Ang3l, being human is minder sexy en mysterieus als True Blood, het blijft Brits natuurlijk, maar het is niet slecht zeker niet slechtquote:
die nuance kan ik niet maken, als ik niet je genre benquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:30 schreef Ang3l het volgende:
Niet slecht, of goed? Time is precious.
Ik heb geen facebook... kan ik ze dan ook zien?quote:
ga het dansje oefenenquote:
Hoiquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:34 schreef Stecky het volgende:
oh er is ook iets voor homos hier!
hoi!(wat een leuke smilie!)
Erikquote:
het is stiller dan normaal hier nu hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:34 schreef Stecky het volgende:
oh er is ook iets voor homos hier!
hoi!(wat een leuke smilie!)
dat is volgens mij al meer dan 1 week het gevalquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is stiller dan normaal hier nu hoor
mijn enige plan is dus dat ik daar in een frisoshirt moet rondlopen en flyers ga uitdelenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
ach ja het is vakantie
ik verwacht volgende week om 12.45 uur in Oss te zijn, spreken wij iets af, kun je me ophalen op het station, of heb je al andere palnnen?
Alleen de laatste 10 seconden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
ontroerende Marc Marie Hujibregts bij sterren op het doek gisteren, heeft iemand anders het ook gezien?
Een forum is toch altijd stil? Of heb je hier ook geluidjes!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is stiller dan normaal hier nu hoor
Ja bij elke post zou je een kreun van een klaarkomende man moeten horenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:52 schreef Stecky het volgende:
[..]
Een forum is toch altijd stil? Of heb je hier ook geluidjes!
geloof ik niks vanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja bij elke post zou je een kreun van een klaarkomende man moeten horen
Jawel joh, blijven proberenquote:
je snapte vast al wat ik bedoel, maar ik leg het toch even uit, normaal wordt hier drukker gepostquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:52 schreef Stecky het volgende:
[..]
Een forum is toch altijd stil? Of heb je hier ook geluidjes!
Dat waag ik te betwijfelen... maar dan zal ik wel weer onaardig gevonden worden tegen een nieuwequote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je snapte vast al wat ik bedoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |