http://www.donderdagmeppeldag.nl/index.php?core[navigationitemid]=1041quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zou wel logisch zijn jaik ben benieuwd. Misschien versier ik nog wel een nijlpaard
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hou van films die DE leuk vindt
Same herequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:18 schreef Anthraxx het volgende:
Big Lebowski vond ik wel leuk, maar niet bijzonder zoals de meeste hem vinden.
Ik kwam juist niet door de boeken heen na het zien van de film...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:52 schreef freecell het volgende:
En de LOTR boeken zijn geniaal, als je die leuk vindt, vindt je de films ook wel leuk, maar toch had de film iets langdradigs over zich wat de boeken niet hadden
Dirty Dancingquote:
Ja, ik vond ze ook wel heel apart, dacht ik deel de site evenquote:
die mocht ik niet zien toen hij in de bios kwam , was ik te jong voor volgens mijn oudersquote:
Wow wat gaaf gedaan zeg! Erg bijzonderquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb weer een site met bijzondere foto's in de aanbieding: http://9gag.com/full/30795
(kan ze niet kopieren)
Ja, die was erg hehquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:03 schreef freecell het volgende:
ow, dat was ook brullen hier
Ben wel blij dat ik met TARA getrouwd ben, die vind het doodnormaal dat ik ongegeneerd zit te brullen bij een film, haha
Dat was zo'n scene waabij je je afvraagt hoe de scriptschrijvers daar ooit bij zijn gekomenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:20 schreef Anthraxx het volgende:
De scene waar ik nog steeds enorm om kan lachen:
[ afbeelding ]
Kan me er weinig meer van herinneren, behalve dat ik hem inderdaad indrukwekkend vondquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:20 schreef DarkElf het volgende:
en in de categorie: (tv)films die veel indruk maken: The day after, uit 1983.
Brrrrr
ik heb echt lang 'last' van die film gehad, vond het echt doodeng...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kan me er weinig meer van herinneren, behalve dat ik hem inderdaad indrukwekkend vond
sterktequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, die was erg hehWat een film
Ik ben aan het bijlezen, valt het op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |