Oeh sushi is mega lekkerquote:
Het is inderdaad verslavend! Maar de kosten zijn zo hoog, dat ik begonnen ben ze zelf te maken. Ze zijn helaas niet zo lekker als in het restaurantquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 05:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Oeh sushi is mega lekker![]()
Tot een jaar terug had ik nog nooit sushi gegeten. Een vriend had me meegenomen naar een Japans restaurant (nee geen shabu shabu, maar die goeie op de Denneweg in Den Haag) en daar heb ik voor het eerst deze goddelijke lekkernijen mogen proeven
Sindsdien verslaafd
Pas wel op met Terriyaki, het wordt namelijk vaak met Mirin gemaakt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:59 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Het is inderdaad verslavend! Maar de kosten zijn zo hoog, dat ik begonnen ben ze zelf te maken. Ze zijn helaas niet zo lekker als in het restaurant. Oja tevens: Teriyaki Zalm!!!!!!
![]()
![]()
Sushi, je houdt er van of je houdt er niet van.
Moge Allah je helpen! Probeer trouwens veel vitaminen binnen te krijgen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:01 schreef Slayage het volgende:
ziek is al 3 dagennu alweer 2 dagen geen ramadan voor mij
HARK ze naar binnen!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:27 schreef Muridae het volgende:
Bikkel zijn ouwe !
Dan stromen die eckte hasanaat binnen.
JACKPOT! En wat zit er achter deur nummer 2? HET IS EEN VOLLEDIGE REIS NAAR CENNETTT INCLUSIEF 70 MAAGDEN!quote:
Ff Googlen naar maan maanden :pquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:54 schreef Triptamine2 het volgende:
hehe, Voordat je reageert![]()
Anyway: Succes allemaal! Ik vraag me alleen af waarom het altijd op een ander tijdstip in het jaar is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |