Met alcohol op slaap je lichter.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:46 schreef daftme het volgende:
[..]
Ik ben dan juist sneller wakker, of het zit tussen de oren. Het kan ook aan fasen van slapen liggen.
Als er iets is waar ik een hekel aan heb dan is het wel met ergernis wakker worden. Een snoeihard alarm of een som oplossen als ik net m'n ogen open heb, zorgt ervoor dat ik meteen weer wil slapen zodra het euvel opgelost is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:51 schreef Adames het volgende:
Ik gebruik ofwel de philips wake up light, of een math alarm clock op mijn telefoon.
Wake up lightt wordt je prima wakker mee, maar helpt niet als je elke nacht maar 4 uur slaapt. Dan verslaap je je alsnog vrijdag.
Math Alarm clock is dan beter. Je moet eerst aantal wiskunde sommen oplossen voordat het geluid uit gaat. Als je eenmaal moet nadenken, dan ben je ook direct wakker.
Weeg jij je strontquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als je hebt gescheten ook. Zo'n 100 gram.
Ik vind een loeiloeiloei geluid in je oor terwijl je nog helemaal beduusd bent erger. Dan val je pas echt weer snel terug in bed. Bij die som ben je inmiddels zo wakker dat je niet meer wilt slapen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:55 schreef waffles het volgende:
[..]
Als er iets is waar ik een hekel aan heb dan is het wel met ergernis wakker worden. Een snoeihard alarm of een som oplossen als ik net m'n ogen open heb, zorgt ervoor dat ik meteen weer wil slapen zodra het euvel opgelost is.
Ik ga voor en na het schijten op de weegschaal staan en reken het verschil uit, nou goedquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:59 schreef daftme het volgende:
[..]
Weeg jij je stront? Of doe je maar een gok?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |