Ik heb 80 cent nodigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:06 schreef error_404 het volgende:
50 cent voor je topic.
[ afbeelding ]
Ik had gewoon genoeg geld op mijn rekening.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:00 schreef FreezePop het volgende:
Faal, je had gewoon te weinig geld op je rekening en daarom moet je betalen.
Ze mogen optyfen met hun verhogingen, ik ga dat dus echt niet betalen en al helemaal niet omdat er gewoon geld op mijn rekening stondquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:18 schreef no1uknow het volgende:
En pas maar op want de 2e keer wordt het 25 euro. Overigens had ik tot tweemaal toe ook genoeg geld op m'n rekening.
Voor apps, die ts wel legaal koopt ipv van sinful iphone haalt omdat ts geen pauper is..quote:
Danku, zal die 2 plaatjes als bijlagen versturen naar c&b als ze reageren op mijn mailtjequote:
En dan moet je deze er ook even bij doen, voor de boetequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:24 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Danku, zal die 2 plaatjes als bijlagen versturen naar c&b als ze reageren op mijn mailtje
Whehe, kijken hoe ze reageren dan. Denk dat ze niet eens de moeite nemen om te reageren op mijn 1e mailtje maar dat terzijdequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:28 schreef Maaslander het volgende:
[..]
En dan moet je deze er ook even bij doen, voor de boete
[ afbeelding ]
Hebben ze bij mij ook al eens gedaan. Toen ik die 15,79 storneerde kreeg ik er nóg een keer 15 euro bij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:58 schreef xyzyx het volgende:
Wat een kanker bedrijf is dat zeg, komen ze aan met een melding dat ze geen geld kunnen afschrijven van mijn rekening mag ik meteen ff 15 euro extra neerleggen vanwege administratie kosten. Dit terwijl er gewoon geld op mijn rekening stond..
Voor de mensen die niet weten wat het is; click and buy is een bedrijf waarmee je internet betalingen kan uitvoeren bij o.a. iTunes.
Klacht 1: Bedrijf dat voor een gefaalde afschrijving van 80 cent een rekening van 15 euro presenteert.
Klacht 2: Bedrijven die fouten meteen bij de consument leggen en daar een mep geld voor vragen
Antiklacht: credit card ingesteld bij iTunes dus ze c&b mag mijn geblokkeerde rekening houden![]()
En nog een keer voor sommige KLB figuren die niet lezen maar meteen gaan schreeuwen: er stond wel degelijk geld op mijn rekening.
Moet je ze eens bellen. Dan krijg je een bandje van één of ander verschrikkelijk kutwijf met een werkelijkwaar tenenkrommend accent. Soort van Beligsch-Limburgs ofzo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whehe, kijken hoe ze reageren dan. Denk dat ze niet eens de moeite nemen om te reageren op mijn 1e mailtje maar dat terzijde
Volgens mij naaien ze me gewoon omdat ik gister mijn credit card maar had ingevoerd bij iTunes omdat ik toch bezig was (had ff een amerikaans account aangemaakt).quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Hebben ze bij mij ook al eens gedaan. Toen ik die 15,79 storneerde kreeg ik er nóg een keer 15 euro bij.
Eikels.
Hun bellen kost ook nog eens geld, ik hou het wel bij mailenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Moet je ze eens bellen. Dan krijg je een bandje van één of ander verschrikkelijk kutwijf met een werkelijkwaar tenenkrommend accent. Soort van Beligsch-Limburgs ofzo.
En die helpdesk zit vol met limburgse idioten die op geen enkele manier mee willen denken.
Weet ik niet meer eigenlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:31 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Volgens mij naaien ze me gewoon omdat ik gister mijn credit card maar had ingevoerd bij iTunes omdat ik toch bezig was (had ff een amerikaans account aangemaakt).
Heb je het uiteindelijk wel betaald dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |