Waarom zou de directie van Feyenoord contact moeten hebben met VI/Derksen? Ze kunnen via het club-magazine en de website/FC Rijnmond prima communiceren naar hun achterban.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:46 schreef DrDentz het volgende:
Welnee, staat een lang interview met Beenhakker in de VI. Als de Mr. Nobody's die nu bij Feyenoord werken geen contact met VI willen is dat minachting naar hun eigen achterban.
Derksen heeft bij P&W gewoon leugens zitten verkondigen. Dat hij nu roept dat Feyenoord VI zou boycotten geloof ik ook geen reet van. Die positie heeft hij namelijk niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:55 schreef DrDentz het volgende:
Geloof dat uit die lezersonderzoeken van VI blijkt dat na Ajax de meeste interesse van de lezers uitgaat naar Feyenoord.. als je dan niet wilt communiceren.. tja, kleinzerig. Maar mensen die met termen als 'smerige neus' komen bekijken de boel waarschijnlijk door een Feyenoord-bril en zijn niet voor reden vatbaar.
En ik ben een Limburger.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:02 schreef DrDentz het volgende:
Dat is toch een regionale zender daar? Voor een club met een landelijke uitstraling is dat te weinig.
Mwoah minder vergezocht dan jij wellicht denkt.... Paar jaar geleden was er dat incident bij Ajax rondom die hackers. Derksen is er toen persoonlijk welliswaar mee weggekomen maar erg blij was hij niet met de berichtgeving.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:06 schreef DrDentz het volgende:
Einde hoofdredacteur Derksen? Dat is net zo vergezocht als de ADO-supporters die Derksen achter slot en grendel wilden zien wegens "meineed".
Hij heeft zn eigen show bij Radio Rijnmond en verschijnt regelmatig in FC Rijnmond (wat opgenomen wordt in hartje centrum). Maar o wee z'n vrouw komt winkelen. Dan maken ze die kuthoer meteen af.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:15 schreef DrDentz het volgende:
Maar dat zijn emotionele clubsupporters, die staan ermee op en gaan ermee naar bed. Als Johan dan iets over Feyenoord zegt moet hij rennen voor z'n leven. Het is zelfs zo dat hij niet meer met z'n vrouw boodschappen kan doen in Rotterdam.
Zoals dat 'per ongeluk' bellen van Leo naar Johan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:24 schreef Paul-89 het volgende:
Johan is gewoon op zijn pikkie getrapt dat hij niet meer zo makkelijk aan info binnen Feyenoord komt na het vertrek van Leo. Dat merk je aan veel dingen.
Ik ben blij dat hij weg is. Hij heeft genoeg gezucht en gepuft. Maar hij kon wel heel erg goed de achterban rustig houden volgens Johan, haha.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:29 schreef DrDentz het volgende:
Toch jammer dat Leo daar weg is, ik gun die club succes en zonder Leo wordt dat erg lastig. Die man heeft meer ervaring dan een dozijn Guddes.
Heeft niets toegevoegd. Alle spelers die hij aangetrokken heeft zijn mislukt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:29 schreef DrDentz het volgende:
Toch jammer dat Leo daar weg is, ik gun die club succes en zonder Leo wordt dat erg lastig. Die man heeft meer ervaring dan een dozijn Guddes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |