http://www.donderdagmeppeldag.nl/index.php?core[navigationitemid]=1041quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zou wel logisch zijn jaik ben benieuwd. Misschien versier ik nog wel een nijlpaard
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hou van films die DE leuk vindt
Same herequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:18 schreef Anthraxx het volgende:
Big Lebowski vond ik wel leuk, maar niet bijzonder zoals de meeste hem vinden.
Ik kwam juist niet door de boeken heen na het zien van de film...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:52 schreef freecell het volgende:
En de LOTR boeken zijn geniaal, als je die leuk vindt, vindt je de films ook wel leuk, maar toch had de film iets langdradigs over zich wat de boeken niet hadden
Dirty Dancingquote:
Ja, ik vond ze ook wel heel apart, dacht ik deel de site evenquote:
die mocht ik niet zien toen hij in de bios kwam , was ik te jong voor volgens mijn oudersquote:
Wow wat gaaf gedaan zeg! Erg bijzonderquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb weer een site met bijzondere foto's in de aanbieding: http://9gag.com/full/30795
(kan ze niet kopieren)
Ja, die was erg hehquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:03 schreef freecell het volgende:
ow, dat was ook brullen hier
Ben wel blij dat ik met TARA getrouwd ben, die vind het doodnormaal dat ik ongegeneerd zit te brullen bij een film, haha
Dat was zo'n scene waabij je je afvraagt hoe de scriptschrijvers daar ooit bij zijn gekomenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:20 schreef Anthraxx het volgende:
De scene waar ik nog steeds enorm om kan lachen:
[ afbeelding ]
Kan me er weinig meer van herinneren, behalve dat ik hem inderdaad indrukwekkend vondquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:20 schreef DarkElf het volgende:
en in de categorie: (tv)films die veel indruk maken: The day after, uit 1983.
Brrrrr
ik heb echt lang 'last' van die film gehad, vond het echt doodeng...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kan me er weinig meer van herinneren, behalve dat ik hem inderdaad indrukwekkend vond
sterktequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, die was erg hehWat een film
Ik ben aan het bijlezen, valt het op?
Niemand heeft het nog durven vragen bij een Q&A geloof ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was zo'n scene waabij je je afvraagt hoe de scriptschrijvers daar ooit bij zijn gekomenIets uit het echte leven dat er op leek oid? omg
leuk zijn zulke herinneringenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
Eergister heb ik met mijn vader op de hotelkamer Braveheart gekeken.![]()
![]()
Films kijken met pa is stiekem wel leuk. Vroeger keken we altijd Discovery docu's samen.
Wat is het precies?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niemand heeft het nog durven vragen bij een Q&A geloof ik. Maar inderdaad, dit was echt bizar 'over the top'. Maar wel erg vermakelijk
.
Eigenlijk moet ik heel nodig plassen. En van de geur van de sokken, komt het eten bijna omhoogquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef Isabeau het volgende:
sterkteik durf niet weg te gaan, anders mis ik alles
nou idd. dat zou wel uitkomen zoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef LieLie het volgende:
Ik wil de nieuwe vanzelf updatende layout!
ook allebei zo lief en schattigquote:
Ja! En die opsomming van alle shrimp-gerechten! En Bubba's moeder die een witte housemaid heeftquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat zij zegt..
En dan vooral Bubba met zijn Shrimpin buisness![]()
Leuk onderwerp, hoog tempo, gezelligheidquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
en wat is er te missen?ik mis alles geloof ik...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Eigenlijk moet ik heel nodig plassen. En van de geur van de sokken, komt het eten bijna omhoogMaar ik wil niks missen
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja! En die opsomming van alle shrimp-gerechten! En Bubba's moeder die een witte housemaid heeft
Dat eindequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:26 schreef TAV74 het volgende:
Se7en vind ik ook nog steeds indrukwekkend trouwens, die naargeestige sfeer in die film is echt zo fantastisch gedaan.
Kan ook nog altijd teruglezen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Leuk onderwerp, hoog tempo, gezelligheid
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ging Sixth Sense in de bios zien.
Vlak voordat we de zaal binnenliepen riep een pipo die er net uitkwam: 'Hij is de hele film al dood!'
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
Vlak voordat we de zaal binnenliepen riep een pipo die er net uitkwam: 'Hij is de hele film al dood!'
![]()
![]()
Ik hoorde toevallig net nog iemand zeggen (als in 10 minuten geleden) dat hij het de beste film aller tijden vondquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:27 schreef TAV74 het volgende:
Toy Story 3 op 12 in de IMDB top 250Dat bevestigd wel dat die lijst aardig aan het devalueren is
hahhhha mooie kerelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
Dat laatste verklaart alles.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoorde toevallig net nog iemand zeggen (als in 10 minuten geleden) dat hij het de beste film aller tijden vondPersoon is 30 en afgestudeerd in psychologie
oja die wil ik nog zien!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:27 schreef TAV74 het volgende:
Toy Story 3 op 12 in de IMDB top 250Dat bevestigd wel dat die lijst aardig aan het devalueren is
Dit vat het wel goed samenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is het precies?En waarvan?
Lekker danquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
Ach ja, de oprit van de stratenmaker is vaak ook de beroerdste van de straatquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoorde toevallig net nog iemand zeggen (als in 10 minuten geleden) dat hij het de beste film aller tijden vondPersoon is 30 en afgestudeerd in psychologie
Je moet het zelf maar weten, maar dan mis je alles!! Alles, hoor je me!! *hysterische toon*quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:30 schreef PdeHoog het volgende:
Jeetje jongens....dit gaat hardIk ga ff naar de fotoclub hoor
Andere foto's zijn klaar. Vanavond ff de expo-foto's doen. Kunnen jullie een indruk krijgen van afgelopen zaterdag
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet het zelf maar weten, maar dan mis je alles!! Alles, hoor je me!! *hysterische toon*
[..]
Je moet het zelf maar weten, maar dan mis je alles!! Alles, hoor je me!! *hysterische toon*
Nou, daar willen we dus foto's van huhquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
wie ging er ook alweer eten bij Fred tijdens de restaurantweek? LieLie?
is uitgeroepen tot restaurant met de mooiste toiletten van NL
toiletten zijn ook heel belangrijk, vind t echt een afknapper als ik ergens eet en de toiletten er niet uit zien/onverzorgd zijn oid..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Nope! Bij Cuisinerie Mensing(h)equote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Pas richting het einde begon ik de rest van de film te begrijpen. In het midden was ik completely lost, zeg maarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:34 schreef TAV74 het volgende:
Iemand hier trouwens Mulholland drive gezien? Ben wel benieuwd wat mensen daar van vonden.
quote:
Of nog erger, als ze niet schoon zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:34 schreef DarkElf het volgende:
toiletten zijn ook heel belangrijk, vind t echt een afknapper als ik ergens eet en de toiletten er niet uit zien/onerzorgd zijn oid..
Ik bij de aftiteling nog steeds geloof ik, pas een uur later viel het kwartje zover mogelijk. Ben er nu nog niet uit of het een goed film is of een onafgemaakt gedrochtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pas richting het einde begon ik de rest van de film te begrijpen. In het midden was ik completely lost, zeg maar
Ja ik dacht, die noem ik niet want dat is natuurlijk helemaal afschuwelijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Of nog erger, als ze niet schoon zijn
Een kok die ik kende zei dat schone toiletten in een restaurant heel belangrijk zijn. Omdat dezelfde persoon die de wc's schoonmaakt vaak ook de keuken schoonmaakt...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Of nog erger, als ze niet schoon zijn
ongesteld?quote:
Tijd van de maand (van twee maanden eigenlijk, geen stopweek gehad op vakantie).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen van beidequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ongesteld?
oh was je vorig jaar daar dan? ik zit met jou in mn hoofd![]()
of heet je vriend Fred
Het is wel een film die een tijdje blijft hangen zodat je het steeds weer kan herkauwen in je hersenen in de hoop dat het begrijpelijk wordt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:38 schreef TAV74 het volgende:
Ik bij de aftiteling nog steeds geloof ik, pas een uur later viel het kwartje zover mogelijk. Ben er nu nog niet uit of het een goed film is of een onafgemaakt gedrocht
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:39 schreef LieLie het volgende:
Tijd van de maand (van twee maanden eigenlijk, geen stopweek gehad op vakantie).Ja, dat is pijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een warme krijg wil dan nog wel eens verlichting brengen
Hoop dat het snel voorbij is."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Tijd van de maand (van twee maanden eigenlijk, geen stopweek gehad op vakantie).au! als ik doorslik dan word ik heftiger ongesteld (meer verlies, meer pijn). waarom kun je niet naar de wc? plassen of poepen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:39 schreef LieLie het volgende:Vezels + bewegen + een peuk op de nuchtere maag + een bak koffie = schijten of er geen toekomst isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, wilde net de pittenzak warm gaan makenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat is pijnlijkEen warme krijg wil dan nog wel eens verlichting brengen
Hoop dat het snel voorbij is.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vezels + bewegen + een peuk op de nuchtere maag + een bak koffie = schijten of er geen toekomst is
Dat is wat hem goed maakt, anderzijds zitten er echt scenes is die helemaal nergens over gaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is wel een film die een tijdje blijft hangen zodat je het steeds weer kan herkauwen in je hersenen in de hoop dat het begrijpelijk wordt.
Kruik, denk ik? Maar dat helpt niet tegenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:40 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat is pijnlijkEen warme krijg wil dan nog wel eens verlichting brengen
Hoop dat het snel voorbij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vezels + bewegen + een peuk op de nuchtere maag + een bak koffie = schijten of er geen toekomst is
bakje all bran met activia yoghurt en een rondje hardlopenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik rook niet en ik drink geen koffie
Ja? Leek me nog wel wat om een keer te gaan kijken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:42 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en Slumdog Millionairegehypte film
Goed planquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:41 schreef LieLie het volgende:
Ja, wilde net de pittenzak warm gaan maken
Is absoluut leuk hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:43 schreef LieLie het volgende:
Ja? Leek me nog wel wat om een keer te gaan kijken.
Maar wat betekent het danquote:
Je moet je adem niet zo onnozel lang inhoudenquote:
Mnou, het is telkens zo en duurt dan twee of drie dagen. Wel dingen geprobeerd, maar helpt nooit eigenlijk. Gaat wel weer overquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
bakje all bran met activia yoghurt en een rondje hardlopen
krijgertje spelen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wat betekent het dan
Ik wil een kruik krijgen?
quote:
Die was liefquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
Finding NemoWaarom is die nog niet genoemd.
Niet kijken als je net een kind hebt, ga je er bij zitten huilenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
Finding NemoWaarom is die nog niet genoemd.
Ben benieuwd wat jij ervan vindtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja? Leek me nog wel wat om een keer te gaan kijken.
Hot Fuzz moet ik nog kijken. Heb wel Shaun of the Dead gezien, die vond ik leukquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja!en zo is er nog 1..
Oh en Run fatboy, run vond ik grappigen Hot Fuzz
Hot Fuzz moest ik echt hard om lachen..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hot Fuzz moet ik nog kijken. Heb wel Shaun of the Dead gezien, die vond ik leuk
Braam, we zijn erachter gekomen dat je niet aan Take me Out meedoetquote:
wut, wat wanneer? hoe wie en waar?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Braam, we zijn erachter gekomen dat je niet aan Take me Out meedoetJe hoeft je niet langer te verstoppen
Shaun of the Deadquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:49 schreef Anthraxx het volgende:
Shaun of the dead en Hot Fuzz zijn erg leuk.
Beken maarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
wut, wat wanneer? hoe wie en waar?
n0p3 !quote:
Heej! Isa! Denk aan mijn toekomst! Misschien krijgt ie door het lange adem inhouden wel een kleine beschadiging in zijn brein door het zuurstoftekort, waardoor er een nieuwe vorm van dementie ontstaat die een nieuwe generatie van pre-senielen te weeg brengt! Ik kan die ziekte ontdekken!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:45 schreef Isabeau het volgende:
Je moet je adem niet zo onnozel lang inhouden
Roosvicee Laxo al geprobeerd?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:45 schreef LieLie het volgende:
Mnou, het is telkens zo en duurt dan twee of drie dagen. Wel dingen geprobeerd, maar helpt nooit eigenlijk. Gaat wel weer over
Koffie? Ja goed idee!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Goed moment om te beginnen, al zeg ik zelf
Geen idee, Roosvicee Ferro hielp bij mij, dus ik dacht: wie weet doet de Laxo ook wel wat! Plus, het is bij de betere drogist en bij de apotheek te krijgen, soms ook in de supermarkt. Valt in de categorie: eet eens een portie (gewelde/gedroogde) pruimen. Net als: 2 kiwi's en een glas lauw water voor je ontbijt. Huismiddeltjesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:11 schreef LieLie het volgende:
Nee, werkt dat? Het moet ook weer niet te agressief spul zijn
Ja, of iedereen blijft weg omdat mijn alcohol-waas aan het verdampen isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:14 schreef Vork het volgende:
Ik ben er. Misschien is dat dan ook gelijk de reden.
Zal wel eens kijken!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geen idee, Roosvicee Ferro hielp bij mij, dus ik dacht: wie weet doet de Laxo ook wel wat! Plus, het is bij de betere drogist en bij de apotheek te krijgen, soms ook in de supermarkt. Valt in de categorie: eet eens een portie (gewelde/gedroogde) pruimen. Net als: 2 kiwi's en een glas lauw water voor je ontbijt. HuismiddeltjesOh! En heb je al Activia Yoghurt met lijnzaad geprobeerd? Mijn moeder zweert erbij!
En ik heb net een halve kilo knoflook op.. zal ook niet helpen gok ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, of iedereen blijft weg omdat mijn alcohol-waas aan het verdampen is
Was ie lekker?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En ik heb net een halve kilo knoflook op.. zal ook niet helpen gok ik
Echt heerlijk!! Lekker sappig kuikenquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Echt heerlijk!! Lekker sappig kuikenen ik had een knoflook/citroen/rozemarijn boter onder het velletje gestopt en 2 stukken citroen in de kont. Net een beetje zacht gekookte krieltjes in een braadpan, spekjes en 2 takjes rozemarijn er bij, kippetje er op, flinke scheut droge witte wijn en dan op 200 graden ongeveer 70 minuten.
![]()
Ik had er, ipv de aardappeltjes, spinazie met mozzarella, parmezaan en knoflook bij
Pruimen of ontbijtkoek bij het ontbijt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips anyone?![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm, ik heb momenteel even last van totaal het tegenovergestelde van wat Lielie heeft
Ik heb zoiets vaak als ik teveel vet en te weinig vezels gehad heb, maar ook weer niet waterig....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips anyone?
Misschien heb je mazzel en is het eruit voor je er ziek van wordt?Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Maar moeder, ik heb nog niet met iedereen gepraatquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:51 schreef DarkElf het volgende:
kinders t was gezellig, ik ga eens eten
Hmm, ik heb momenteel even last van totaal het tegenovergestelde van wat Lielie heeft
Tijdje weer lowcarb, binnen no time heb je weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips anyone?verstopping
![]()
Dit is pas sinds ik weer aan het lowcarben ben eerlijk gezegd. Althans het wordt er niet beter op dus..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tijdje weer lowcarb, binnen no time heb je weerverstopping
Unbreakable kijken, Ajax op de live stream en een geluks-sms naar de toneelvereniging?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
Unbreakable op Veronica, Dynamo Kyiv vs. Ajax of Lama's spelen bij de toneelvereniging vanavond met de introkids, moeilijke keus
Overloopdiarree dan mss?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit is pas sinds ik weer aan het lowcarben ben eerlijk gezegd. Althans het wordt er niet beter op dus..
Ben er weer!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar moeder, ik heb nog niet met iedereen gepraat
Rijst met gekookte kip? Bananen als desert? Meer bosbessen eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips anyone?
bosbessen? helpt dat?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Rijst met gekookte kip? Bananen als desert? Meer bosbessen eten?
Moet nog een s bij Leinyo, anders is het een banaan in een woestijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Rijst met gekookte kip? Bananen als desert? Meer bosbessen eten?
nou ja wie weet helpt t heel goedquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet nog een s bij Leinyo, anders is het een banaan in een woestijn
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Overloopdiarree dan mss?Hmm ik vermoed eerlijk gezegd van nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm ik vermoed eerlijk gezegd van nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is American Stylequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:47 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm ik vermoed eerlijk gezegd van nietwat heb je gegeten gisteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar ben je?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:54 schreef FutureFairytale het volgende:
wil iemand kijken wat de oorzaak is van deze dikke file?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ongeval , er is een wegafsluitingquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Een ongeval.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Ongeval.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:54 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Misschien een vakantiebacterietje dat niet echt doorzet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pasta carbonara.. zou een oorzaak kunnen zijn.. maar vind het dan wel gek dat ik geen pijn heb verder..quote:
Wat lijken wij toch elke keer weer op elkaarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pasta carbonara.. zou een oorzaak kunnen zijn.. maar vind het dan wel gek dat ik geen pijn heb verder..
Oh en ik heb ook gewoon gevoelige darmen hoor.. pietsie stress en het gaat al mis
das wel vet hoor, zou zo maar kunnen dat dat t is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pasta carbonara.. zou een oorzaak kunnen zijn.. maar vind het dan wel gek dat ik geen pijn heb verder..
Oh en ik heb ook gewoon gevoelige darmen hoor.. pietsie stress en het gaat al mis
huh? Ik rij erop? Vanaf Leiderdorpquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Waar ben je?
De A4 richting Den Haag is afgesloten lees ik op Nu.nl
Als een vrucht in de woestijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat lijken wij toch elke keer weer op elkaar
Ongeval dus, 5 personenauto's met elkaar in botsing gekomen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
huh? Ik rij erop? Vanaf Leiderdorp
quote:Als gevolg van de wegafsluiting staat er tien kilometer file vanaf Roelofarendsveen tot aan Zoeterwoude.
En ik heb van alles een beetje lastquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:58 schreef DarkElf het volgende:
volgens mij kan je er idd niets aan veranderen hoor, is gewoon een gevoelig punt
sommige mensen krijgen hoofdpijn van stress, of slapen slecht, anderen weer iets anders, en mijn darmen raken van slag ..
ja die heb je ook jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En ik heb van alles een beetje last![]()
Misschien zijn we stiekem wel zusjes.. ik ben er nog steeds van overtuigd dat ik gewoon omgewisseld ben in het ziekenhuisquote:
Ik ben thuis geborenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien zijn we stiekem wel zusjes.. ik ben er nog steeds van overtuigd dat ik gewoon omgewisseld ben in het ziekenhuis![]()
Oei! Zie je!! Ik ben nu 30, dus ik was gewoon 'het kind wat er niet mocht zijn' en toen hebben ze me gewoon aan mijn ouders gegeven..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben thuis geborenEn hoe oud ben je? Toen mijn zus van 29 geboren werd was mijn moeder 19
Hahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oei! Zie je!! Ik ben nu 30, dus ik was gewoon 'het kind wat er niet mocht zijn' en toen hebben ze me gewoon aan mijn ouders gegeven..![]()
![]()
Overigens wel knap dat ze dan mensen hebben gevonden waar ik erg op ben gaan lijken.. maar ok![]()
Ik ook altijdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
En ik heb van alles een beetje last![]()
oude getrouwde mensen gaan ook steeds meer op elkaar lijken zeggen ze dus dat zal ook werken met aangenomen kinderenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oei! Zie je!! Ik ben nu 30, dus ik was gewoon 'het kind wat er niet mocht zijn' en toen hebben ze me gewoon aan mijn ouders gegeven..![]()
![]()
Overigens wel knap dat ze dan mensen hebben gevonden waar ik erg op ben gaan lijken.. maar ok![]()
Blijkbaar ja!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oude getrouwde mensen gaan ook steeds meer op elkaar lijken zeggen ze dus dat zal ook werken met aangenomen kinderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Ow is het eitje nie goe geweest mss, en je bent gewoon een gevoelig meisjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, dat zal het wel zijn gok ik dan..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow is het eitje nie goe geweest mss, en je bent gewoon een gevoelig meisje
Precies, en als gevoelloze hork heb ik nergens last vanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow is het eitje nie goe geweest mss, en je bent gewoon een gevoelig meisje
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Precies, en al gevoelloze hork heb ik nergens last van
Ah, vandaar dat Thijs ineens zo stil is naast mequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:13 schreef LieLie het volgende:
Hele hoop blabladieblabla hier. Voetbalvergadering![]()
En als ze zo weggaan kan ik geen Herman den Blijker kijken, want Ajax voetbalt
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:10 schreef TAV74 het volgende:
Precies, en als gevoelloze hork heb ik nergens last van
Al 28 minutenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat Thijs ineens zo stil is naast me
En we houden nog steeds stand.quote:
Daarom ben ik overgeleverd aan de Beegeesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Inmiddels zelfs kansen, maar ik ben er nog steeds bang voor.quote:
Awwwwquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daarom ben ik overgeleverd aan de Beegees
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mooie film.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
.
Ik ga zo La Vita e Bella in de speler doen..
jeetje CF dat is schrikken!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
Even snel terugbladerend: DE en ik houden van dezelfde films. Zeker Mary Poppins, wat een film is dat
Poehee, nog meer grootouderlijke narigheid: mijn oma heeft vanavond een hersenbloeding gehad, de komende 24 uur zijn blijkbaar kritiek?
Nee, dit is mijn moeders moeder. Pff. Ze was nog altijd vrij kras, maar is vorig jaar na twee keer een knie vervangen wel wat verzwakt en afgevallen. On the other hand: ze kon, zij het met moeite, haar geboortedatum nog vertellen in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jeetje CF dat is schrikken!sterkte ...
(is dat oma van je zieke opa?)
Eerste uren zijn vaak inderdaad bepalend voor de mate van herstel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
Even snel terugbladerend: DE en ik houden van dezelfde films. Zeker Mary Poppins, wat een film is dat
Poehee, nog meer grootouderlijke narigheid: mijn oma heeft vanavond een hersenbloeding gehad, de komende 24 uur zijn blijkbaar kritiek?
geen idee wat hierna is gepost.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mnou, het is telkens zo en duurt dan twee of drie dagen. Wel dingen geprobeerd, maar helpt nooit eigenlijk. Gaat wel weer over
Heb ik eerder gezegd geloof ik: maar daar snap ik dus echt he-le-maal niks van (van de film)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:27 schreef Aure het volgende:
Wat zijn jullie hard gegaan trouwensZal ik mijn favo film dan maar noemen? Eternal sunshine of the spotless mind
Ik kan niet zo goed tegen Jim Carreyquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:27 schreef Aure het volgende:
Wat zijn jullie hard gegaan trouwensZal ik mijn favo film dan maar noemen? Eternal sunshine of the spotless mind
Nog een keertje kijkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb ik eerder gezegd geloof ik: maar daar snap ik dus echt he-le-maal niks van (van de film)
Ik zie het nu!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:30 schreef AnneX het volgende:
Veel van de films die jullie noemen herken ik van namen en dan heb ik ze niet gezien.
Lang geleden schreef ik een eindscriptie over iets met films, dus dat was een goede reden om minstens 1 x week naar de film te gaan.
Studio/Camera op de OudeGracht in U.: memories.
Oh ja één van de betere films vind ik / vond ik : Women in Love met Glenda Jackson.
De worstelpartij bij de open haard staat bol van de spanning.
En de eindscene in de sneeuw. ! oef.
En The unbearable Lightness of Beeing.
Een paar xx per jaar gaan wij naar de bios.
Van inet plukken doen wij niet.
Hoe kom je daar nu bij ???quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie het nu!
Jij bent de liefdesbaby van krakkemieke en z80![]()
Je manier van posten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:34 schreef AnneX het volgende:
Hoe kom je daar nu bij ???
Eerder andersom !
Tussen z80 en krakkemieke dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Eerder andersom !
Ik wist wel dat ik een liefdesbaby was. Maar dan wel van mijn ouders!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Eerder andersom !
Dynamo Kyiv en Shakthar Donetsk zijn de enige twee clubs die er toe doen in Oekraine, en beide zijn zeker verslaanbaar. Ook al heeft Shakthar de UEFA Cup gewonnen vorig jaar.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:38 schreef golfer het volgende:
Nou. Ik kan met die 1-1 leven, maar er had meer ingezeten. Volgende week dus nog even billenknijpen.
Maar hij zal nog wel in het oude stadion van Dynoma zijn geweest?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
Dynamo Kyiv en Shakthar Donetsk zijn de enige twee clubs die er toe doen in Oekraine, en beide zijn zeker verslaanbaar. Ook al heeft Shakthar de UEFA Cup gewonnen vorig jaar.
Ben overigens in beide stadions geweest, erg indrukwekkend.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar hij zal nog wel in het oude stadion van Dynoma zijn geweest?
quote:6 jaar geleden alweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie er nu veel beter uit.
Confidence through competence
Klinkt als een tas die je als klerentent kunt gebruiken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:44 schreef Aure het volgende:
Ik duik mn bed maar inMorgen tas inpakken
Jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Klinkt als een tas die je als klerentent kunt gebruiken.![]()
Trusten!
Voor het EK komt een nieuw stadionquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]hebben ze een nieuwe?
Deze:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lobanovsky_Dynamo_Stadium
[..]
6 jaar geleden alweerZie er nu veel beter uit.
![]()
Die is nog laaange niet afquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor het EK komt een nieuw stadion.
120 liter, klinkt als een plunjebaal. Dat zijn 12 emmers joh! Al mijn kleren passen daarin.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:47 schreef Aure het volgende:
[..]
JaEn mn naam staat op de tas
haha
Tis een tas uit t leger (van mn broer) dus er zit natuuk zo'n naamplaatje op
Korte zinnen , omdat ik weet dat ik anders helemaal losga in een onleesbare brij van woorden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Je manier van posten.
z80 post ook altijd alleen maar allemaal korte zinnen onder elkaar
En je hanteert de woordkeuze van Krakkemieke.
Ik ben in de war met het grote stadion waar ze ook wel eens speelden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:45 schreef Stereotomy het volgende:hebben ze een nieuwe?
Deze:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lobanovsky_Dynamo_Stadium
6 jaar geleden alweerZie er nu veel beter uit.
![]()
Ja ik denk dat ik ruimte ga overhoudenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
120 liter, klinkt als een plunjebaal. Dat zijn 12 emmers joh! Al mijn kleren passen daarin.
Dat valt vies tegen als je moet pakken hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
120 liter, klinkt als een plunjebaal. Dat zijn 12 emmers joh! Al mijn kleren passen daarin.
Dan krijg je aure zoals in die reclame van kindere met te zware schoolboek tassen....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:55 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik ruimte ga overhouden
Maar nu ga ik echt richting bedje!
waar mee?quote:
Hier ben ik al.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
En dat is één.
Nog 4 keer te gaan.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:48 schreef krakkemieke het volgende:
"Omroepbericht voor Fuselier Braam, aka TMO Braam, aka LastfailBraam.......
Het topic is bezig aan pagina 6, ik herhaal, het topic is bezig aan pagina 6. Houd uw tb klaar om de lapo te schieten. Dit is een order. Einde bericht."
Ik begrijp wel dat ze haar dochter verdedigd. Maar waarom zo de publiciteit zoeken, boeken schrijven etc etc....quote:
Erg he?quote:
Oh, dat doe ik ook somsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, ik heb net een lik pindakaas uit de pot genomenen ben dat aan het opeten
Echte EO uitzendingquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:28 schreef golfer het volgende:
En nu Brammetje Bakker over de gevaren van cannabis.
Ja lekker hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik ook somsOf ik besmeer een lowcarbbroodje vol met een dikke laag roomboter indien voorradig met een dikke laag pindakaas, zo eens in de maand of 6 weken
![]()
Cannabis is echt raar hoor! Tegenwoordig val ik ervan in slaap! Nou, vroegah was dat niet heur.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:28 schreef golfer het volgende:
En nu Brammetje Bakker over de gevaren van cannabis.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
het optreden donderdag![]()
ik kom trainen vnv.. nouja, een choreo laten zien denk ik die ik donderdag in Meppel voor de kidsshow ga dansen. heeft een meisje die gaat zingen al 4 choreo's bedacht... dus ik denk: "shit, kan ik vnv nog ff gauw 4 choreo's erin proppen..dan blijf ik hier nog wel ff"dus we warming uppen... vraag ik omdat het erg klassieke muziek is wat de muziek donderdag wordt. "kidspop" zegt ze. dus ik denk 'leuk, Chipz achtig enzo'... is dit de show:
- in de maneschijn
- lang zal ze leven
- op een grote paddestoel
- ik zag twee beren
![]()
![]()
en dan ook gewoon met zachte muziek, geen leuk beatje of basje. niks. en die dansjes...
ik ga morgenavond met een crew slapen in een herberg om vervolgens donderdag als Dip en Dap de giraffen (ik moet mannetje Dip zijn omdat ik de grootste ben) deze shows te geven met als bonusliedjes:
- Hokie Pokie
- Dip en Dap, de tune
en als hoogtepunt nog een rondje als clown rondlopen...
en daarvoor heb ik vrij genomen donderdag.. als mn baas dit hoort mag ik niet meer
Ik niet, met een half oog tweede helft gezien maar dit hadden ze moeten beslissen. Met 11 tegen 10 een doelpunt en een paar kansen tegen krijgenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:38 schreef golfer het volgende:
Nou. Ik kan met die 1-1 leven, maar er had meer ingezeten. Volgende week dus nog even billenknijpen.
Volgens mij ga je ook 'Help!" roepen als je moet rondhopsen in een giraffepak heur......quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:39 schreef golfer het volgende:
Oh, dat valt gelukkig allemaal nog wel mee FF.
Ik dacht dat je Help Me riep omdat je bruut genomen was door iemand anders in een griraffenpak.
haha. hee ik ben het mannetje he!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:39 schreef golfer het volgende:
Oh, dat valt gelukkig allemaal nog wel mee FF.
Ik dacht dat je Help Me riep omdat je bruut genomen was door iemand anders in een griraffenpak.
thanks, ik heb ook wel veel voor werk over. ben blij dat ik donderdag vrij mag maar anders als ik ziek ben er is niemand (vaak) werk ik ook gewoon door en neem vaak nog telefoon 's avonds en 's ochtends vroeg aan dus komt van beide kantenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:41 schreef krakkemieke het volgende:
OMG!![]()
Och.... het is wel goed uit te beelden..... Om maar iets positiefs te zeggen.
En je baas waardeert het vast. Als je zoiets doet voor je droom, doe je vast ook je best op het werk. Zo toegewijd.![]()
[..]
Ben je niet blij dat die Amerikaanse soldaat waarschijnlijk met die moeder naar bed gaat na de aftiteling?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Godsakke wat een verneukeratieve film is La Vita e Bella zeg.. Zit de hele film met een halve grijns op mijn gezicht tot de laatste seconde..![]()
![]()
briljant dus
prachtig he!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Godsakke wat een verneukeratieve film is La Vita e Bella zeg.. Zit de hele film met een halve grijns op mijn gezicht tot de laatste seconde..![]()
![]()
briljant dus
hou op fimverpesterdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben je niet blij dat die Amerikaanse soldaat waarschijnlijk met die moeder naar bed gaat na de aftiteling?
Ja heel mooi.. absoluut..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
prachtig he!!
Bongiorno Principessa
Die gozer bij de Sixth Sense had echt groot gelijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben je niet blij dat die Amerikaanse soldaat waarschijnlijk met die moeder naar bed gaat na de aftiteling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |