quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:44 schreef wouter456 het volgende:
ben ik al een stuk ouder en wil weer gaan scheren (ik rij inmiddels al wedstrijden). Het is niet erg gewenst om met geschoren benen op een koers te komen namelijk.
Nee. De haren die ze afscheren nemen ze mee en gooien die in de ogen van hun tegenstanders indien die hen in willen halen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:57 schreef daftme het volgende:
Waarom scheren wielrenners zich eigenlijk? Voor de aerodynamica?
-Is makkelijker met masseren.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:57 schreef daftme het volgende:
Waarom scheren wielrenners zich eigenlijk? Voor de aerodynamica?
Dit volg ik trouwens niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:44 schreef wouter456 het volgende:
Het is niet erg gewenst om met geschoren benen op een koers te komen namelijk
Inventief.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee. De haren die ze afscheren nemen ze mee en gooien die in de ogen van hun tegenstanders indien die hen in willen halen.
typfout, snap je zelf ook wel denk ik?quote:
Nou omdat zo'n haarrand er nogal lelijk uit ziet (voor de dames ook ja). Jij had dan zeker niet veel haar op je kont zitten zodat het toch niet veel uitmaakt of je dat wel of niet scheert?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:56 schreef faf het volgende:
Doe ook aan wielrennen (wedstrijden gedaan), maar snap hier echt de ballen van:
Je scheert toch gewoon het zichtbare been gedeelte weg tot het schaambeen ongeveer. En voorkant + schaamhaar.
Hoezo zou je je konthaar willen weghalen, snap er niet veel van dat heeft toch niets ermee te maken en is toch niet zichtbaar.
ALs je je rug scheert kan je ook zeggen bij me onderrug heb ik ineens een rare haarrand.
Sorry, misschien te snel gelezen maar snap er echt niet veel van.
TS is gay en zoekt naar een excuus waarmee hij het scheren van zijn kont kan rechtvaardigen. Dit om met gladgeschoren billen meer mannen te kunnen verleiden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:44 schreef wouter456 het volgende:
Hallo,
Ik weet niet precies waar ik dit moet plaatsen: bij sport of hier, maar dit leek me iets beter. Ik ben een wielrennen, een hele tijd al. Toen ik 14 was begon ik met me benen scheren (wielrenners doen dat). Later kreeg ik ook haar op mijn kont en ben toen maar verder gegaan met alleen mijn benen scheren (en niet mijn kont). Na een maand ofzo vond ik dit toch nogal lelijk worden zo'n grens van kaal naar veel haar precies op je bilplooi. Inmiddels ben ik al een stuk ouder en wil weer gaan scheren (ik rij inmiddels al wedstrijden). Het is niet erg gewenst om met geschoren benen op een koers te komen namelijk. Nou vind ik mijn benen scheren al veel werk en heb ik simpelweg geen zin om mijn kont ook te gaan scheren.
Wat vinden normale mensen hiervan? Het is toch heel lelijk als je alleen op je kont haar hebt? Zijn er dan misschien manieren om snel je kont te scheren zonder uitslag?
En natuurlijk: zijn er hier wielrenners met het zelfde probleem?
PS: ik heb me al voorbereid op hele ladingen off-topic reacties: dus laat maar komen...
Dat is verplicht bij de Gay Games hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:50 schreef de_boswachter het volgende:
OKx 16439
Je scheert je reet omdat je wielrent?!?
WUT. Gast.!!!
Geen idee. Nooit geweest.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:03 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat is verplicht bij de Gay Games hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |