Niet van eigen makelij maar wel briljantquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:29 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand daar iets leuks mee?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:24 schreef rond1203 het volgende:Ik vind hem goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen geluid hier dus ik wacht ook op de paintquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:24 schreef rond1203 het volgende:
Hahaha.. die JP toch.. zou hij hier zijn inspiratie vandaan hebben![]()
Balkenende tapt schuine mop ROTTERDAM - Demissionair premier Balkenende verbaasde vriend en vijand afgelopen weekeinde door voor een in gala gestoken gezelschap een ronduit schuine mop voor te dragen.
De CDA'er en racefan was te gast bij de Bavaria City Racing in Rotterdam waar bezoekers zich konden vergapen aan Ferrari's, Formule 1-bolides en Dakartrucks.
Tijdens een VIP-feestje voor sponsoren en andere genodigden liet de premier zich van een verrassende kant zien. De in smoking geklede Balkenende pakte de microfoon liep naar voren en vertelde vol bravoure een schuine mop.
(vanaf 07.40).
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:24 schreef rond1203 het volgende:
Balkenende tapt schuine mop ROTTERDAM - Demissionair premier Balkenende verbaasde vriend en vijand afgelopen weekeinde door voor een in gala gestoken gezelschap een ronduit schuine mop voor te dragen.
De CDA'er en racefan was te gast bij de Bavaria City Racing in Rotterdam waar bezoekers zich konden vergapen aan Ferrari's, Formule 1-bolides en Dakartrucks.
Tijdens een VIP-feestje voor sponsoren en andere genodigden liet de premier zich van een verrassende kant zien. De in smoking geklede Balkenende pakte de microfoon liep naar voren en vertelde vol bravoure een schuine mop.
(vanaf 07.40).
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:24 schreef rond1203 het volgende:
(vanaf 07.40).
Er zit ondertiteling bij.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:58 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Geen geluid hier dus ik wacht ook op de paint
Ik zag hem net al opquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Er zit ondertiteling bij.
Hij is gewoon een baasquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:08 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zag hem net al opRTL boulevard
al ja
Nee, daarmee slaat Nederland inderdaad geen flater. Een christelijke minister-president van 4 faalkabinetten die in steenkolenengels een vulgair mopje vertelt
Die is toch al voorbij gekomen?quote:
JP, wat een HELD!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:24 schreef rond1203 het volgende:
(vanaf 07.40).
Ja, met een tandarts geloof ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die is toch al voorbij gekomen?
desondanks![]()
Die had ik gemaakt ja, maar ik weet niet eens meer waarmeequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ja, met een tandarts geloof ik.
Ben pas bij dit deel begonnen met lezen, neem de andere delen later door.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:03 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Die had ik gemaakt ja, maar ik weet niet eens meer waarmee
Die was nog niet gemaakt neequote:
quote:
Goed debuutquote:
Dacht dat je dat expres had gedaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:54 schreef Drollenkotser het volgende:
Kut, zie opeens dat ik een woord ben vergetenHeb er gewoon een paar keer overheen gelezen dus
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |