abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85366232
Veel jonge, vrijgezellle vrouwen zijn de minnares van een gebonden man. .
Wat zijn de voor- en wat zijn de nadelen? Welke problemen doen zich voor? Alles moet in het geniep?
Maakt liefde ook hier blind ?
pi_85366391
Het voordeel is dat je meer kunt en moet neuken *O* Maar het nadeel is dat je constant op je hoede moet zijn niet gesnapt te worden w/
Apprentice Entrepreneur.
pi_85366516
Voordelen:
- geen "we moeten praten" en al dat andere gezeik
- het is spannend
- geen sleur
- je kunt ernaast nog met anderen doen waar je zin in hebt
etc.

Nog geen nadelen ondervonden.
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:28:39 #4
176270 Einking
I believe in_finity
pi_85366584
Mits schuldgevoel technisch neutraal geregeld niks aan het handje toch
De wereld is.
pi_85367045
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:27 schreef HoneyPop het volgende:
Voordelen:
- het is spannend
- geen sleur
etc.

Kun je daarvoor geen ongetrouwde, vrijgezelle man voor nemen? In de zin van: seksrelatie.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_85367169
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef DuTank het volgende:

[..]

Kun je daarvoor geen ongetrouwde, vrijgezelle man voor nemen? In de zin van: seksrelatie.
Dat was de bedoeling maar dan had ie wat eerder moeten melden dat ie een vriendin heeft :')
Nu heb ik het net zo lekker voor mekaar, ga ik niet verpesten
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:42:03 #7
176270 Einking
I believe in_finity
pi_85367244
Klinkt als of je genoegen neemt met wat je hebt?

Ben je echt tevreden over hoe het gaat of zou je misschien toch iets anders willen?
De wereld is.
pi_85367382
Ik ben nog vrijgezel, niet onaantrekkelijke man.
Dus dames, geen gezeur en alles discreet!
pi_85367453
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:42 schreef Einking het volgende:
Klinkt als of je genoegen neemt met wat je hebt?

Ben je echt tevreden over hoe het gaat of zou je misschien toch iets anders willen?
Vraag je dat aan de TS of aan mij?
pi_85367618

[ Bericht 100% gewijzigd door Spirit82 op 16-08-2010 21:59:52 ]
Sarcasme. Herken het.
pi_85368650
Voordeel:

-Het is een beetje hetzelfde als een seksbuddie, no strings. Dus wil je geen relatie; is het ideaal.

Nadeel:

-Hij is bezet, beter zoek je een fuckbuddie zonder bagage
pi_85370731
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:40 schreef HoneyPop het volgende:

[..]

Dat was de bedoeling maar dan had ie wat eerder moeten melden dat ie een vriendin heeft :')
Nu heb ik het net zo lekker voor mekaar, ga ik niet verpesten
Jij hebt het sowieso wel voorelkaar als ik het topic wat jij gestart heb eens doorlees... :D

Veel jonge vrouwen kijken gewoon tegen een wat oudere vent op. Het feit dat hij al een relatie heeft maakt hem juist nog aantrekkelijker (kennelijk). Ik denk dat het jaloezie is, maar het kunnen natuurlijk ook gewoon de hormonen zijn.Ik snap het zelf eigenlijk niet, want hoewel ik als man ook vind dat vrouwen die al een relatie hebben van mijn leeftijd in de meeste gevallen aantrekkelijker en liever zijn dan de singles zou er toch geen haar op mijn hoofd zijn om achter een bezette vrouw aan te hobbelen.
  maandag 16 augustus 2010 @ 23:01:10 #13
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85371627
Nadelen:

Als je verliefd wordt, moet je echt niet verwachten dat hij zijn vrouw voor jou gaat laten.

Als andere mensen ervan te weten komen, dan gaan ze je allemaal een achterbakse slet vinden.

Hij zal nooit volledig zijn tijd aan jou kunnen besteden.

Het meest irritante wat ik aan minnaressen vinden is dat ze gaan denken dat het een romantische liefdesverhaal is en dat die man echt van haar houd. Dat is gewoon dom.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_85372328
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 22:43 schreef jaha het volgende:

[..]

Jij hebt het sowieso wel voorelkaar als ik het topic wat jij gestart heb eens doorlees... :D

Veel jonge vrouwen kijken gewoon tegen een wat oudere vent op. Het feit dat hij al een relatie heeft maakt hem juist nog aantrekkelijker (kennelijk). Ik denk dat het jaloezie is, maar het kunnen natuurlijk ook gewoon de hormonen zijn.Ik snap het zelf eigenlijk niet, want hoewel ik als man ook vind dat vrouwen die al een relatie hebben van mijn leeftijd in de meeste gevallen aantrekkelijker en liever zijn dan de singles zou er toch geen haar op mijn hoofd zijn om achter een bezette vrouw aan te hobbelen.
Ik denk juist dat het ook voort kan komen uit onzekerheid in plaats van jaloezie. Ja, die man heeft een relatie en is daarom eigenlijk 'moeilijker' te krijgen (in theorie!! :') ).
Dus dat hij er dan toch voor kiest om met haar iets te beginnen betekend dat zij zo begeerlijk/onweerstaanbaar geweldig is, dat hij het gewoon niet kan laten om alles op het spel te zetten.

Veel vrouwen houden zichzelf voor de gek en denken dat ze dat wel even kunnen doen, zonder gevoelens. Vaak komen die gevoelens dan toch en kiest de man uiteindelijk niet voor hun. Nog een nadeel is dat je als minnares niet zijn nummer 1 bent, eigenlijk ben je gewoon z'n pleziertje. Als er iets met zijn vrouw/gezin is, is hij gelijk weg. Je hebt eigenlijk geen zekerheid.
pi_85372339
Kom op zeg. Alsof je daar de antwoorden niet op weet...
pi_85412127
95 % van de gebonden mannen blijft bij zijn vrouw.
80 % van de minnaressen denkt dat hij voor haar gaat kiezen.

Ik denk dat de gebonden man vaak de chef of de collega van de jonge vrouw is ?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:46:14 #17
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85412193
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:27 schreef HoneyPop het volgende:
Voordelen:
- het is spannend
- geen sleur
etc.

Tot je een keer tegen een pak rammel aanloopt van de verkeerde vrouw natuurlijk :P
Intelligent, but fucked up.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')