Ja daar zat ik net aan te denken idd. Maar stel dat je er mayo in krijgt (stel!) wat dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Kun je het anders niet met de hand wassen?
Een echt goedkope, doch effectieve manier: Als je een douchecabine hebt, kun je ook gewoon dat ding in de cabine zetten terwijl je zelf doucht (zorgen dat de broek niet het water raakt. Daarna jij snel uit de cabine, cabine weer sluiten en die broek lekker laten hangen de hele dag. Volgende dag nog eens herhalen en voila, weer mooie frisse broek (deze manier werkt niet voor vlekken trouwens).quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:18 schreef Qwea het volgende:
Ik zag een toffe pantalon voor MM, nu wil hij die vet graag maar volgens de WE moet dat ding perse gestoomt worden, staat ook in het label.Kan dat kreng niet gewoon in de machine? Het is namelijk de enige pantalon die de juiste kleur is.En we hebben hem donderdag voor een bruiloft nodig.
Wat gebeurd er als ik hem we in de machine op 30 pleur? Er zat iets van schaapswol ofzo in? Pin me er niet op vast.
Ja, dat snap ik. Maar wat doe je dan met vlekken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:59 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Een echt goedkope, doch effectieve manier: Als je een douchecabine hebt, kun je ook gewoon dat ding in de cabine zetten terwijl je zelf doucht (zorgen dat de broek niet het water raakt. Daarna jij snel uit de cabine, cabine weer sluiten en die broek lekker laten hangen de hele dag. Volgende dag nog eens herhalen en voila, weer mooie frisse broek (deze manier werkt niet voor vlekken trouwens).
Nee, gewoon binnenste buiten wassen op lage temperatuur. Ze gaan niet vilten heb sommige al 2 jaar en was ze wekelijks. Ik keek net op waslabel en ze bevatten 52% wol hier.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:28 schreef Qwea het volgende:
Maar jouw broeken moeten officieel ook gestoomd worden? En zit er wol in je broeken? Gaan ze niet vilten dan.
Onzin, iedereen denkt dat mijn broeken gewoon van de stomerij komen. Zo'n vouw kan je makkelijk zelf makenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:10 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Als je hem netjes wil houden, niet in de wasmachine. Simpel zat.
Die vouw die in een beetje nette broek zit, die krijg je anders niet meer goed.
Die kun je er met een strijkijzer toch vrij gemakkelijk altijd wel weer in persen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:10 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Als je hem netjes wil houden, niet in de wasmachine. Simpel zat.
Die vouw die in een beetje nette broek zit, die krijg je anders niet meer goed.
Niet zo netjes als kan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die kun je er met een strijkijzer toch vrij gemakkelijk altijd wel weer in persen.
ik denk dat ik het er maar gewoon op ga wagen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:47 schreef Dipkip het volgende:
Ik doe ze regelmatig in de wasmachine op de handwasstand, donder ik er meteen mn donkere BH's bij in. Wel meteen er uit na het programma en natuurlijk niet gek gaan doen en de droger gaan gebruiken. Een beetje opfrissen inderdaad gewoon in de badkamer hangen en dan lang douchen, als ie niet echt vies is is dat goed genoeg. En dan zo eens in het jaar doe ik ze echt naar de stomerij, zit de vouw weer goed en is het superschoon. Meestal als het een keer echt vies is geworden, als mn vriend besluit in zn pantalon te gaan barbecuen ofzo, of na een feest waar veel gerookt en bier gemorst is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |