In dat licht; kun je niet beter de organisatie inlichten en vragen het ticket te blokkeren?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:03 schreef Adames het volgende:
Als dit echt is, bedenk dan wel dat de oplichters heel goed de kaarten alweer kunnen doorverkopen. Gaat ze waarschijnlijk om het geld, niet om het plezier.
Daardoor naai je met deze actie niet de oplichters, maar andere eerlijke mensen.
Maar die mensen denken dan natuurlijk betaald te hebben voor nepkaartjes en zullen de doorverkopers echt wel straffen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:03 schreef Adames het volgende:
Als dit echt is, bedenk dan wel dat de oplichters heel goed de kaarten alweer kunnen doorverkopen. Gaat ze waarschijnlijk om het geld, niet om het plezier.
Daardoor naai je met deze actie niet de oplichters, maar andere eerlijke mensen.
Nou, ik denk dat het plan van TS wel beter is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:09 schreef Breuls het volgende:
[..]
In dat licht; kun je niet beter de organisatie inlichten en vragen het ticket te blokkeren?
Nogmaals, als echt: verdomde baasheid.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:39 schreef lowlandskaarten het volgende:
Mensen, dit is GEEN hoax! Ik wil gewoon dat twee andere mensen dan die vuile oplichter(s) met deze kaarten van Lowlands gaan genieten. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is donderdagochtend met een tas vol bier of whatever vooraan proberen te gaan staan.
Ik wilde de tickets eerst gewoon online zetten maar bedacht toen dat dit waarschijnlijk averechts zou gaan werken. Om het nu in een race te laten uitlopen is ook weer zo overdreven maar zou het wel nog spannender maken.
Hopelijk gaat iemand het proberen en maakt deze persoon foto's bij het binnenkomen en plaatst deze die hier in het topic. Zou ik wel geweldig vinden.
Ben, na waarheid gebleken is, voor een calamiteiten-lowlands-fonds...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:39 schreef lowlandskaarten het volgende:
Mensen, dit is GEEN hoax! Ik wil gewoon dat twee andere mensen dan die vuile oplichter(s) met deze kaarten van Lowlands gaan genieten. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is donderdagochtend met een tas vol bier of whatever vooraan proberen te gaan staan.
Ik wilde de tickets eerst gewoon online zetten maar bedacht toen dat dit waarschijnlijk averechts zou gaan werken. Om het nu in een race te laten uitlopen is ook weer zo overdreven maar zou het wel nog spannender maken.
Hopelijk gaat iemand het proberen en maakt deze persoon foto's bij het binnenkomen en plaatst deze die hier in het topic. Zou ik wel geweldig vinden.
Zijn e-tickets!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:41 schreef GizartFRL het volgende:
Je hebt ook een adres waar je de kaarten naartoe hebt gestuurd of waren dit ook e-tickets?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:09 schreef Breuls het volgende:
[..]
In dat licht; kun je niet beter de organisatie inlichten en vragen het ticket te blokkeren?
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:09 schreef Breuls het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |