Had je behoefte aan een night snack Ts?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 04:27 schreef iDeal het volgende:
Frikandel in magnetron is best lekker maar hij ziet er wel vies uit.
klacht: de frikandel ziet er vies uit nadat hij uit de magnetron komt
Datte.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 04:29 schreef BII het volgende:
Een frikandel ziet er altijd ranzig uit. Het enige dat je kunt doen is hem onderdompelen in veel saus en ervan genieten.
Of je nu een broodje cervelaat eet of je gooit meteen 'n vleesstok in de pan.quote:
You gotta be kidding me?! Is dat echt goed te doen, goed gaar dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:41 schreef NielsTriple het volgende:
Frikandel in een tostiapparaat kan ook, en is lekkerder dan een magnetron frikandel
Ik deed het vroeger weleens, toen ik nog bij mijn ouders woonde en 's avonds na het stappen hongerig thuiskwam... Kan je moeilijk die vetpan aanslingeren, dus probeerde ik dat. Het werd een blijvertjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:42 schreef Knevelt het volgende:
[..]
You gotta be kidding me?! Is dat echt goed te doen, goed gaar dan?![]()
Ik kookte altijd mijn knakworsten in de waterkoker.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:48 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik deed het vroeger weleens, toen ik nog bij mijn ouders woonde en 's avonds na het stappen hongerig thuiskwam... Kan je moeilijk die vetpan aanslingeren, dus probeerde ik dat. Het werd een blijvertje
Wel ff goed bij opletten, want op de een of andere manier wordt hij sneller gaar dan in frituurvet
Zonde! Er staat toch op de verpakking dat je het niet moet koken, maar zachtjes moet opwarmen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kookte altijd mijn knakworsten in de waterkoker.
Geniaal. Moet ik m dan eerst laten ontdooien of hoeft zelfs dat niet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:48 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik deed het vroeger weleens, toen ik nog bij mijn ouders woonde en 's avonds na het stappen hongerig thuiskwam... Kan je moeilijk die vetpan aanslingeren, dus probeerde ik dat. Het werd een blijvertje
Wel ff goed bij opletten, want op de een of andere manier wordt hij sneller gaar dan in frituurvet
Op een doos frikandellen staat toch ook niet dat je ze moet bereiden in een tosti-ijzer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:50 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Zonde! Er staat toch op de verpakking dat je het niet moet koken, maar zachtjes moet opwarmen.
Knopje aan, knopje uit, knopje aan, knopje uit.. works perfectly...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:50 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Zonde! Er staat toch op de verpakking dat je het niet moet koken, maar zachtjes moet opwarmen.
Ik trok ze altijd rechtstreeks uit de vriezer, en brak de frikandel (in bevroren staat) in 4 stukjes (we hadden een klein tostiapparaat, ze pasten er alleen op die manier inquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:50 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Geniaal. Moet ik m dan eerst laten ontdooien of hoeft zelfs dat niet?
Haha, dank voor de tip! Ik maak ze nu in de koekenpan bij gebrek aan friteuse, maar dit lijkt me nog beter.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:53 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik trok ze altijd rechtstreeks uit de vriezer, en brak de frikandel (in bevroren staat) in 4 stukjes (we hadden een klein tostiapparaat, ze pasten er alleen op die manier in).
Later kreeg ik zo'n panini-maker bij een kerstpakket, en daar pasten 4 (vier!) frikandellen in zijn GEHEEL in.
Hulde voor de bedenker van de panini-maker![]()
Ja en? Op een blik knakworsten staat vermeld dat je ze niet aan de kook moet brengen. Op een doos frikandellen staat niet dat je ze moet bereiden in een tosti-ijzer, maar er staat ook niet op dat je dat niet moet doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op een doos frikandellen staat toch ook niet dat je ze moet bereiden in een tosti-ijzer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |