Heb wel wandelschoen maar zijn zeker niet waterdicht , wil toch wel droge pootjes houden , dan maar dik pak pleisters mee om blaren te voorkomen in de laarsen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:50 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
ik zie mijn roze vansjes nu al bruin worden van het modder , auw, gelukkig heb ik awesome waterproof mooie wandelschoenen die ik meeneem
Ah dus omdat sommige mensen mobeil zitten te internetten moeten we opeens druk maken over de mooie openingspost.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:50 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja en vooral als ik mobiel zit![]()
Scroll scroll scroll.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jammer dat je plaatje het niet doet, de naam ziet er veelbelovend uit.
zo één modderfokking stinkeye naar jouw nu hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:51 schreef rubje het volgende:
Mijn God ik kijk eens naar die priijzen door de jaren heen en dat is echt duur dit geintje.![]()
Dat betaal je en dan heb je nog niks dan alleen je tent en eigen spullen= geen eten en drinken etc.
Er is toch een nieuw festival met dat idee vlak na LL ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:53 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
zo één modderfokking stinkeye naar jouw nu he![]()
ga lekker naar een 5-sterren festival waar iedereen een witte 10 bij 10 partytent MOET meenemen waar een ober en gastvrouw bijhoren inclusief eten en drinken voor 3 dagen. oh en niet te vergeten de schone plee die in het zijkamertje zitplease.
dit is echt money well spended.![]()
![]()
![]()
Dankje. Dat had dit topic even nodig.quote:
Die is allang gecancelled, vanwege bijna geen kaartverkoop.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:55 schreef smoeske het volgende:
[..]
Er is toch een nieuw festival met dat idee vlak na LL ?
ff vergeten hoe het heet... anyway het terein zal er wel lekker bij liggen na LL
Hee. 360 kaarten ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die is allang gecancelled, vanwege bijna geen kaartverkoop.
and that's the way the cookie crumblesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die is allang gecancelled, vanwege bijna geen kaartverkoop.
Niet nodig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:47 schreef GotC het volgende:
Dames en heren!
Regenlaarzen, yes..or no?
Het is gewoon vervelend en hij is onnodig lang. Zijn er mensen die hem ook echt lezen eigenlijk? Volgens mij alleen als de line-up nog niet compleet is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ah dus omdat sommige mensen mobeil zitten te internetten moeten we opeens druk maken over de mooie openingspost.
Aanvullen met bier en wodka.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:16 schreef TWP het volgende:
Ik heb dus zojuist mijn tas ingepakt en nu heb ik heel veel ruimte over, wat nu?
Ik moet morgen werken, dus daarom vandaag.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:37 schreef SicSicSics het volgende:
Het is dinsdag vandaag toch? Nu al je tas ingepakt!?!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken, dus daarom vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |