http://www.youtube.com/user/derrytift2#p/u/33/rL8Wi7v80yMdoehetzelf cursusje en ha ja easy peasy.....drie stappenplan......alleen de video is zonder ondertiteling dus ja je moet wel een beetje engels kunnen verstaan.......
ha deze gast kwam ik gister tegen op internet .... hij is nogal een wacko jacko ha ha maar ik vind hem heel aardig..... in het volgende filmpje hierboven geeft hij een edutorial hoe je van een paar simpele ingredienten een fles cola kan omtoveren in een fles wijn .......
alles wat je nodig hebt is ( als ik het goed heb onthouden ) twee flessen coca cola : een pak suiker..... en een potje bakkersgist ( meen ik dat je die bij AH kunt kopen ) en iets om je fles mee te stiriliseren ( ik meen spiritus ofzo ...( dats dat blauwe spul ) en natuurlijk wat ruimte op je gasfornuis.....
extra smaakvariaties kunnen natuurlijk bereikt worden door extra ingredienten : bijvoorbeeld kersen smaak of vanilie....
okidoki veel plezier ermee : en als je toch nog eens op fok komt : laat dan even weten of het je gelukt is en natuurlijk wat de schade was ( ha ha als je een glaasje teveel hebt gedronken) en natuurlijk hoe dat heeft gesmaakt ha ha en hoe het effect was.......
okidoki toi toi dandybleu