Wanneer?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:21 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga naar RoemeniëEn daar is het 32 graden
Welnee. Het s-woord komt nooit in een CUL-sc voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en we gaan zaterdagavond wrs een hapje eten ergens in Antwerpen met vrienden.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Gewoon niet meenemen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:21 schreef Aure het volgende:
Oh en Braam ja hij klopt niet helemaal maar het kwam redelijk op hetzelfde neer! Ik was het toen zo spuugzat dat elke gozer waar ik een gezellige avond mee had (gewoon normaal gezellig, zonder zoenen oid) dacht dat ie wel kon blijven slapen (in mijn bed)
quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:23 schreef Aure het volgende:
[..]
Nee joh, we hebben het hier nóóit over seks.
Jullie hebben gelijkquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee. Het s-woord komt nooit in een CUL-sc voor.
Maar ze waren al bij me thuisquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:25 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja t weekend!
ik ga zaterdagochtend ff koffie drinken op een verjaardag in de Betuwe en daar zal t ook minstens 30 graden zijnGezellig DESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en we gaan zaterdagavond wrs een hapje eten ergens in Antwerpen met vrienden.
Ik ga dit weekend eerst uit eten met collega's bij een afrikaans restaurant (dat wordt vermoedelijk krokodil), dan zaterdag lekker een dagje werkenen zondag vermoedelijk een ritje naar een verlaten station in België
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Oeh ik heb nog nooit in een afrikaans restaurant gegeten. Is dat wat?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gezellig DE
Ik ga dit weekend eerst uit eten met collega's bij een afrikaans restaurant (dat wordt vermoedelijk krokodil), dan zaterdag lekker een dagje werkenen zondag vermoedelijk een ritje naar een verlaten station in België
Ik krijg de kriebels van dat soort mannen en vooral als je zelf helemaal niets in die richting hebt aangegeven.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:26 schreef Aure het volgende:
Maar ze waren al bij me thuis
Ehh wel afzonderlijk van elkaar natuurlijkIk doe niet aan trio's.
Zomaar een lang weekend of zo?quote:
Ja! Ze accepteren het uiteindelijk wel als je ze dan richting de slaapbank stuurt, maar ze hadden iets heeul anders in gedachten. Terwijl ik ze dan helemaal geen enkele reden daartoe heb gegeven. Maargoed, die nodig ik dus ook niet meer uitquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels van dat soort mannen en vooral als je zelf helemaal niets in die richting hebt aangegeven.
Jij gaat altijd naar Belgie als ik er niet benquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gezellig DE
Wat leuk CF!quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij gaat altijd naar Belgie als ik er niet ben![]()
Golfer, ja, vrijdag heen, maandag terug. Vriendin opzoeken in Boekarest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |