hier het hele gesprekquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in het topic van KX kwam ie ook voorbij
mySQL Errorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hier het hele gesprek
http://www.radioveronica.(...)d=7470TB_iframe=true
deze link dan maar http://www.radioveronica.(...)iofragmenten&id=7470quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mySQL Error
There appears to be an error while trying to complete your request.
Query: SELECT *
FROM highlights
WHERE highlight_uid=7470TB_iframe=true;
mySQL error: Unknown column '7470TB_iframe' in 'where clause'
mySQL error code: 1054
Ik hebtemalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
deze link dan maar http://www.radioveronica.(...)iofragmenten&id=7470
Zulke errors weergeven aan bezoekers is toch wel een #fail hoor...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mySQL Error
There appears to be an error while trying to complete your request.
Query: SELECT *
FROM highlights
WHERE highlight_uid=7470TB_iframe=true;
mySQL error: Unknown column '7470TB_iframe' in 'where clause'
mySQL error code: 1054
dit regeltje doet wonderenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zulke errors weergeven aan bezoekers is toch wel een #fail hoor...
quote:ini_set("display_errors","0");
I know, dat staat dan ook zo ingesteld op 3FM.nl.quote:
Vooral die eerste zin.quote:De radar van opperfan en 3FM-DJ Michiel Veenstra maakte de afgelopen tijd al overuren. De Amerikaanse nerdrockband maakt een bijzondere move: hun alweer achtste album komt half september uit op punklabel Epitaph. Deze eerste single daarvan laat meteen een eh... wat meer punky geluid horen. En google voor de grap eens die bijzondere hoes van het bijbehorende album Hurley ... lachen!
ja idd wie is opperfanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:40 schreef Sirolf het volgende:
Dus ik zag net Michiel meezingen met Weezer en zag ondertussen deze tekst onderin beeld staan:
[..]
Vooral die eerste zin.
Dalet het programma zelf lijkt me wel ok, maar als hij steeds vastloopt en ook nog in windows draait lijkt het me niet echt het beste programma.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:43 schreef Sirolf het volgende:
Toch opvallend dat 3FM niet eens Weezer - Say It Ain't So in Dalet heeft staan. Althans, in de 3FMFan-database staat 'ie niet. Mooi requestje voor Michiel?
Dat ligt echt niet aan Windows hoor...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dalet het programma zelf lijkt me wel ok, maar als hij steeds vastloopt en ook nog in windows draait lijkt het me niet echt het beste programma.
Nou, dan moet het wel goed zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat ligt echt niet aan Windows hoor...
Het programma zelf is ook wel wat brak, en het ziet eruit als een bovengemiddelde kerstboom AKA een Windows 3.11-programma... maar het werkt (meestal) wel!
En volgens mij is het ook nog eens in Frankrijk gemaakt.![]()
aangezien de muziekcomputer alleen voor dalet wordt gebruikt, zou ik tegen dalet zeggen maak een eigen OS er wordt toch niet gemultitasktquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat ligt echt niet aan Windows hoor...
Het programma zelf is ook wel wat brak, en het ziet eruit als een bovengemiddelde kerstboom AKA een Windows 3.11-programma... maar het werkt (meestal) wel!
En volgens mij is het ook nog eens in Frankrijk gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |