Dat dus. Gewoon alles meenemen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:33 schreef julian6 het volgende:
Wat voor kostbare spullen bedoel je? Ik neem mijn digitale camera en telefoon mee. Daar ben ik bijna altijd bij in de buurt dus die kunnen moeilijk gejat worden. Er word echter wel veel gestolen uit de tenten op lowlands dus daar zou ik wel rekening mee houden..
quote:ZIJN ER LOCKERS BESCHIKBAAR? Ja, er zijn kluisjes van Lockerbox. In de kluisjes kun je makkelijk en veilig je spullen opbergen. Zo kun je onbezorgd genieten van Lowlands.
Nog nooit wat van gemerkt. Of ze willen gewoon niet bij mijn tent zijn...quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:33 schreef julian6 het volgende:
Wat voor kostbare spullen bedoel je? Ik neem mijn digitale camera en telefoon mee. Daar ben ik bijna altijd bij in de buurt dus die kunnen moeilijk gejat worden. Er word echter wel veel gestolen uit de tenten op lowlands dus daar zou ik wel rekening mee houden..
Het valt ook heel erg mee op Lowlands, vergeleken met veel andere festivals. Onder andere omdat er geen dagkaarten worden verkocht en de campings niet makkelijk bereikbaar zijn voor buitenstaanders. Maar goed, gelegenheid maakt de dief, en hoe makkelijk is het om een tentje open te ritsen? Zelf heb ik er gelukkig nooit last van gehad, maar in mijn tent valt ook weinig te halen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:29 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Nog nooit wat van gemerkt. Of ze willen gewoon niet bij mijn tent zijn...
Maar zoals hierboven al gezegd wordt: Alleen telefoon en portemonnee. Denk dat mijn tent het kostbaarste is van wat ik mee heb naar Lowlands. Valt nogal op als ze die jatten
Ook een goeiequote:Op maandag 16 augustus 2010 23:08 schreef stefan1218 het volgende:
qua beveiliging heb ik heb zo'n oranje zwaailicht met sirene op m'n tent
Vergeet je ID niet! Anders krijg je een onder de 16 bandjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:07 schreef SicSicSics het volgende:
Ik neem een oude telefoon mee en alleen mijn pinpas + wat cash voor de eerste muntjes. Verder is het meest kostbare wat ik bij me heb mijn tent, luchtbed met slaapzak en kussen.
Ik hoop dat ze het niet stelen!
Rijbewijs natuurlijk, anders mag ik niet rijden! Je hebt helemaal gelijk!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:08 schreef GotC het volgende:
Vergeet je ID niet! Anders krijg je een onder de 16 bandje![]()
Ik had 2 jaar geleden alleen een kopie meegenomen van m'n ID, was ook niet goed(maar wel normaal bandje gekregen)
Moet er niet aan denken om geen biertje te mogen drinken op LoLaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Rijbewijs natuurlijk, anders mag ik niet rijden! Je hebt helemaal gelijk!
Dat zou erger zijn dan geen Lowlands!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:11 schreef GotC het volgende:
Moet er niet aan denken om geen biertje te mogen drinken op LoLa
Echt?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:16 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Telefoon, portemonnee en een cameratje. Verder niets want dat past niet in 't tasje. Meer heb je ook echt niet nodig. Ben ook niet zo bang dat mijn spullen op het terrein zelf gejat worden, die kans is net zo groot als wanneer je aan het winkelen bent.
Het duurste wat we meenemen zijn de tent en mijn slaapzak. Nou kan ik me wel herinneren van 4 jaar geleden dat er een tentje van de buren is opengesneden, hebben ze de slaapzak en matje enzo uitgehaald. Maar ik neem aan dat dit een uitzondering was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |