Dat vooralquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:18 schreef brother52 het volgende:
Voor de rest wordt het gewoon wat rondlopen en zie ik wel wat ik tegen kom.
Daar kom ik ook maar tot 5 namen die ik zou willen zien.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:27 schreef Gitaarmat het volgende:
De beste line-up van een festival dit jaar vind ik trouwens Pukkelpop.
Ik ben daar vorig jaar even langs gelopen. Ik snap die hele hype niet, er is echt geen ruk aan.quote:
Biertje doen dan?quote:
Lowlands meets werken nooit, dan moet je weer ergens gaan afsprkeen, dan is er toevallig iets wat je net wil zien of je bent ergens anders dan moet je weer mensen zoeken, dat is gewoon echt kutquote:
Met de auto van een vriend die in het leger zit, die pleuren we daar op de basis neer en vanaf dan die bussen. Ergens donderdagavond ofzo geen idee nog dat zien we dan welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:46 schreef Gitaarmat het volgende:
Vanaf waar gaat iedereen? Ik ben van plan met de trein naar 't Harde af te reizen en dan met de bus vanaf daar richting Biddinghuizen. Hoelaat, geen idee. De bussen vanaf 't Harde schijnen vanaf 14.00u te rijden maar daarvoor ook wel denk ik maar moet je daar alleen voor betalen en voor de bussen na 14.00u niet.
Ik stap gewoon in de auto en rijd naar het terrein.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:46 schreef Gitaarmat het volgende:
Vanaf waar gaat iedereen? Ik ben van plan met de trein naar 't Harde af te reizen en dan met de bus vanaf daar richting Biddinghuizen. Hoelaat, geen idee. De bussen vanaf 't Harde schijnen vanaf 14.00u te rijden maar daarvoor ook wel denk ik maar moet je daar alleen voor betalen en voor de bussen na 14.00u niet.
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Lowlands meets werken nooit, dan moet je weer ergens gaan afsprkeen, dan is er toevallig iets wat je net wil zien of je bent ergens anders dan moet je weer mensen zoeken, dat is gewoon echt kut
Kunnen we beter weer een gitaarmeet doen ofzo
Dat is inderdaad wel handig. die basis zit geloof ik bijna tegen het spoor aan.quote:Met de auto van een vriend die in het leger zit, die pleuren we daar op de basis neer en vanaf dan die bussen. Ergens donderdagavond ofzo geen idee nog dat zien we dan wel
Vorig jaar heb ik op camping 7 gestaan. Heerlijk rustig, geen gesleep met al je zooi over die klote brug heen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Ah ik verbaasde me erover dat er mensen om 7 uur 's ochtends al weggaan. Dan maar op camping 5 staan of geluk hebben en camping 3 of 4 pakken.
Het maakt dan ook verder geen zak uit op welke camping je zit, sochtends slof je met je slaapbek het terrein op en snachts er weer af, of je dan 2 of 5 minuten moet lopen maakt dan ook niet uitquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Ah ik verbaasde me erover dat er mensen om 7 uur 's ochtends al weggaan. Dan maar op camping 5 staan of geluk hebben en camping 3 of 4 pakken.
Het is het akkoord, dus de Bb, maar met de D als bas grondtoonquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:23 schreef Dawnbreaker het volgende:
vraag
hoe zit het nou met dit soort akkoorden
Bb/D
kan op internet geen fatsoenlijke uitleg vinden...
Mooi zoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:51 schreef blckbb het volgende:
Ik hoor nu ook tijdens het spelen zelf de fouten dus ik maak weer wat vorderingen
Meer fouten als je een stukje speelt en dan een verkeerde toon speelt, afwijkend van de toonladder oid. Dan speel ik gewoon de laatste noten opnieuw en sla ik wel een juiste noot aanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:57 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Mooi zoFouten herkennen is best wel belangrijk vind ik, leer je zó veel van
Wij gaan met 3 man geloof ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Met hoeveel mensen gaan jullie dan?
Gaat prima samen hoor. Ooit eens met een groep van een man of 20 heen geweest, ik zag ze eigenlijk alleen 's ochtends en 's nachts bij de tent. Overdag ging iedereen zijn/haar eigen gangquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Wij gaan met z'n 2en daarheen, maar er zijn een stuk of 10 man daar die ik goed ken, maar ik vind dit een stuk relaxter, leuk om ze te spreken daar maar grote groepen en festivals met veel verschillende dingen gaat niet samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |