hoeveel schuift dat? hopelijk meer dan een 10eurocent muntjequote:Op maandag 16 augustus 2010 17:58 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben erin geluist om volgende week op de bluesborrel op mijn werk bas te spelen in de backing band.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:54 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Probeer eens met een 10 cent muntje te spelenDaar spelen de echte Goden mee!
Ik doe het liever met een briefje van 50 euroquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:54 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik geef gewoon iemand 100 euro en die laat ik dan voor me spelenquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik doe het liever met een briefje van 50 euro
[..]
[..]
Geef die SG nou maar gewoon aan mij.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zat er over te denken 1 gitaar weg te doen en het enige argument waarom ik het niet doe is.
Omdat ze zo tof aan de muur hangen
En dan ben ik nog serieus ook
Je mag de elementen voor een leuk prijsje wel hebben, als je vervanging ervan hebt zodat het alsnog leuk aan de muur hangt is het primaquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geef die SG nou maar gewoon aan mij.
Wat voor elementen had je er ook al weer in zitten?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je mag de elementen voor een leuk prijsje wel hebben, als je vervanging ervan hebt zodat het alsnog leuk aan de muur hangt is het prima
quote:
Ja, dat wil dan welquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:05 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Maar niet als het niet moet.
Ik heb de timing tussen beide handen gewoon niet helemaal nog, daardoor sla ik die snaren soms aan als ik ze net aan het loslaten ben of net niet helemaal ingedrukt hebt.![]()
Ahh wil ook goed gitaar kunnen spelen.
En met een 10 eurocent muntje spelenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat wil dan wel
En dat heb ik zelfs nog wel eens, vooral als ik solodingen probeer.
Net als ons, gewoon blijven oefenen
Leek me te logisch om te vermeldenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
En met een 10 eurocent muntje spelen
Nais!quote:
mocht je de SG met P90's wegdoen PM dan ff. die andere eigenlijk ook wel maar die schat ik wat duurder inquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je mag de elementen voor een leuk prijsje wel hebben, als je vervanging ervan hebt zodat het alsnog leuk aan de muur hangt is het prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |