Het is wel zo dat ik al op dag2 van SC2 merkte dat Zerg het lastigste spelen is en endgame het vaker aflegt tegen T/Pquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:18 schreef Salamando het volgende:
Het schijnt dat 'top zerg' spelers overstappen naar Terran/Protoss. Misschien voer voor een discussie.
Sub en top spelers weten vaak op de meeste mappen al hoe je een zerg rush moet stoppen. En in longgame legt zerg het gewoon af tegen battlecruisers of voidraids...quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:18 schreef Salamando het volgende:
Het schijnt dat 'top zerg' spelers overstappen naar Terran/Protoss. Misschien voer voor een discussie.
Voornamelijk snel, zo goedkoop zijn ze niet tov de damage die ze doen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:21 schreef l3laster het volgende:
[..]
Sub en top spelers weten vaak op de meeste mappen al hoe je een zerg rush moet stoppen. En in longgame legt zerg het gewoon af tegen battlecruisers of voidraids...
enige wat zerg halverwege nog kan doen is een grote groep van die vliegende draken maken en dan ergens via de zijkant/achter kant een basis aanvallen.... Aangezien zerg ze vrij goedkoop kan produceren...
Yupquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:19 schreef l3laster het volgende:
Iemand trouwens al al die single player challanges op gold gehaald?
Volgens mij wil DIMAGA overstappen als er in de volgende patch de situatie met ZvT niet veranderd.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:18 schreef Salamando het volgende:
Sc1 tactics zijn best shit, vroeger kon je nog met protoss gewoon massen met goons /lots. Nu als je in beetje endgame zit moet je wel een robotics maken voor colossi. Of naja, die builds werken niet altijd, de tactics zijn nog steeds vrijwel hetzelfde. Probeer youtube voor strategy guides denk ik of gewoon zelf veel spelenquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:23 schreef A-mineur het volgende:
Voeg mij maar toe aan de lijst. Straks thuis even mijn friend code id zoeken.
Iemand nog een goede strategy guide? Ik probeer vaak SC1 tactics, maar die gaan niet geheel op door alle nieuwe units die er zijn gekomen.
Replays met commentaar zijn imo behoorlijk leerzaam (en leuk) om te kijken. Ik vind Husky altijd leuk om te kijken. Verder zijn er goede strategy discussies op de team liquid forumsquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:23 schreef A-mineur het volgende:
Iemand nog een goede strategy guide? Ik probeer vaak SC1 tactics, maar die gaan niet geheel op door alle nieuwe units die er zijn gekomen.
hehe same, ben na 1 week protoss ook weer overgestapt op terran in mijn 4vs4.... beviel mij primaquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:59 schreef Simsfan88 het volgende:
TVP in het topic van de beste game van 2010![]()
Begin Protoss een beetje saai te vinden, ben nu Terran aan het testen.
Welke top zerg players? IdrA en Artosis blijven Zerg. TLO is nooit Zerg geweest, maar speelt het nog steeds af en toe. Verder... SLuSH? Ook Zerg. Madfrog ook. Dimaga heeft valsgespeeld, dus wat hij nu doet weet ik nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:18 schreef Salamando het volgende:
Google maar ff de Day 9 daily. Elke dag 45 minuten uitleg aan de hand van allerlei spellen van allerlei niveaus (wel meestal prof, want dan kan hij uitleggen waarom iemand iets doet en waarom dit goed is), maar af en toe een gold spelletje om te analiseren wat goed en fout is. Sowieso is Day9 wat mij betreft de beste shoutcaster, maar zijn dailies zijn ERG leerzaam.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:23 schreef A-mineur het volgende:
Ikquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:19 schreef l3laster het volgende:
Iemand trouwens al al die single player challanges op gold gehaald?
Excusesquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:53 schreef GoodGawd het volgende:
De OP name list staat niet meer op alfabetische volgorde!
Omdat Mimango er nu 2 x instaat, want je stond er al lang in hoor.![]()
Raar maar de officiële strategy guide wordt niet meer verkocht bij bol.com, de limited edition wel: http://www.bol.com/nl/p/e(...)009602318/index.html . Heb er zelf veel van geleerd, vooral de beginner tips voor het multiplayer gedeelte. Verder uitleg en tips per missie, volledig in kleur ruim 400 pagina's, aanrader.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:23 schreef A-mineur het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |