1. Wat mis ik dan?quote:
Bullshit, dat heb je weer eens verkeerd begrepen. Dat hoger en lager liggen lijkt alleen maar zo door het moment waarop je er naar kijkt. De baan is gewoon wat gekanteld ten opzichte van de ecliptica.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:54 schreef chevere het volgende:
[..]
Als je de baan van de planten volgt, dat wordt d.m.v. cirkels weergegeven en deze dan ook nog eens van opzij zou bekijken dan zou je kunnen weten dat de cirkel allemaal op een iets andere hoogte liggen.
Shit.. het lijkt wel ofdat jullie naar het Zonnestelsel kijken als een stel platlanders..
Nog maar een keer vragen dan. Waarom kan geen enkele ruimtesonde dat gat zien of de effecten er van meten?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:13 schreef chevere het volgende:
[..]
Dat zou zich dan achter de Zon moeten bevinden, we reizen als het ware de Zon achterna.
We bewegen als het ware in een soort schroef beweging door het universum.
je ziet het zwarte gat nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
1. Wat mis ik dan?
2. Waar heb ik het fout?
Tuurlijk wel. Voor een gerelateerd voorbeeld, weet je die fimpjes nog van die kometen die achter de zon langs gingen?quote:
Ow, en de link van de NASA site is niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:51 schreef ATuin-hek het volgende:
Voor als men door dit topic geinteresseerd is geraakt in de banen van planeten heeft wiki nog een paar mooie pagina's. http://en.wikipedia.org/wiki/Barycenter#Barycenter_in_astronomy bijvoorbeeld, over het punt waar de rest van het zonnestelsel rond draait.
[ afbeelding ]
Niet voor wat jij er in denkt te zien nee.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:54 schreef chevere het volgende:
[..]
Ow, en de link van de NASA site is niet goed genoeg?
die nasa link is gebaseerd op gegevens waarvan jij ons probeert e overtuigen dat ze onjuist zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:54 schreef chevere het volgende:
[..]
Ow, en de link van de NASA site is niet goed genoeg?
Absoluut.. hij beweerd overigens net als ik dat de lichtsnelheid helemaal geen snelheid is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:39 schreef francorex het volgende:
interessante theorieen chevere, ik denk dat ik iemand ken waarmee je het snel zult vinden....
http://www.google.be/#hl=(...)=1&fp=f7022136051017
bekijk vooral zijn youtube-presentatie.
Ik kom er nergens de bewegng van de Zon tegen. En dat is toch een flinke misser van de NASA...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:29 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
die nasa link is gebaseerd op gegevens waarvan jij ons probeert e overtuigen dat ze onjuist zijn
Je gaat nu een heel eind van je eigen pad af...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:36 schreef chevere het volgende:
[..]
Omdat je vanuit Venus gezien een zonnestelsel zou krijgen in de vorm van een DNA spiraal. De Zon en de planeten liggen in lijn met elkaar en vliegen eigelijk allemaal achter elkaar aan. Door onze eigen draaing van de aarde lijkt het hierdoor alsof wij om de Zon cirkelen.
Als we alle planeten en de Zon in een lijn zouden leggen, vanaf Venus gezien dus, dan vormen de 9 planeten incl de Zon precies de 9 chakra punten van een lichaam en ook precies in de juiste afstands verhoudingen zoals op je eigen lichaam.
Ons zonnestelsel is in feite een levend wezen maar niet in de vorm zoals wij dat verwachten. Eigenlijk laat deze vorm ons een vorm van buitenaards leven zien, maar we herkennen het niet omdat we niet goed weten hoe we moeten kijken.
Ik snap heel goed dat dit flink boven de meeste hun pet gaat, maar het universum communiceerd met ons maar we zijn "vergeten" om deze taal te spreken.
Zodra we het model van het universum in de juiste verhoudingen leren te zien dan zullen we ook in staat zijn om te communiceren met een hogere levensvorm.
Vergis je hier niet in, we staan letterlijk op het punt om "nieuw" contact te leggen. We herkennen het echter niet omdat we niet goed kijken. En dan bedoel ik "de juiste wijze"..
Argh.. want eigenlijk hou ik helemaal niet van die esoterische shit..
Sorry, maar dat idee dat Venus het middelpunt van ons Zonnestelsel zou zijn, daar ben ik vanaf gestapt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je gaat nu een heel eind van je eigen pad af...
Wat mij betreft kan het nu --> TRU ...
Dat is ook niet bijster boeiend als het zonnestelsel je referentiekader is. Je gaat in een rijdende trein toch ook geen rekening houden met welke kant de pot op gaat als je daar in staat te pissen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:40 schreef chevere het volgende:
[..]
Ik kom er nergens de bewegng van de Zon tegen. En dat is toch een flinke misser van de NASA...
Toch wel handig om te weten dat als je uitstapt dat je ergens anders bent...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is ook niet bijster boeiend als het zonnestelsel je referentiekader is. Je gaat in een rijdende trein toch ook geen rekening houden met welke kant de pot op gaat als je daar in staat te pissen?
Dat is bij de NS geen zekerheid.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:04 schreef chevere het volgende:
[..]
Toch wel handig om te weten dat als je uitstapt dat je ergens anders bent...
Bij ons ook niet als we allemaal in een andere richting denken.. there's no captain on spaceship earth..quote:
En je punt is?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:04 schreef chevere het volgende:
[..]
Toch wel handig om te weten dat als je uitstapt dat je ergens anders bent...
dat komt omdat de beweging van de zon in dat opzicht enorm klein isquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:40 schreef chevere het volgende:
[..]
Ik kom er nergens de bewegng van de Zon tegen. En dat is toch een flinke misser van de NASA...
Ik denk dat hij vooral de beweging van het zonnestelsel door de melkweg bedoelt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:20 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
dat komt omdat de beweging van de zon in dat opzicht enorm klein is
dat betekent niet dat de beweging niet is mee genomen
het betekent alleen dat jij hem niet ziet
Wel een grote groep idioten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:17 schreef chevere het volgende:
[..]
Bij ons ook niet als we allemaal in een andere richting denken.. there's no captain on spaceship earth..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |