Is dat nodig dan? Gewoon een VCH'tje of zo.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meer info is nogsteeds niet vrijgegeven..
Hij maakte de opmerking pas 20 minuten geleden... eerder kon nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Had je dat niet al eerder gedaan dan?
ik heb er 4.. Ben ik nu wel speciaal?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:25 schreef HeatWave het volgende:
piercings zijn ook wel een beetje passe vind ik, vind ze niet lelijk over het algemeen, maar het is ook weer zoiets als de trampstamp, iedereen heeft er 1 tegenwoordig.
Laat je trampstamp dan eens zien ...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:25 schreef HeatWave het volgende:
piercings zijn ook wel een beetje passe vind ik, vind ze niet lelijk over het algemeen, maar het is ook weer zoiets als de trampstamp, iedereen heeft er 1 tegenwoordig.
Datzelfde geldt voor ringen, kettingen, armbanden, petjes, nagellak of make-up in generalquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:25 schreef HeatWave het volgende:
Als je die gave jurk weg doet, let me knowquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mijn kledingkast loigt vol en nog niet al mijn kleren liggen erin.. Misschien moet ik toch echt kleren wegdoen
geen juiste vergelijking natuurlijk, een piercing is niet iets wat je even in en uit doet en bij de Hema koopt ofzoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:27 schreef mahlah het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor ringen, kettingen, armbanden, petjes, nagellak of make-up in general
What's your point?
Een vrouw en een gave jurk weg doen... zie ik niet snel gebeurenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je die gave jurk weg doet, let me know
die nooitquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je die gave jurk weg doet, let me know
En terechtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die nooitmijn hippiejurken en 50's jurken bewaar ik
er gaan vooral spijkerbroekslachtoffers vallenquote:
Ok, ik zie geen reden meer om te blijvenquote:
adiosquote:
Trustequote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:33 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ok, ik zie geen reden meer om te blijven
Trusten all
omdat je wakker bentquote:
een klein beetje lef wel, want een piercing wordt met een naald geprikt en voelt niet hetzelfde als een ring omschuivenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen juiste vergelijking natuurlijk, een piercing is niet iets wat je even in en uit doet en bij de Hema koopt ofzo.
Ik vind het ook niet storend. maar de tijd dat ik bij piercings iets had van : wow, cool, wat een lef moet je hebben oid is allang voorbij.
Tis niet lullig bedoeld, maar het doet me niet zoveel meer.
Weet ik wel, maar juist omdat elke 12 jarige bakvis er nou ook mee rondloopt vind ik het een beetje nutteloosquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een klein beetje lef wel, want een piercing wordt met een naald geprikt en voelt niet hetzelfde als een ring omschuiven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |