Heb je de programmering al ververst, want dat vind ik toch een hogere prio hebben dan de vormgevingquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, ik was een paar dagen op vakantie. Extended familieweekend (van bijna een week) op Texel.
Zojuist aangepast.
Ondertussen ben ik trouwens ook begonnen aan een 3FMFan v3. Wordt wel weer eens tijd voor een schone start.
De nieuwe programmering is nog niet ingegaan hè?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je de programmering al ververst, want dat vind ik toch een hogere prio hebben dan de vormgeving
Zolang ie op mn PSP maar toegankelijk blijft vind ik alles bestquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, ik was een paar dagen op vakantie. Extended familieweekend (van bijna een week) op Texel.
Zojuist aangepast.
Ondertussen ben ik trouwens ook begonnen aan een 3FMFan v3. Wordt wel weer eens tijd voor een schone start.
Nee maar ik bedoel de wat is al bekendquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De nieuwe programmering is nog niet ingegaan hè?
True, zojuist even aangevuld.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel de wat is al bekend
Ik vind 't wel even genoeg zo, aangezien ik van de techniek ben en niet van de redactie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gezien, staat goedBlijft het hierbij?
Er komt geen wenweek heh?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind 't wel even genoeg zo, aangezien ik van de techniek ben en niet van de redactie.
Niet echt, al is er wel een half-om-half dag op 4 september. Die vrijdag is er bijv. nog wel Arbeidsvitaminen, maar begint Rob ook al voor Powned.quote:
ah, okquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet echt, al is er wel een half-om-half dag op 4 september. Die vrijdag is er bijv. nog wel Arbeidsvitaminen, maar begint Rob ook al voor Powned.
Michiel had het er een paar minuten geleden nog over op de straalpaal.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43822857
Was dit al gepost?
Maar dan was het niet gepostquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel had het er een paar minuten geleden nog over op de straalpaal.
Als het geweest is gelieve mij eraan te herinneren terug te luisterenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:39 schreef Pino112 het volgende:
Oh, en voor de liefhebbers; DER RUDY is vanavond tussen 23 en 0u op Radio 1 bij Met het oog op morgen
Doe ik, want ik ga het ook terugluisteren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als het geweest is gelieve mij eraan te herinneren terug te luisteren
in het topic van KX kwam ie ook voorbijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:58 schreef hole1988 het volgende:
Henk Westbroek
http://www.shownieuws.tv/(...)=43/contentid=207965
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |