quote:
Op maandag 16 augustus 2010 22:43 schreef jaha het volgende:[..]
Jij hebt het sowieso wel voorelkaar als ik het topic wat jij gestart heb eens doorlees...
Veel jonge vrouwen kijken gewoon tegen een wat oudere vent op. Het feit dat hij al een relatie heeft maakt hem juist nog aantrekkelijker (kennelijk). Ik denk dat het jaloezie is, maar het kunnen natuurlijk ook gewoon de hormonen zijn.Ik snap het zelf eigenlijk niet, want hoewel ik als man ook vind dat vrouwen die al een relatie hebben van mijn leeftijd in de meeste gevallen aantrekkelijker en liever zijn dan de singles zou er toch geen haar op mijn hoofd zijn om achter een bezette vrouw aan te hobbelen.
Ik denk juist dat het ook voort kan komen uit onzekerheid in plaats van jaloezie. Ja, die man heeft een relatie en is daarom eigenlijk 'moeilijker' te krijgen (in theorie!!

).
Dus dat hij er dan toch voor kiest om met haar iets te beginnen betekend dat zij zo begeerlijk/onweerstaanbaar geweldig is, dat hij het gewoon niet kan laten om alles op het spel te zetten.
Veel vrouwen houden zichzelf voor de gek en denken dat ze dat wel even kunnen doen, zonder gevoelens. Vaak komen die gevoelens dan toch en kiest de man uiteindelijk niet voor hun. Nog een nadeel is dat je als minnares niet zijn nummer 1 bent, eigenlijk ben je gewoon z'n pleziertje. Als er iets met zijn vrouw/gezin is, is hij gelijk weg. Je hebt eigenlijk geen zekerheid.