Beetje jammer, 3 pagina's terug in dit topic:quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar weer een stripje i.p.v. een ordinaire tvp:
[ afbeelding ]
hopelijk zijn de makers druk bezigquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:36 schreef Sjak-von-Sjaak het volgende:
Waarom lijkt dit geweldige topic bijna dood te bloeden als er nog zulke geweldige Zalm en Wilders grappen zijn??
Top voor alle painters ook , maar ik ga geen paint toevoegen: heb een mac en geen humor.
(sidenote, ik volg deze topics al vanaf het begin : )
Gij, Posten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:07 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb er op 10 augustus 1 bedacht, plaatjes bij elkaar gezocht, in een map getyft en er niks meer mee gedaan
Mooi Lettertypequote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:24 schreef Lexis het volgende:
Mijn eerste in deel 6...
[ afbeelding ]
Is Eurostile, top font.quote:
Dat heb ik dus ook, heb er nog maar 8 gepost ondertussenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
Het duurt mij te lang, eerst 30 minuten plaatjes zoeken, dan alles goed plakken en knippen + grap bedenken duurt al gauw 2 uur..
quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:06 schreef Sequencial het volgende:
[ afbeelding ]
tinypic maakt 'm wel heeel klein...
Probeer imageshack, die doet dat niet!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:06 schreef Sequencial het volgende:
[ afbeelding ]
Tja het heet niet voor niets tinypic...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:06 schreef Sequencial het volgende:
[ afbeelding ]
Fixedquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:23 schreef Robar het volgende:
[..]
Probeer imageshack, die doet dat niet!
nou zie ik hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:14 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn inspiratie is echt ver op
geniaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |