Hij had zelf ook kaarten hé (ik ga er van uit dat het die ene gast was in dit topic die het wel wilde proberen) dus het hoeft natuurlijk niet per sequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:44 schreef Blinker het volgende:
Nou, gezien het feit dat hij niet reageert zou het wel gelukt zijn!
Waar dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 04:23 schreef IHVK het volgende:
Trouwens, er is een knop uitgevonden laatst, zodat je geen tvp hoeft te plaatsen.
Verbeter me als ik er geen kul van snap, maar e-tickets kun je toch eindeloos blijven verkopen? En alleen de eerste die er aankomt kan er daadwerkelijk gebruik van maken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:11 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Wat is daar precies mis mee? Of ben je aan het geinen?
volgens mij wel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Verbeter me als ik er geen kul van snap, maar e-tickets kun je toch eindeloos blijven verkopen? En alleen de eerste die er aankomt kan er daadwerkelijk gebruik van maken?
Dus het is heel dom om e-tickets te kopen, tenzij je de verkoper echt vertrouwt.quote:
Dat dacht ik dus ook al, e-tickets kan je aan heel veel mensen doorverkopen. Aan de ene kant wel een goede zaak, want op een gegeven moment vertrouwen mensen dan de boel niet meer en koopt niemand meer e-tickets online (mooi tegen al die mensen die veel kaartjes opkopen om ze knalduur weer te verkopenquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:50 schreef Levolution het volgende:
Dus het is heel dom om e-tickets te kopen, tenzij je de verkoper echt vertrouwt.
Oké, als je een e-ticket koopt van een willekeurig iemand is het lastig de zaak te vertrouwen. Maar een e-ticket kopen rechtstreeks van een bedrijf (zoals bijv. Live Nation) is natuurlijk wel betrouwbaar en zelfs handigquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Verbeter me als ik er geen kul van snap, maar e-tickets kun je toch eindeloos blijven verkopen? En alleen de eerste die er aankomt kan er daadwerkelijk gebruik van maken?
ID&T en Q-Dance hebben daar tegenwoordig iets op verzonnen... "We nemen je kaartje lekker in". Weg 'aandenken' aan misschien wel een heel leuke avondquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:42 schreef musicfreakyme het volgende:
Daarom koop ik al ik tickets koop nooit Etickets, voor het geval dat ik ze door omstandigheden moet verkopen. En ik bewaar altijd mijn concert en festivalkaartjes, en dan zijn etickets niet mooi natuurlijk
Ja oke, maar ik bedoelde ook overkopen van iemand. Een bedrijf kun je natuurlijk wel vertrouwen, jij bent immers de enige die de e-ticket dan in kan zien.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:48 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Oké, als je een e-ticket koopt van een willekeurig iemand is het lastig de zaak te vertrouwen. Maar een e-ticket kopen rechtstreeks van een bedrijf (zoals bijv. Live Nation) is natuurlijk wel betrouwbaar en zelfs handig.
Toevallig een e-ticket en een gewoon kaartje? Die hebben wij nml verkocht bij de ingang vrijdagquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:42 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
wij hebben wel voo
r de originele prijs een e ticket overgekocht. Het is een risico maar we hebben de kaarten daar aan de deur gekocht. Betrouwbaar persoon anders had ik het niet gedaan.
Moeder: "Hey hallo met de moeder van X, ben jij wel betrouwbaar?"quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:50 schreef Anne het volgende:
Ik heb een keer tastbare tickets verkocht aan een jongen. Zijn moeder heeft me daarna (stiekem, want hij mocht het niet weten) ook nog gebeld of ik wel te vertrouwen was. Maar ze vond mijn stem betrouwbaar genoeg klinken.
Ging het gesprek maar zoquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Moeder: "Hey hallo met de moeder van X, ben jij wel betrouwbaar?"
Oplichter: "Ja hoor mevrouw, 100%"
Moeder: "Nee okee dan is het goed, daag!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |