Helsen !!!!!!! Misschien ook wel een MH kandidaat
Alsjeblieft zegquote:Sun in her eyes komt deze week in de Nederlandse charts binnen op nummer 80!
Het nummer is ondertussen al vier jaar oud maar wordt nu in Nederland gebruikt
http://www.tomhelsen.be/newsquote:
quote:
Dat is wat ik dachtquote:
Wel? of weg?quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:58 schreef Dagoduck het volgende:
Flikker toch op met je pakistan, ga dijken bouwen
Vraag maar aan Frank, die kent de band van top tot teen!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:14 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn die Mumford & Sons nou allemaal hetzelfde deuntje?![]()
quote:Een hakje en een drankje om half vier!
Lipstick - I'm a raver
Nakatomi - Children of the night
Hakkuhbar - Gabbertje
En bij de volgende vraag gaat ie weer zeuren dat er wellicht iemand valsspeeltquote:
Nou idd, dan gaat er bij 3fm wat DOOR het raam...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:26 schreef Paul-89 het volgende:
Jo alweer die schijtplaat.Als ze het maar laten dit megahit te maken.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Die gozer krijgt het voorgezegd maar snapt het niet.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:12 schreef Derek010 het volgende:
Ik weet wel een leuke bijnaam voor Frank Dane: Frank Jensen
Net zulke slechte humor en weinig kennis van de wereld waarin hij werkt als zijn broer.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:12 schreef Derek010 het volgende:
Ik weet wel een leuke bijnaam voor Frank Dane: Frank Jensen
En ze doet het ook gewoon hequote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:28 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Oh geen Coen, dan moet ik ophangen
Ik was net even eten, misschien bestaat er toch een godquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:16 schreef 3rdRock het volgende:
weer dat mens van govaert. what's wrong with being overrated? dat jij op de radio bent! houd je mond!
mazzelaar! doe mij ook zo'n god! ik kwam net terug van een maaltijd van spitskool met worst :squote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ik was net even eten, misschien bestaat er toch een god
Ik heb dat interview nog op mijn telefoon staan, nog nooit helemaal beluisterdquote:
Radio 1, elke zaterdag na 1uquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:57 schreef alors het volgende:
Waarom neemt BNN Martin Simek eigenlijk niet aan voor die nacht op radio1, de interviews met Simek vroegah![]()
Beter kopt ze even een intercity.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:17 schreef Paul-89 het volgende:
Kan die Loesje niet eens de hut gaan poetsen.
Puick idee, en Grammofoontzie mag aan de andere hand.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En dat mag ze de producers van 'Americano' meteen meenemen.
Komt zn LL-bandjes ophalen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:24 schreef Sirolf het volgende:
Blijkbaar is de iPad-club weer begonnen in de 3FM-studio. Ik zag Domien langs lopen.
Is het niet logischer als het 'allereerste popnieuws' is, of denk ik er te lang over door?quote:Het allerlaatste Popnieuws hoor je nu in MetMichiel
Dat was best wel vreselijk,net als DeWollf net The Beatles verkrachte en Bertolf nu hetzelfde doet met Pink Floydquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:51 schreef Pino112 het volgende:
GBTTZ @ Ned3
Met een cover van de Stones
Ach, doet GBTTZ wel vaker met coversquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat was best wel vreselijk,net als DeWollf net The Beatles verkrachte en Bertolf nu hetzelfde doet met Pink Floyd
En nu wordt RATM goed gecovert..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat was best wel vreselijk,net als DeWollf net The Beatles verkrachte en Bertolf nu hetzelfde doet met Pink Floyd
Hallo sandmannetje, tijd niet gezien!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Hallo Nederland Hallo jeugdsentiment.
niet bepaald het punt van het nummerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:43 schreef Derek010 het volgende:
Tering, ik word altijd ZÓ ontzettend blij van Fluorescent Adolescent!Bedankt voor het draaien Michiel!
![]()
LLiNKPop is vorige week al opgenomen, was ook al duidelijk van tevoren bekendgemaakt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:53 schreef Derek010 het volgende:
Huh hoe kan dat Rudy is tegelijkertijd op tv en radio !!11
Te voorspelbare #1quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
LLiNKPop is vorige week al opgenomen, was ook al duidelijk van tevoren bekendgemaakt.
Sterker nog, eerder hadden ze het zelfs over 2 mogelijke uitzenddata. Afhankelijk van het voetbal...
Waren ze al langer mee bezig. Met UitzendingGemist.nlquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:46 schreef hole1988 het volgende:
LOL npo heeft een p2p(torrent) netwerk opgezet. is nu in test fase.
Dus Hans gaat misschien?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:31 schreef -Hans- het volgende:
Der Rudy mensen. Super! Idd, zaterdag de legendarische Corné Klijn hier in de buurt. Disco Classics inferno. Best OK.
Ja, dat snapte ik ook wel (ik was sarcastisch), sorry, ik had wat duidelijker moeten zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
LLiNKPop is vorige week al opgenomen, was ook al duidelijk van tevoren bekendgemaakt.
Sterker nog, eerder hadden ze het zelfs over 2 mogelijke uitzenddata. Afhankelijk van het voetbal...
je was duidelijk zat hoor, Sirolf heeft waarschijnlijk een lange dag gehadquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:53 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik ook wel (ik was sarcastisch), sorry, ik had wat duidelijker moeten zijn.
Haha ja ik overweeg het wel evenquote:
Vet! Eind vorig jaar in het Mecc geweest bij DanceClassicsXXl ik had toen kaartjes gewonnen bij Corné, Hij draaide toen ook erg toffe platen, en ook nog optredens van Robin S, Boney M en de Gibson Brothers vermakelijke avond.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:31 schreef -Hans- het volgende:
Der Rudy mensen. Super! Idd, zaterdag de legendarische Corné Klijn hier in de buurt. Disco Classics inferno. Best OK.
Wow dat is ook wel een verdomd goede line-upquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vet! Eind vorig jaar in het Mecc geweest bij DanceClassicsXXl ik had toen kaartjes gewonnen bij Corné, Hij draaide toen ook erg toffe platen, en ook nog optredens van Robin S, Boney M en de Gibson Brothers vermakelijke avond.Vooral Boney die zo stoned was dat hij nogal zichtbaar moeite had op de been te blijven.
quote:Giovanni van Bronckhorst heeft twee tijgertjes in Blijdorp een naam gegeven: Gio en Vanni.![]()
Ik heb Billy Blisto besteld, had nog een bonquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:04 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAA Go back to the zoo !!!!!!!
jammer genoeg blijven de video's maar 10 dagen onlinequote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:50 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Waren ze al langer mee bezig. Met UitzendingGemist.nl. Wat overigens wel hogere kwaliteit heeft dan!
Inderdaad, doet gelukkig ook niet zo overdreven als de dj's van tegenwoordig Ben Liebrand is ook altijd de rust zelve achter de draaitafels. Altijd wel vermakelijk om zulke heren aan het werk te zien, en vooral hun muziek keuze te horen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wow dat is ook wel een verdomd goede line-up. haha maar prachtig om een stoned Boney M te zien
. Hier verder geen echt grote artiesten, maar goed wel Corné en die man heeft wel een goede smaak als het gaat om
Disco Classics.
Hej Duck! volgens mij een goede keuze want van dat album zijn best al een aantal toffe tracks gekomen. Weet niet wat een album tegenwoordig kost, maar heb hier nog een bon van 5 euro liggen.. Ben ik blij dat die dingen nooit verlopen want die bon heb ik serieus al jaren en doe er niets meequote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb Billy Blisto besteld, had nog een bon
GBTTZquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:04 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAA Go back to the zoo !!!!!!!
Geinig dat ik nu net de Tweet lees van Pino.
[..]
Jammer dat de cd-speler van mn stereo kapot is, dus heb em maar gedownloadquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb Billy Blisto besteld, had nog een bon
http://www.bol.com/nl/p/m(...)010364978/index.htmlquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Duck! volgens mij een goede keuze want van dat album zijn best al een aantal toffe tracks gekomen. Weet niet wat een album tegenwoordig kost, maar heb hier nog een bon van 5 euro liggen.. Ben ik blij dat die dingen nooit verlopen want die bon heb ik serieus al jaren en doe er niets mee.
Ben ook totaal geen liefhebber van dj's die er een complete poppenkast van makenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad, doet gelukkig ook niet zo overdreven als de dj's van tegenwoordig Ben Liebrand is ook altijd de rust zelve achter de draaitafels. Altijd wel vermakelijk om zulke heren aan het werk te zien, en vooral hun muziek keuze te horen.
Relaxt !quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/m(...)010364978/index.html
15 pleuro
En 8 euro op iTunesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Relaxt !. 10 euro erbij lappen en dan heb je 'm dus al. Prima
![]()
Timo !!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:13 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Vanavond naar The Expendables geweest. Hij was vet![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had nog een bol.com bon van 10 euro, dus voor ¤5 was ie van mijquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
15 pleuro
bol.com is wel een erg dure site. je moet eerder sites hebben als cdwow.com o.i.d. zijn vaak de helft goedkoper plus geen verzendkostenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
15 pleuro
Ik koop er normaal ook nooit, maar ik dacht ik zal is wat leuks kopen van die bon.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:15 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
bol.com is wel een erg dure site. je moet eerder sites hebben als cdwow.com o.i.d. zijn vaak de helft goedkoper plus geen verzendkosten
http://www.freerecordshop.nl/music/benny-blisto-0602527475639quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Oh het is op Bol.com ! Jammer, daar heb ik dan weinig aan
Goed bezig man!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.freerecordshop.nl/music/benny-blisto-0602527475639
Op CDWow staat ie nog niet..
Dit is VEEL beter!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:26 schreef -Hans- het volgende:
Zijn er serieus mensen die 30 seconds to mars requesten? Okay.
Wat heeft hij gesnovenquote:
Inderdaad erg vet !! Einde van de maand staan ze op de parkfeesten in Venlo.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is VEEL beter!!
Typhoon en New Cool Collective![]()
Dit is geweldig inderdaadquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is VEEL beter!!
Typhoon en New Cool Collective![]()
Jooaaah supervet!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:32 schreef -Hans- het volgende:
De kogel is door de kerk ! er komt een marathon uitzending van Der Rudy !!!!!. Tot 04:00 s' nachts Der Rudy
http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/347797#
Ga het wel proberen! moet helaas vrijdag dan wel om 5:50 opstaan, maar goed haal het vaak wel tot 02:00 en 04:00 moet lukken met voldoende bier en cola. Zal wel zwaar wordenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jooaaah supervet!!
Ik ga ALLES luisteren!
Oh my god wat een line-up voor een gratis festival. Wow, daar zou ik dus wel even heen gaan als ik jou was! AGT en met name Das Pop is echt zeer de moeite waard. Das Pop was zo vet tijdens het bevrijdingsfestival. Die Caro staat trouwens ook op elk festival... dat zij nog niet is afgehaakt met een burn out. Ze gaat maar door joh.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:40 schreef Paul-89 het volgende:
Ben eens de line-up van de parkfeesten te Venlo (voor jullie allemaal te ver weg) aan het bekijken hebben echt toffe namen, is een 4 daags festival met o.a. : Caro Emerald, Moss, The Mad Trist, Tim Knol, Fresku, Typhoon+ New Cool Collective, Jon Allen, Asteroids Galaxy Tour, Das Pop, De Wolff. En nog heel veel meer, niet slecht voor een gratis festival.
Inderdaad, dit moet je niet missenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga het wel proberen! moet helaas vrijdag dan wel om 5:50 opstaan, maar goed haal het vaak wel tot 02:00 en 04:00 moet lukken met voldoende bier en cola. Zal wel zwaar worden.
We faxen !quote:
Agree! wil hier wel wat moeite voor gaan doen. 't is de laatste keer.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Inderdaad, dit moet je niet missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |