Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:06 schreef Schenkstroop. het volgende:
[..]
Toch maar de stoute schoenen aangetrokken en naar haar toe tegaan.
LEkker geneukt!
bedankt voor de steun.
Sorry, helemaal vergeten.quote:
Oh dan moet het wel lukkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ze doet HBO. Dus ik zou gelijk door d emand vallen.
Ik vraag me wel af wat voor studie ze doet. 24 en nogsteeds HBO ?
Broer!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:06 schreef Schenkstroop. het volgende:
[..]
Toch maar de stoute schoenen aangetrokken en naar haar toe tegaan.
LEkker geneukt!
bedankt voor de steun.
zusquote:
Ariane nonquote:
Kun je dat onderbouwen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:15 schreef Ruben_Nicolai het volgende:
Wat een kankertopic is dit eigk
jahoor onder een flatgebouw:quote:
Aah de kutuser Ruben_nicolai weet dus meer.. Sowieso kloontjes aanmaken om schenkstroop te trollen. Nu ben je een geweldige internetheldinquote:
Jeeeej ik ben een heldinquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Aah de kutuser Ruben_nicolai weet dus meer.. Sowieso kloontjes aanmaken om schenkstroop te trollen. Nu ben je een geweldige internetheldin
Het is trouwens Ruben_Nicolaiquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Aah de kutuser Ruben_nicolai weet dus meer.. Sowieso kloontjes aanmaken om schenkstroop te trollen. Nu ben je een geweldige internetheldin
As if I give a fuck Bitch!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:25 schreef Ruben_Nicolai het volgende:
[..]
Het is trouwens Ruben_Nicolai
rquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat mij wel intrigeert is jouw obsessie met mij.
Tenzij je Femke heet. nee.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:24 schreef Ruben_Nicolai het volgende:
[..]
Jeeeej ik ben een heldin
Wil je met me msn-en?
Ah...zo heet ze dus! Aan de naam te zien ist een tokkiequote:
Als je Petra heet dan ben je volgens mij standaard een Tokkie.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:30 schreef Ruben_Nicolai het volgende:
[..]
Ah...zo heet ze dus! Aan de naam te zien ist een tokkie
Ja jongen, jij komt er wel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
As if I give a fuck Bitch!
Wat mij wel intrigeert is jouw obsessie met mij.
Je vergeet de Ruwe olie en fosielen tussen zand en lava.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:21 schreef Ruben_Nicolai het volgende:
[..]
jahoor onder een flatgebouw:
------
DAK
------
9e verdieping
------
8e verdieping
------
7e verdieping
------
6e verdieping
------
5e verdieping
------
4e verdieping
------
3e verdieping
------
2e verdieping
------
1e verdieping
------
Parterre
------
Kelder
------
Fundering
------
kanker
------
zand
------
lava
------
Wat moet schenkstroop dan als iedereen op de schenkstroop af gaat spelen omdat leuk ?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:02 schreef Draai_kont het volgende:
Schenkstroop =
[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt
Wat vinden anderen? we zouden een poll moeten maken..
En verder merk ik in zijn posts dat hij geirriteerd raakt, en users op de man gaat aanspreken.
[..]
Je vergeet de Ruwe olie en fosielen tussen zand en lava.
Dit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:17 schreef Penisbaard het volgende:
Gewoon doen godverdomme, wat heb jij nou te verliezen.
En de schattenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:02 schreef Draai_kont het volgende:
Schenkstroop =
[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt
Wat vinden anderen? we zouden een poll moeten maken..
En verder merk ik in zijn posts dat hij geirriteerd raakt, en users op de man gaat aanspreken.
[..]
Je vergeet de Ruwe olie en fosielen tussen zand en lava.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |