Dacht dat je dat expres had gedaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:54 schreef Drollenkotser het volgende:
Kut, zie opeens dat ik een woord ben vergetenHeb er gewoon een paar keer overheen gelezen dus
quote:
quote:
Waarom heb je 9.gif als PI, hij is toch leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
quote:
Laat het wetenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 03:35 schreef SiGNe het volgende:
Die ga ik naar Emile sturen
(uiteraard met bronvermelding)
quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:43 schreef mctwigt het volgende:
ik had gisteren mijn introductieweek en toen ging in naar het abngebouw. Kwam gerrit zalm!! En hij deed de lach!!!
en iemand stelde de vraag of zijn middelste naam gerookte was
Niet ff snel een bruikbare foto gemaakt?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:43 schreef mctwigt het volgende:
Kwam gerrit zalm!! En hij deed de lach!!!
het was een fractie van een seconden... en ik lach in een deukquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:51 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Niet ff snel een bruikbare foto gemaakt?
Volgens mij zou ik zelf ook meteen in een stuip liggen
Als enige waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:36 schreef mctwigt het volgende:
[..]
het was een fractie van een seconden... en ik lach in een deuk
En ik lach in een deuk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:36 schreef mctwigt het volgende:
[..]
het was een fractie van een seconden... en ik lach in een deuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |