Nee doeiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:20 schreef KaMo het volgende:
Morgen vertrek ik naar pukkelpop....
Gaan jullie me missen?
Te ingewikkeld allemaalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:38 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb nog een P90 in humbuckerformaat liggen, dus je kan dikke handel doen nu Dribbel_
Zo'n Dream?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:38 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb nog een P90 in humbuckerformaat liggen, dus je kan dikke handel doen nu Dribbel_
Ja, Dream90 in Black Pearl/Goldquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:41 schreef Lienzz het volgende:
ben nog niet zolang bezig met gitaar en het is gewoon veel oefenen, totdat ik gisteren eens een 10cent muntje zag liggen en het daarmee speelde, kon zo raining blood foutloos spelen...
Tof, ik ben benieuwd. Hoeveel nummers, wat voor stijl en hoelang bezig geweest met alle nummers bedenken. Wie heeft ze bedacht? Eerst tekst of eerst de riffjes?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:49 schreef KaMo het volgende:
Net 1e 10 exemplaren gebrand van de EP van mijn band
September begint de verkoop
Veel plezierquote:
MEET? MEET!?quote:
We kunnen altijd even een biertje gaan drinkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:01 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
MEET? MEET!?
nee geintje,
tof dat je erdoor bent gekomen, wel geluk nodig want er hebben alsnog weer duizenden mensen kaarten misgelopen.![]()
ik kan niet meer wachten.
Pendulum, Deadmau5 en Blink, meer heb je niet nodigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
We kunnen altijd even een biertje gaan drinken
Het heeft wel even geduurd voordat ik er doorheen was. Ruim een kwartier aan het klikken geweest.\
Spelen er dit jaar trouwens een beetje toffe bands?
5 nummers en een remixquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:47 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Tof, ik ben benieuwd. Hoeveel nummers, wat voor stijl en hoelang bezig geweest met alle nummers bedenken. Wie heeft ze bedacht? Eerst tekst of eerst de riffjes?
En is het thuis opgenomen of voor in de studio gegaan, zoja wa kost da?
Dat, maar dan op Pukkelpopquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Pendulum, Deadmau5 en Blink, meer heb je niet nodig
Ik heb de programmakrant, de line-up kan voor iemand tegen vallen maar voor een ander weer niet ik ga dit sowieso zien:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
We kunnen altijd even een biertje gaan drinken
Het heeft wel even geduurd voordat ik er doorheen was. Ruim een kwartier aan het klikken geweest.\
Spelen er dit jaar trouwens een beetje toffe bands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |