abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85373897
Hallo,

Ik weet niet precies waar ik dit moet plaatsen: bij sport of hier, maar dit leek me iets beter. Ik ben een wielrennen, een hele tijd al. Toen ik 14 was begon ik met me benen scheren (wielrenners doen dat). Later kreeg ik ook haar op mijn kont en ben toen maar verder gegaan met alleen mijn benen scheren (en niet mijn kont). Na een maand ofzo vond ik dit toch nogal lelijk worden zo'n grens van kaal naar veel haar precies op je bilplooi. Inmiddels ben ik al een stuk ouder en wil weer gaan scheren (ik rij inmiddels al wedstrijden). Het is niet erg gewenst om met geschoren benen op een koers te komen namelijk. Nou vind ik mijn benen scheren al veel werk en heb ik simpelweg geen zin om mijn kont ook te gaan scheren.

Wat vinden normale mensen hiervan? Het is toch heel lelijk als je alleen op je kont haar hebt? Zijn er dan misschien manieren om snel je kont te scheren zonder uitslag?

En natuurlijk: zijn er hier wielrenners met het zelfde probleem?

PS: ik heb me al voorbereid op hele ladingen off-topic reacties: dus laat maar komen...
  maandag 16 augustus 2010 @ 23:48:20 #2
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_85374050
Je rijdt toch niet in je blote reet? Wat is dan het probleem? En tevens:

quote:
Op maandag 16 augustus 2010 23:44 schreef wouter456 het volgende:
ben ik al een stuk ouder en wil weer gaan scheren (ik rij inmiddels al wedstrijden). Het is niet erg gewenst om met geschoren benen op een koers te komen namelijk.
:?
pi_85374349
Tondeuse erbij?
HÆLP.
pi_85374472
Doe ook aan wielrennen (wedstrijden gedaan), maar snap hier echt de ballen van:
Je scheert toch gewoon het zichtbare been gedeelte weg tot het schaambeen ongeveer. En voorkant + schaamhaar.

Hoezo zou je je konthaar willen weghalen, snap er niet veel van dat heeft toch niets ermee te maken en is toch niet zichtbaar.

ALs je je rug scheert kan je ook zeggen bij me onderrug heb ik ineens een rare haarrand.
Sorry, misschien te snel gelezen maar snap er echt niet veel van.
pi_85374517
Waarom scheren wielrenners zich eigenlijk? Voor de aerodynamica?
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_85374570
Volge mij omdat bij wonden de haren er niet ingroeien
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 00:00:01 #7
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_85374632
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 23:57 schreef daftme het volgende:
Nee. De haren die ze afscheren nemen ze mee en gooien die in de ogen van hun tegenstanders indien die hen in willen halen.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_85374677
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 23:57 schreef daftme het volgende:
-Is makkelijker met masseren.
-Ziet er verzorgder uit.
-Als je valt geen etter of troep van die haren erin.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 00:00:56 #9
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_85374687
quote:
Het is niet erg gewenst om met geschoren benen op een koers te komen namelijk
Dit volg ik trouwens niet.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_85374749
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 00:00 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Nee. De haren die ze afscheren nemen ze mee en gooien die in de ogen van hun tegenstanders indien die hen in willen halen.
Inventief.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_85375359
Zouden ze dit bij nk fierjljeppen ook doen?
pi_85376786
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 00:00 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dit volg ik trouwens niet.
typfout, snap je zelf ook wel denk ik?

Wat maakt die haarrand eigenlijk uit, daar zit je fietsbroek toch overheen?
pi_85378846
Gaat er waarschijnlijk om als TS naakt is. Hoe het eruit ziet voor dames. :)
pi_85385467
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 23:56 schreef faf het volgende:
Doe ook aan wielrennen (wedstrijden gedaan), maar snap hier echt de ballen van:
Je scheert toch gewoon het zichtbare been gedeelte weg tot het schaambeen ongeveer. En voorkant + schaamhaar.

Hoezo zou je je konthaar willen weghalen, snap er niet veel van dat heeft toch niets ermee te maken en is toch niet zichtbaar.

ALs je je rug scheert kan je ook zeggen bij me onderrug heb ik ineens een rare haarrand.
Sorry, misschien te snel gelezen maar snap er echt niet veel van.
Nou omdat zo'n haarrand er nogal lelijk uit ziet (voor de dames ook ja). Jij had dan zeker niet veel haar op je kont zitten zodat het toch niet veel uitmaakt of je dat wel of niet scheert?
pi_85386471
Je bent toch geen prof man, waarom zou je je benen scheren.
pi_85387188
quote:
Hallo,

Ik weet niet precies waar ik dit moet plaatsen: bij sport of hier, maar dit leek me iets beter. Ik ben een wielrennen, een hele tijd al. Toen ik 14 was begon ik met me benen scheren (wielrenners doen dat). Later kreeg ik ook haar op mijn kont en ben toen maar verder gegaan met alleen mijn benen scheren (en niet mijn kont). Na een maand ofzo vond ik dit toch nogal lelijk worden zo'n grens van kaal naar veel haar precies op je bilplooi. Inmiddels ben ik al een stuk ouder en wil weer gaan scheren (ik rij inmiddels al wedstrijden). Het is niet erg gewenst om met geschoren benen op een koers te komen namelijk. Nou vind ik mijn benen scheren al veel werk en heb ik simpelweg geen zin om mijn kont ook te gaan scheren.

Wat vinden normale mensen hiervan? Het is toch heel lelijk als je alleen op je kont haar hebt? Zijn er dan misschien manieren om snel je kont te scheren zonder uitslag?

En natuurlijk: zijn er hier wielrenners met het zelfde probleem?

PS: ik heb me al voorbereid op hele ladingen off-topic reacties: dus laat maar komen...
TS is gay en zoekt naar een excuus waarmee hij het scheren van zijn kont kan rechtvaardigen. Dit om met gladgeschoren billen meer mannen te kunnen verleiden. *O*
Je suis Charlie Sheen
pi_85387825
Maar het is ook raar om van die Ronaldo-benen te hebben en dan opeens zo'n harige ass.
Yuk! Haal dan maar alles eraf. Gewoon scheren of harsen! Hatzee.
Go hard or go home
  woensdag 18 augustus 2010 @ 17:32:38 #18
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_85443510
als je je kont gaat scheren,zal het niet lang duren voordat je je kont vol met ingegroeide haren hebt :N omdat je op je zadel zit. Als je echt last hebt van een behaarde kont,zou ik gaan voor harsen,of laseren.
pi_85456858
OK :') x 16439

Je scheert je reet omdat je wielrent?!?
WUT. Gast :').!!!
U MAD?
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:00:04 #20
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_85457145
Lik mijn reet wat ben ik heet
pi_85457303
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:50 schreef de_boswachter het volgende:
OK :') x 16439

Je scheert je reet omdat je wielrent?!?
WUT. Gast :').!!!
Dat is verplicht bij de Gay Games hoor
pi_85457373
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:03 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Dat is verplicht bij de Gay Games hoor
Geen idee. Nooit geweest.
U MAD?
pi_85463758
Volgens mij krijg je echt problemen als je je kont scheeert, zeker als je daarna uren op dat zadel zit; lijkt me geen aanrader....zou dat haar maar accepteren.
pi_85465107
NIET SCHEREN! Dan krijg je namelijk een verhoogde kans op > http://nl.wikipedia.org/wiki/Haarnestcyste (niet voor de gevoelige maag)
En geloof mij dat wil je niet krijgen!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_85465370
Sander Lantinga had eens een interview met Michael Boogerd, en vroeg m waar ie ophield met zn benen scheren. Net boven het randje van de broek, zodat je dus een "bermuda van haar" kreeg? _O-

Ik scheer zelf de kont niet mee hoor, to hell with it. De achterkant van mn benen, hamstrings, zijn al gevoelig genoeg voor pukkeltjes. Voorkant, dijen, zijkant gewoon netjes tot aan de schaamstreek, en de achterkant tot vlak onder de bilplooi. Maar ik heb dan ook geen extreem harige kont. ik blijf er vanaf, met name omdat geschoren haartjes daar kunnen ingroeien als je lang op het zadel zit.

beste manier om zonder irritatie te scheren is volgens mij nog altijd, goeie scherpe mesjes, goed schuim, en niet tevaak over hetzelfde stukje huid heen. Meteen na afloop een scheerlotion.

Als ik me besef hoe je soms in de badkamer met je kop tussen je benen door staat om de achterkant van je dijen te scheren, moet het er allemaal erg homo erotisch uitzien. Maar goed, wat in mn eigen badkamer gebeurt ziet toch niemand anders ;)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')