SPOILER: De OP voor wie het wilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
voor mijn vakantie was het dik warm en net toen ik vakantie kreeg begon het kutweerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:59 schreef Robinhoo het volgende:
Kutweer hey, en zul je zien dat als ik volgende week moet werken het mooi weer wordt.
Kan, ben er vanaf ongeveer 5 uurquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:01 schreef Redbaron het volgende:
nog 2u en k sta weer in gronau...nog ff koffie halen in holten?? : P
Ja, maar dat mag, want het is Milkaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is dat niet zoet tot de macht 8?
Hehehequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag, want het is Milka
Strak plan,als je moet rijdenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:07 schreef Intelligence het volgende:
[..]
In duitsland verkopen ze bij de burger king bier van de tap
Waarom zou je je perse moeten conformeren naar wat anderen willen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Duitsers, dat volk dat zich niet aan wil passen?
Omdat wij op 't werk Duits moeten praten terwijl Holten in Nederland ligt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je je perse moeten conformeren naar wat anderen willen?
McRibquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:12 schreef Redbaron het volgende:
in gronau ost hebben ze alleen een mac. en ik vind bier vies:)
Een framboos kan je nog etenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:14 schreef Redbaron het volgende:
nou liever een duitser dan een framboos!
quote:
Pauper.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:30 schreef Robinhoo het volgende:
Die mayo in Frankrijk bij de MAC![]()
Wij namen altijd onze eigen fles mee
Beetje goedkoop (whehe pauper icm goedkoop!!!quote:
in frankrijk moet je eens 1664 drinken, ongeveer het lekkerste bier ooitquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:33 schreef Redbaron het volgende:
oeh cool! ik krijg een ritje lyon/marseille/beziers
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:42 schreef Intelligence het volgende:
Bij de Mac moet je altijd zout meenemen!
Dan bestel je friet zonder zout, heb je het tenminste warm en niet van die opgewarmde crap
Kloptquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
in frankrijk moet je eens 1664 drinken, ongeveer het lekkerste bier ooit
en dan zo koud mogelijk,quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:49 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Klopt![]()
Veel beter dan Kronenbourgh, (ook van 1664)
quote:
wil je er nou 1 of 2?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:03 schreef haakon het volgende:
Ohja Remco..
Kan ik em straks niet ophalen dan? Kom ik ff langs, of ben je op werk ?
1tje als het kan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
wil je er nou 1 of 2?en ik ben vanaf ongeveer half 6 thuis
Marsepein, goooor... dat spul moet serieus verboden wordenquote:
het zijn e-tickets, dus ik kan hem ook gewoon mailen hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:11 schreef haakon het volgende:
[..]
1tje als het kan.
half6, dan moet ik ff kijken of ik een auto kan regelen, maar dan laat ik je dat weten ok ?
Volgens mij is de inkt van de printer op, maar mail em anders maar, en dan print ik hem wel bij de buren ofzoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het zijn e-tickets, dus ik kan hem ook gewoon mailen hoor
ik heb Bertje_NL al een PM gestuurd of hij dan zeker dat andere kaartje van mij koopt... zo ja, dan hebben we een dealquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:15 schreef haakon het volgende:
[..]
Volgens mij is de inkt van de printer op, maar mail em anders maar, en dan print ik hem wel bij de buren ofzo
Is het goed als ik je het geld dan op decibel zelf doe ? Pinpas is fucked namelijk..
Ik zie oe zo wa achter t stationquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie oe zo wa achter t station
Twentse garage? Deel de naam! Hahahahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:40 schreef sjoemie1985 het volgende:
Zo net even brief op de post gedaan naar de garage waar ik paar maand geleden mijn auto kocht.
omdat voor mijn vakantie bleek dat er meer mis dan alleen een kapotte aircopomp en nu probeer ik toch mijn recht te halen bij die garage en hem alles te laten repareren zonder dat het mij een cent hoeft te kosten, want ik sta nog volledig in mijn recht wat betreft de garantie en heb gewoon recht op 6 maand garantie en die probeer ik nu op te eisen![]()
![]()
![]()
Oke! Want als je em mij dan stuurt, dan moet ik ff iemand bellen voor vervoer, die had nu nog plek over..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb Bertje_NL al een PM gestuurd of hij dan zeker dat andere kaartje van mij koopt... zo ja, dan hebben we een dealen ik kan hem ook opvouwen en met de post richting jou doen
qua geld komen we er nog wel uit
als Bertje dat andere kaartje koopt, is het allemaal rondquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:49 schreef haakon het volgende:
[..]
Oke! Want als je em mij dan stuurt, dan moet ik ff iemand bellen voor vervoer, die had nu nog plek over..
top! laat je et dan weten ? dan kan ik gelijk bellenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als Bertje dat andere kaartje koopt, is het allemaal rond
het is een deal, Bert koopt de anderequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:36 schreef haakon het volgende:
[..]
top! laat je et dan weten ? dan kan ik gelijk bellen
Thnx man !
geen zin om vorig topic door te spittenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:45 schreef rulerofdeath het volgende:
jow
ik heb de platen (zie vorig topic) laten ponsen. zometeen eens kijken of ik een poetsschijf kan halen bij de gamma
deze tekeningen, en die ga ik nu proberen te polijsten. En dan worden ze gezet in het profiel zoals op de eerste 2 tekeningen te zien is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:14 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb ook tekeningen gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat iets verboden moet worden omdat jij het niet lust... Dan kunnen we meteen driekwart van het levensmiddelenaanbod in de ban doen he?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
Marsepein, goooor... dat spul moet serieus verboden worden
Ik had een keer 'thee voor 2' en daar zaten scones ofzoiets bij, met marsepein erin
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat iets verboden moet worden omdat jij het niet lust... Dan kunnen we meteen driekwart van het levensmiddelenaanbod in de ban doen he?
True, truequote:
Ik vind het wel heel knap dat jij weet wat ik allemaal wel en niet lustquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat iets verboden moet worden omdat jij het niet lust... Dan kunnen we meteen driekwart van het levensmiddelenaanbod in de ban doen he?
Wat ik mij herinner van de ToF reeks, is dat niet veel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:22 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel knap dat jij weet wat ik allemaal wel en niet lust?
Het zou verboden moeten worden
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
Marsepein, goooor... dat spul moet serieus verboden worden
Mijn voedselkennis is niet breed en vrijwel vaak vind ik het niet lekker.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ik mij herinner van de ToF reeks, is dat niet veel.
En nee, want IK vind het lekker
Dan krijg je ditquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef rulerofdeath het volgende:
Goor, het zou verboden moeten worden
Padoem tssjj!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ik mij herinner van de ToF reeks, is dat niet veel.
En nee, want IK vind het lekker
Sja, verder he'j er weinig te doen denk ik.quote:
Net zo veelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kutdag @ werkniks te doen, wordt zo ongeveer iedereen weggestuurd, komen er 30,000 Duitsers binnen
huphup, aan 't werk jijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kutdag @ werkniks te doen, wordt zo ongeveer iedereen weggestuurd, komen er 30,000 Duitsers binnen
kun je ook karikatuurtekenen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:07 schreef Samzz het volgende:
As, jij vroeg je toch af hoe mijn mensen eruit zien?
Nou ik heb een voorbeeld voor je en nu moet je niet al te hard lachen
[ afbeelding ]
Lekker overbelicht en zo, anders kreeg ik de potloodlijnen er niet mooi op
quote:
Je moet het wel inkleuren hčquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:07 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat post ik nu net?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kun je ook karikatuurtekenen?
Het is een schetsquote:
het kwam aardig in de buurt jaquote:
* Ongeduldig op het resultaat wachtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een schetsDat zijn potloodlijnen.
[ afbeelding ]
Referentiefoto.
Are u seriousquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:07 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Hier klopt toch ook geen drol vanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:21 schreef Assiej het volgende:
[..]
Are u serious?
Wat ben jij een idioot dat je geen mensen tekent.. try again
Weetje hoe moeilijk dat is om mensen zo van de zijkant te moeten tekenen..
9 van de 10x klopt de verhouding niet als mensen het gaan tekenen
Niet liegen. De neus is te groot, de lippen zijn te vol. Het haar klopt ook niet, maar dat heb ik expres gedaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik had je anders direct herkend in je schets
Het is dat ik geen foto's heb van anderen die gezicht van schuinvoor tekenenquote:
Ik ga het ook wel inkleuren. Ik heb zojuist besloten dat ik hem af ga maken, al is het alleen maar omdat het paard dat er tot nu toe staat, ontzettend gaaf is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:27 schreef Assiej het volgende:
[..]
Het is dat ik geen foto's heb van anderen die gezicht van schuinvoor tekenen
anders lag je serieus dubbel
Probeer het maar eens in te kleuren, dan kun je het pas beter zien
maar wat je nu hebt vind ik aardig goed hoor
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga het ook wel inkleuren. Ik heb zojuist besloten dat ik hem af ga maken, al is het alleen maar omdat het paard dat er tot nu toe staat, ontzettend gaaf is.
Ik houd je op de hoogte
En toch was het voor mij in één oogopslag duidelijk dat jij het voorsteldequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
Niet liegen. De neus is te groot, de lippen zijn te vol. Het haar klopt ook niet, maar dat heb ik expres gedaan
Truequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:34 schreef Assiej het volgende:
[..]Zeker doen!
Practise makes perfect
Oh, dank jequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En toch was het voor mij in één oogopslag duidelijk dat jij het voorsteldeDus je bent goed bezig
Was het niet Bed of Razors?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
children of bodom - bed of nails\m/
ze bestaan allebeiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was het niet Bed of Razors?
Allebei van CoB?quote:
Wouterquote:
JONGE JA!quote:
Beetje lame om een welhaast identieke titel voor 2 nummers te gebruiken danquote:
ja goed. Alleen m'n polijstdoek is kapotquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Wouterhoe is het jongen?
CoB is af en toe best lame.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje lame om een welhaast identieke titel voor 2 nummers te gebruiken dan
Ja goed. Wat ben je aan het polijsten? alu?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja goed. Alleen m'n polijstdoek is kapot
morgen maar weer nieuwe halen bij de gamma. en dan een paar in 't voren
en hoe is het daar?
Dat ziet er zeker wel gaaf uit jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:40 schreef rulerofdeath het volgende:
Nee RVS,
dat lijkt me mooier staan
ja, die losse doek is nu al weer naar de klote. heb maar een halve plaat kunnen doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dat ziet er zeker wel gaaf uit ja, heb je gewoon zo'n ding op een boormachine?, dan gaat het ook nog wel redelijk snel, btje van die pasta ertussen
Da's kut ja!, maar mooie is dat je wel drekt resultaat ziet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, die losse doek is nu al weer naar de klote. heb maar een halve plaat kunnen doen
ik gebruik nu commodant m4 (ofzoiets stond erop)
niet helemaal direct. een deel van de plaat is nu wel aardig spiegelend, maar het andere deel is nog erg dof.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Da's kut ja!, maar mooie is dat je wel drekt resultaat ziet.
Marko, wat is jouw standpunt ten opzichte van kipnuggets?quote:
Mijn standpunt?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Marko, wat is jouw standpunt ten opzichte van kipnuggets?
Mckroket is ook wel lekker ja!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vers zijn ze goed te eten met mckroket saus![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat gaatje van je wordt nu echt massive!
nou, onmeunigquote:
Show usquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:43 schreef Intelligence het volgende:
Heb de stap genomen, auto staat te koop, alleen op een forum, maar eens zien of er animo is
ik had al wel zo'n idee.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was eigenlijk sarcastisch bedoelt
Ja, die was ik vergetenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik had al wel zo'n idee.
zo'n posticon maakt het toch makkelijker.
Speciaal voor jullie ook op Speurders gezet:quote:
Doet het niet, moet je voor ingelogd/aangemeld zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:06 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Speciaal voor jullie ook op Speurders gezet:
http://www.speurders.nl/l(...)oefset-70430398.html
Dus jij bent hangjeugd?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:06 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Werken en vanavond hangen op vaste hangplek als t droog is
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:43 schreef Intelligence het volgende:
Heb de stap genomen, auto staat te koop, alleen op een forum, maar eens zien of er animo is
het blijft jammer dat je de Vento te koop hebt staanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:06 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Speciaal voor jullie ook op Speurders gezet:
http://www.speurders.nl/l(...)oefset-70430398.html
ben aan het werk, vanavond zwemmen...quote:
Thnx, link is gefixxed!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het blijft jammer dat je de Vento te koop hebt staanen je linkt trouwen naar je lopende advertenties op je profiel, dat kan niemand zien
[..]
tjah, ik weet ook nog steeds niet of ik m'n diploma heb. kloteschool. en de leraar die ik moet hebben die reageert niet op m'n e-mail. Die is zelfs nog voorzitter van de examencomissie, dan mag je toch aannemen dat die wel eens op z'n mail kijkt.quote:
Aha, en met wie ga jij vanavond zwemmen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ben aan het werk, vanavond zwemmen...
quote:
Kan ik me voorstellen, zou ik ook niet blij mee zijn..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:16 schreef Intelligence het volgende:
[..]
![]()
Ben bijna 24 ... jeugd?![]()
Nee meestal staan we met vrienden, als het droog is, en we ons vervelen, met de auto ergens ... waar niemand last van ons heeft....
Gewoon gezellig beetje dom lullen en slap ouwehoeren, daarom zit er ook een koelkast in mijn auto ingebouwd en heb ik altijd klapstoeltjes in de kofferbak![]()
Hiervoor zaten we altijd in 1 van de sleutelruimtes, maar daar was de buurt niet zo blij dat de straat elke avond vol stond met allerlei auto's
geen date, ga zwemmen met een goede vriendin; ff lekker dobberenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
Aha, en met wie ga jij vanavond zwemmen?
Heeft onze Remco een date ?
Of er belangstelling voor is weet ik nog niet, ding staat net 15 mins te koopquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:21 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, zou ik ook niet blij mee zijn..
Is er btw belangstelling bij die auto van jou?
Waar staan jullie nu dan?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen date, ga zwemmen met een goede vriendin; ff lekker dobberen
dat moet ik denk ik even overleggenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:00 schreef Assiej het volgende:
[..]Heerlijk is dat, mag ik mee ?
haha
Eh, juist ja...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:28 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Of er belangstelling voor is weet ik nog niet, ding staat net 15 mins te koop
Doordeweeks staan we altijd bij de McDonalds bij de Ikea. Politie komt ook altijd wel ff kijken, want die staan elke avond rond 23.00 zelf in de McDrive![]()
En die praten en grappen altijd zelf ook wel mee, zijn meestal (op 1 na) wel chille agenten![]()
Kunnen het ook wel waarderen als je kruipend over een zebrapad gaat als ze er aan komen rijdennee ik was het niet
Het is dus wel een datequote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat moet ik denk ik even overleggen![]()
Waarom is dat een na-aper dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:00 schreef Assiej het volgende:
We hebben een na-aper / wannaB, Nath
Fotoboek van GirlnxtDooR
usernamequote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Waarom is dat een na-aper dan?
nee, geen datequote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:02 schreef Assiej het volgende:
[..]
Het is dus wel een date
Waar ga je zwemmen dan, welk zwembad?
Dus als deze persoon de naam girl-next-door toevallig ook mooi vindt is het gelijk een na-aper?quote:
Toch wel jeugd?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:01 schreef Assiej het volgende:
[..]
Eh, juist ja...
24 en geen jeugd zei je he ?
Andere politiebureaus zijn fan van de turk./chinees.![]()
Jonge, don't take it that serious, men ej..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dus als deze persoon de naam girl-next-door toevallig ook mooi vindt is het gelijk een na-aper?
Dus jij denkt dat elke jeugd 'laveloos' in de stad ligt? Jaja....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:09 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Toch wel jeugd?![]()
Ben in ieder geval niet meer in het stadium van elk weekend laveloos in de stad liggen
En stiekem in de hokjes belanden, ik heb je wel doorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, geen datewe gaan gewoon gezellig ff zwemmen, zij en ik
Preston Palace is chilll! Alleen voor het eten en drinken hoef je het niet te doen, cheap ass spul daarquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
En stiekem in de hokjes belanden, ik heb je wel door
Waar dan
Preston palace?
wie weet, wie weetquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
En stiekem in de hokjes belanden, ik heb je wel door
Waar dan
Preston palace?
Daar ken ik de kleedhokjes...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wie weet, wie weetnee, gewoon bij De Wilder in Haaksbergen...
vertel?!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:20 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Daar ken ik de kleedhokjes...
Dan niet het hokje waar Int. in heeft gezeten plzquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wie weet, wie weetnee, gewoon bij De Wilder in Haaksbergen...
dat gok ik op wat Gerard E. zou zeggen: KEI-HARDE PORNOOOOOO!!!quote:
als hij verder niks verteld, weet ik ook niet welk hokje het isquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dan niet het hokje waar Int. in heeft gezeten plz
Ik weet ook niet meer welke t precies was, maar 1 geluk voor je, het was minimaal 4 jaar geledenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat gok ik op wat Gerard E. zou zeggen: KEI-HARDE PORNOOOOOO!!!
[..]
als hij verder niks verteld, weet ik ook niet welk hokje het is
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 07:02 schreef omearos het volgende:
goedemorgen! De week is bijna doormidden
Ik dacht kats de hele tijd dat het dinsdag was, en zie nu net dat het woensdag isquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:20 schreef Intelligence het volgende:
Bijna is helaas nog niet helemaal
dus het is inmiddels allemaal wel schoongemaakt etc.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:41 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer welke t precies was, maar 1 geluk voor je, het was minimaal 4 jaar geleden
mijn week is ook doormiddenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:59 schreef Intelligence het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht kats de hele tijd dat het dinsdag was, en zie nu net dat het woensdag is
Voor wie rij je? Ik heb ook nog een periode op de vrachtwagen geredenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:24 schreef Redbaron het volgende:
pff vandaag maar 1 klant gehad. rijtijd op dus zo bedtijd...
Het wordt hier nu juist heel donker.quote:
Ja, die laatste buien hebben wij net gehadquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het wordt hier nu juist heel donker.
Goedemiddag trouwens.
hier breekt de zon ook door en lijken de regenbuien weggetrokken te zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, die laatste buien hebben wij net gehad
Hopen dat het vanavond droog is, US Lights inbouwenquote:
Goeiemiddagquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het wordt hier nu juist heel donker.
Goedemiddag trouwens.
Hengelo ook hoor ik via msn, en ik kijk richting UT en daar achter is t ook goed donkerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:05 schreef Assiej het volgende:
Onweer hier
En de engelen zeiken als een gek
pics?!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verrek, ik heb geen 26 m2 tot m'n beschikking, maar 42 m2
Heb vanmiddag alles even opgemeten, en kwam op 42 uit
Boh wat grootquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verrek, ik heb geen 26 m2 tot m'n beschikking, maar 42 m2
Heb vanmiddag alles even opgemeten, en kwam op 42 uit
Ik wilde mn camera wel meenemen, maar de accu was leegquote:
dan wacht ik ze afquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wilde mn camera wel meenemen, maar de accu was leeg
Heb een woonkamer van 20 m2, een slaapkamer van 14 m2 en een keuken van pak em beet 8 m2
Mag ik het als oefenruimte voor m;n McMetal band?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
WAT EEN RUIMTE GA IK HEBBEN!!
Nice!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wilde mn camera wel meenemen, maar de accu was leeg
Heb een woonkamer van 20 m2, een slaapkamer van 14 m2 en een keuken van pak em beet 8 m2
Maak ons trotsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:48 schreef Assiej het volgende:
Zon en Regen, even de regenboog zoeken, wedden dat ik hem vind
300 voor 12 m2quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan wacht ik ze afen afmetingen klinken veelbelovend! hoe is de huur in vergelijking met je oude kamer dan?
dan is OF je oude kamer heel duur OF je nieuwe kamer goedkoopquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
300 voor 12 m2
550 voor 42 m2![]()
geen dankquote:
Allebei denk ik welquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan is OF je oude kamer heel duur OF je nieuwe kamer goedkoop
Beterquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:41 schreef haakon het volgende:
[..]
San
Heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk ! Nog nooit zo'n leuke vakantie gehad
mooi om te horenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Hey tukkers en tukkerettes. Como esta? Het is hier naar mooi weer op Tenerife en goed voedsel. Hoe is t in tukkerland?
quote:
Ha Henquote:
ga je mee naar professor Barabas?quote:
Goed ideequote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga je mee naar professor Barabas?
Theequote:
quote:
Kanonquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:01 schreef norich het volgende:
[..]
Vertel, we zijn uiterst nieuwsgierig
quote:
yesyesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]vanuit de sint isidorushoeve
draai jij sluit?
Brunettesquote:
wat moet je doen dan? drive? of hamburges bakken? of kassa?quote:
50cc?quote:
nee computerquote:
Frontsidebus? multiplier is van geheugen toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee computer
FSB met 20% verhogen houd ie niet van.
en de multiplier met 2 opkrikken ook niet
multiplier is van de CPUquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Frontsidebus? multiplier is van geheugen toch?
Weer iets geleerd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
multiplier is van de CPU
FSB x multiplier = CPU snelheid
Stond vanavond kassa, maar ik kan overal staan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat moet je doen dan? drive? of hamburges bakken? of kassa?
wat doe je 't meest dan? of is 't echt wisselend?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Stond vanavond kassa, maar ik kan overal staan.
Het is wisselend. Maar ik sta het liefst keuken, omdat ik dat ook het beste kan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat doe je 't meest dan? of is 't echt wisselend?
ik ben voorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik stem dat we een keer een McToF meet doen!
wel bij Markoquote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
wel bij Marko, ik wil die jongen zien zweten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |