Dat was nieuwe 'aanwinst' Frank Dane. Coen is op vakantie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:18 schreef Sigmund666 het volgende:
Zit Timur nou bij de Coen en Sander show?
(Of verbeeldde ik me dat nou vanmiddag?)
Aha. Wat een geretardeerde aap is me dat zeg. Kolere manquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was nieuwe 'aanwinst' Frank Dane. Coen is op vakantie.
Zo! Goed bezig man.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:46 schreef Bol_Wan het volgende:
albums binnengekregen vandaag: Cary Borthers - Under Control, Eels - Meet the EELS (best of), The Pigeon Detectives - Wait for me.
Cee, Geboortedatum 17-08. Hoiiiii! We maken er nog een dolle laatste 6 minuten van!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
Dagoduck, Geboortedatum 17-08-1993![]()
Hallo allemaal
Gefeliciteerd Beidequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:54 schreef Cee het volgende:
Errrrrg verlate reactie maar 't bezoek is weg dus ik quote 'm toch maar
[..]
Cee, Geboortedatum 17-08. Hoiiiii! We maken er nog een dolle laatste 6 minuten van!![]()
welkom in je zeventiende jaar, ik ben je toch al zeker een dikke twee weken voorgegaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
Feli.![]()
Thanx all!
Was weer gezellig vandaag met visite enzo...![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:02 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
welkom in je zeventiende jaar, ik ben je toch al zeker een dikke twee weken voorgegaan
Leuk he, eens in de herfst jarig zijn? Volgend jaar mag 't wel weer normaal zijn, het weer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
Feli.![]()
Thanx all!
Was weer gezellig vandaag met visite enzo...![]()
Thanks.quote:
17-08-1993, dat lijkt me zeventienquote:
snap je bedoeling al, mijn fout.. officieel je achttiende jaar jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
17-08-1993, dat lijkt me zeventien
Wat een kuikentje ben jij.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
17-08-1993, dat lijkt me zeventien
die moet in mijn Sig, nog nooit zo hard moeten lachen om een "belediging"quote:
Die was voor Dagoduck he. Maar gezien de fossiliteit die ik aan het bereiken ben, is alles beneden de 20 categorie kuiken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
die moet in mijn Sig, nog nooit zo hard moeten lachen om een "belediging"
dan zou et voor mij net zo goed gelden, die twee weken maken ook niks uitquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Die was voor Dagoduck he. Maar gezien de fossiliteit die ik aan het bereiken ben, is alles beneden de 20 categorie kuiken.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
snap je bedoeling al, mijn fout.. officieel je achttiende jaar ja
NOG GEFELICITEERD!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:54 schreef Cee het volgende:
Errrrrg verlate reactie maar 't bezoek is weg dus ik quote 'm toch maar
[..]
Cee, Geboortedatum 17-08. Hoiiiii! We maken er nog een dolle laatste 6 minuten van!![]()
Briliant joh!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik wil een euro euro."![]()
. Wat een crap.
'Jouw' versie op dat nummer is wel makkelijk in te koppenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik wil een euro euro."![]()
. Wat een crap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Geinig nummer iddquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:27 schreef -Hans- het volgende:
Tom Helsen !!!!!!! Misschien ook wel een MH kandidaat
Dat nummer hoor ik al zolang, dus dat lijkt me niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:27 schreef -Hans- het volgende:
Tom Helsen !!!!!!! Misschien ook wel een MH kandidaat
Alsjeblieft zegquote:Sun in her eyes komt deze week in de Nederlandse charts binnen op nummer 80!
Het nummer is ondertussen al vier jaar oud maar wordt nu in Nederland gebruikt
http://www.tomhelsen.be/newsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |