SPOILER: De OP voor wie het wilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
voor mijn vakantie was het dik warm en net toen ik vakantie kreeg begon het kutweerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:59 schreef Robinhoo het volgende:
Kutweer hey, en zul je zien dat als ik volgende week moet werken het mooi weer wordt.
Kan, ben er vanaf ongeveer 5 uurquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:01 schreef Redbaron het volgende:
nog 2u en k sta weer in gronau...nog ff koffie halen in holten?? : P
Ja, maar dat mag, want het is Milkaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is dat niet zoet tot de macht 8?
Hehehequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag, want het is Milka
Strak plan,als je moet rijdenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:07 schreef Intelligence het volgende:
[..]
In duitsland verkopen ze bij de burger king bier van de tap
Waarom zou je je perse moeten conformeren naar wat anderen willen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Duitsers, dat volk dat zich niet aan wil passen?
Omdat wij op 't werk Duits moeten praten terwijl Holten in Nederland ligt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je je perse moeten conformeren naar wat anderen willen?
McRibquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:12 schreef Redbaron het volgende:
in gronau ost hebben ze alleen een mac. en ik vind bier vies:)
Een framboos kan je nog etenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:14 schreef Redbaron het volgende:
nou liever een duitser dan een framboos!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |