ja, maar is dat dan een reden om jezelf niet te versieren? Omdat die kipjes er een trend van hebben gemaakt? Nee, want doordat meer mensen het doen wordt het beter geaccepteerd in de maatschappij, waardoor mensen die piercings om persoonlijke reden nemen wel gewoon daarmee kunnen werkenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar juist omdat elke 12 jarige bakvis er nou ook mee rondloopt vind ik het een beetje nutteloos.
Duidelijkquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:24 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hij maakte de opmerking pas 20 minuten geleden... eerder kon niet
Hoe kom je er uberhaupt ineens op?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:25 schreef HeatWave het volgende:
piercings zijn ook wel een beetje passe vind ik, vind ze niet lelijk over het algemeen, maar het is ook weer zoiets als de trampstamp, iedereen heeft er 1 tegenwoordig.
Je hebt ook lef nodig om ernaar te kijken. Werd gister echt ff naar toen die naald er bij murm in zatquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een klein beetje lef wel, want een piercing wordt met een naald geprikt en voelt niet hetzelfde als een ring omschuiven
Ik zei al, ik heb er niets op tegen, maar omdat die kipjes er ook een hebben vind ik het gewoon niet zo "stoer" meerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar is dat dan een reden om jezelf niet te versieren? Omdat die kipjes er een trend van hebben gemaakt? Nee, want doordat meer mensen het doen wordt het beter geaccepteerd in de maatschappij, waardoor mensen die piercings om persoonlijke reden nemen wel gewoon daarmee kunnen werken
That's life toch? Vroegâh keken mensen al vreemd op bij een man met een oorbel,is nu ook redelijk gewoon te noemen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar juist omdat elke 12 jarige bakvis er nou ook mee rondloopt vind ik het een beetje nutteloos.
ik kijk er ook niet naar.. Ik ben als de dood voor naaldenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Duidelijk
[..]
Hoe kom je er uberhaupt ineens op?
[..]
Je hebt ook lef nodig om ernaar te kijken. Werd gister echt ff naar toen die naald er bij murm in zat
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:47 schreef Spezza19 het volgende:
Niks mis met piercings.... en al helemaal niet met die van M-M
alleen die kipjes nemen het voor stoer, ik ben niet van plan om ze binnnenkort eruit te halen, maar misschien dat die dag ooit komtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zei al, ik heb er niets op tegen, maar omdat die kipjes er ook een hebben vind ik het gewoon niet zo "stoer" meer.
Ik zie dan ook steeds meer mensen die ze er weer uithalen tegenwoordig.
Een cum catcher bedoel jequote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:49 schreef RealZeus het volgende:
Dat is net als met tattoo's. Hoeveel meiden hebben tegenwoordig niet zo'n aarsgewei.
Lol, ik dus ook. Hoewel ik wel kan kijken naar bloed afnemen enzo. Maar... Nee, niet m'n hobby om het te zienquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kijk er ook niet naar.. Ik ben als de dood voor naalden
mja, die is moeilijker weg te halenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:49 schreef RealZeus het volgende:
Dat is net als met tattoo's. Hoeveel meiden hebben tegenwoordig niet zo'n aarsgewei.
Dat dus. Ik neem het voor mooi, personal gain zeg maar.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen die kipjes nemen het voor stoer, ik ben niet van plan om ze binnnenkort eruit te halen, maar misschien dat die dag ooit komt
Zo bedoelde ik het ook niet hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen die kipjes nemen het voor stoer, ik ben niet van plan om ze binnnenkort eruit te halen, maar misschien dat die dag ooit komt
Hi Spezzquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:47 schreef Spezza19 het volgende:
Niks mis met piercings.... en al helemaal niet met die van M-M
Klopt, maar het is wel gemeengoed geworden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, die is moeilijker weg te halen
QFTquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel gemeengoed geworden.
Doorgaans bij meisjes met namen als Priscilla, Shirley, Ramona.
Of Mandy.
ik kan niet tegen ernstige bloedingen en ook niet tegen naalden, als ik daarnaar kijk wordt ik dizzyquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lol, ik dus ook. Hoewel ik wel kan kijken naar bloed afnemen enzo. Maar... Nee, niet m'n hobby om het te zien
Ik kan zelfs al naar worden bij het schoonmaken van m'n piercing
Zoiets neem je omdat je het zelf mooi vind. En niet omdat je erbij wilt horen ofzo,al zijn er wel veel die het daarom doen. Maar die krijgen er vanzelf spijt van.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook niet hoor.
Ik vind ze niet echt vervelend, maar ik zou het nu zelf echt nooit meer doen eigenlijk.
ik heb daar niks mee, ik heb een tat op mn onderrug, maar dat is geen aarsgeweiquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel gemeengoed geworden.
Doorgaans bij meisjes met namen als Priscilla, Shirley, Ramona.
Of Mandy.
I know, en daarom zeg ik nergens dat mensen het niet moeten doen, ik geef alleen mijn mening eroverquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zoiets neem je omdat je het zelf mooi vind. En niet omdat je erbij wilt horen ofzo,al zijn er wel veel die het daarom doen. Maar die krijgen er vanzelf spijt van.
precies, maby heb ik wel standaardpiercings, maar wel omdat ik het mooi vindquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zoiets neem je omdat je het zelf mooi vind. En niet omdat je erbij wilt horen ofzo,al zijn er wel veel die het daarom doen. Maar die krijgen er vanzelf spijt van.
Naamtechnisch zou je er één moeten hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb daar niks mee, ik heb een tat op mn onderrug, maar dat is geen aarsgewei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |