abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85404622
Ja je leest het goed!

Omdat wij wegens omstandigheden (sterfgeval) niet naar Lowlands kunnen heb ik deze proberen te verkopen via marktplaats maar door een stommiteit heeft de koper de kaarten gekregen zonder te betalen. Ik wil hier verder niet op in gaan maar ik beschouw deze kaarten als verloren en daar heb ik voor nu vrede mee. Waar ik geen vrede mee heb is dat er straks twee oplichters met mijn betaalde kaarten plezier gaan hebben en dat kan ik niet hebben.

Wat ik nu wil doen is simpel. Ik wil de e-tickets weggeven aan diegene die gewoon heel erg vroeg gaat en probeert vooraan te staan wanneer het terrein open gaat. Wil je graag naar Lowlands en ben je bereid een 'klein' risico te lopen dan is dit je kans.

Stuur me zsm een bericht en probeer me op een of andere manier te overtuigen dat jij die kaarten moet hebben en het ook zeker gaat proberen en de kaarten zijn voor jou.
pi_85404645
:D
Ik ben van pindavlees
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:01:52 #3
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_85404692
_O- _O-
pi_85404715
Hahaha, bazentopic :D
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:02:51 #5
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_85404727
jaja _O-
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_85404744
Als dit echt is, bedenk dan wel dat de oplichters heel goed de kaarten alweer kunnen doorverkopen. Gaat ze waarschijnlijk om het geld, niet om het plezier.
Daardoor naai je met deze actie niet de oplichters, maar andere eerlijke mensen.
pi_85404752
haha, toffe actie.
pi_85404761
Oh ja.

En hahaha _O- _O- _O-
pi_85404823
Ik snap het niet
pi_85404976
Kun je er zelf niet eventjes heen, heb je er in ieder geval zelf ook nog een goed gevoel bij :)
  Admin dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:09:43 #11
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_85405026
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:03 schreef Adames het volgende:
Als dit echt is, bedenk dan wel dat de oplichters heel goed de kaarten alweer kunnen doorverkopen. Gaat ze waarschijnlijk om het geld, niet om het plezier.
Daardoor naai je met deze actie niet de oplichters, maar andere eerlijke mensen.
In dat licht; kun je niet beter de organisatie inlichten en vragen het ticket te blokkeren?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_85405047
Jij bent een echte Lowlandskoning. _O_
pi_85405077
Ha, wel lief van je.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_85405142
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:03 schreef Adames het volgende:
Maar die mensen denken dan natuurlijk betaald te hebben voor nepkaartjes en zullen de doorverkopers echt wel straffen. }) ~O>
Nieuw is niet altijd beter.
pi_85405196
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:09 schreef Breuls het volgende:

[..]

In dat licht; kun je niet beter de organisatie inlichten en vragen het ticket te blokkeren?
Nou, ik denk dat het plan van TS wel beter is.
pi_85405246
Ben benieuwd naar hoe dit gaat verlopen!!!

En ja: BAZENTOPIQUE
pi_85405308
En indien HOAX: BAZENHOAX!
pi_85405915
Als dit niet een hoax is, is dit het beste topic in lange, lange tijd.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_85406506
Mensen, dit is GEEN hoax! Ik wil gewoon dat twee andere mensen dan die vuile oplichter(s) met deze kaarten van Lowlands gaan genieten. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is donderdagochtend met een tas vol bier of whatever vooraan proberen te gaan staan.

Ik wilde de tickets eerst gewoon online zetten maar bedacht toen dat dit waarschijnlijk averechts zou gaan werken. Om het nu in een race te laten uitlopen is ook weer zo overdreven maar zou het wel nog spannender maken.

Hopelijk gaat iemand het proberen en maakt deze persoon foto's bij het binnenkomen en plaatst deze die hier in het topic. Zou ik wel geweldig vinden. oO<
pi_85406618
Je hebt ook een adres waar je de kaarten naartoe hebt gestuurd of waren dit ook e-tickets?
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_85406672
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:39 schreef lowlandskaarten het volgende:
Mensen, dit is GEEN hoax! Ik wil gewoon dat twee andere mensen dan die vuile oplichter(s) met deze kaarten van Lowlands gaan genieten. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is donderdagochtend met een tas vol bier of whatever vooraan proberen te gaan staan.

Ik wilde de tickets eerst gewoon online zetten maar bedacht toen dat dit waarschijnlijk averechts zou gaan werken. Om het nu in een race te laten uitlopen is ook weer zo overdreven maar zou het wel nog spannender maken.

Hopelijk gaat iemand het proberen en maakt deze persoon foto's bij het binnenkomen en plaatst deze die hier in het topic. Zou ik wel geweldig vinden. oO<
Nogmaals, als echt: verdomde baasheid.

Ben bijzonder benieuwd naar de afloop! CHAPEAU!
pi_85406746
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:39 schreef lowlandskaarten het volgende:

Ben, na waarheid gebleken is, voor een calamiteiten-lowlands-fonds...
pi_85406784
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:41 schreef GizartFRL het volgende:
Je hebt ook een adres waar je de kaarten naartoe hebt gestuurd of waren dit ook e-tickets?
Zijn e-tickets!
pi_85406819
quote:

[..]

pi_85406884
quote:

[..]

Wat hij zegt.
Met jouw plan heb je nog altijd kans dat die gaten toch nog eerder zijn.

Kun je ook een nieuwe code vragen en de kaarten alsnog verkopen, met meer zekerheid dat het goed gaat.
Leaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')