abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93522957
Welnee, staat een lang interview met Beenhakker in de VI. Als de Mr. Nobody's die nu bij Feyenoord werken geen contact met VI willen is dat minachting naar hun eigen achterban.
pi_93523122
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:46 schreef DrDentz het volgende:
Welnee, staat een lang interview met Beenhakker in de VI. Als de Mr. Nobody's die nu bij Feyenoord werken geen contact met VI willen is dat minachting naar hun eigen achterban.
Waarom zou de directie van Feyenoord contact moeten hebben met VI/Derksen? Ze kunnen via het club-magazine en de website/FC Rijnmond prima communiceren naar hun achterban. :)

Beenhakker mag dan iemand zijn in de voetbalwereld, uiteindelijk is het een smerige neus die het conflict dat hij heeft met Gudde over de rug van de Feyenoordsupporter uitvecht.
Wij moeten doneren om de club te helpen terwijl een Leo Beenhakker (die allang binnen is) zo nodig zijn salaris moet blijven opstrijken. :r
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_93523193
Stokstaart ^O^
pi_93523225
Geloof dat uit die lezersonderzoeken van VI blijkt dat na Ajax de meeste interesse van de lezers uitgaat naar Feyenoord.. als je dan niet wilt communiceren.. tja, kleinzerig. Maar mensen die met termen als 'smerige neus' komen bekijken de boel waarschijnlijk door een Feyenoord-bril en zijn niet voor reden vatbaar.
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:56:59 #80
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_93523265
Dorpsidioten, die Feyenoorders.
Bedankt Hans.
pi_93523296
Dat zijn de mensen met de petjes en de paardenstaarten en de tatoeages die alleen dingen durven te roepen met een capuchon op.
pi_93523339
Nee hoor via Rijnmond blijf je perfect op de hoogte.
Vi heeft er een handje van dingen anders te citeren. Directie/Gudde hoeft van mij echt niet in de vi, er is genoeg achteruit gekeken tijd om weer vooruit te kijken.
pi_93523419
Dat is toch een regionale zender daar? Voor een club met een landelijke uitstraling is dat te weinig.
pi_93523422
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:55 schreef DrDentz het volgende:
Geloof dat uit die lezersonderzoeken van VI blijkt dat na Ajax de meeste interesse van de lezers uitgaat naar Feyenoord.. als je dan niet wilt communiceren.. tja, kleinzerig. Maar mensen die met termen als 'smerige neus' komen bekijken de boel waarschijnlijk door een Feyenoord-bril en zijn niet voor reden vatbaar.
Derksen heeft bij P&W gewoon leugens zitten verkondigen. Dat hij nu roept dat Feyenoord VI zou boycotten geloof ik ook geen reet van. Die positie heeft hij namelijk niet.

Derksen heeft samen met Leo geinfiltreerd in de organisatie dus het wantrouwen lijkt me gegrond.

En als Derksen het verziekt bij Feyenoord is het eerder einde hoofdredacteur Derksen hoor.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_93523483
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 01:02 schreef DrDentz het volgende:
Dat is toch een regionale zender daar? Voor een club met een landelijke uitstraling is dat te weinig.
En ik ben een Limburger. :)
Mensen die op de hoogte willen blijven hebben gewoon die mogelijkheid.
pi_93523484
Einde hoofdredacteur Derksen? Dat is net zo vergezocht als de ADO-supporters die Derksen achter slot en grendel wilden zien wegens "meineed".
pi_93523632
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 01:06 schreef DrDentz het volgende:
Einde hoofdredacteur Derksen? Dat is net zo vergezocht als de ADO-supporters die Derksen achter slot en grendel wilden zien wegens "meineed".
Mwoah minder vergezocht dan jij wellicht denkt.... Paar jaar geleden was er dat incident bij Ajax rondom die hackers. Derksen is er toen persoonlijk welliswaar mee weggekomen maar erg blij was hij niet met de berichtgeving.
Als Ajax namelijk VI zou verbannen om die reden heb je als hoofdredacteur toch een probleem.

Derksen heeft een goede verstandhouding met de clubs meer nodig dan andersom hoor.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 2 maart 2011 @ 01:12:52 #88
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_93523671
Johan zit weer te bibberen van angst vanavond na het lezen van deze teksten.
Bedankt Hans.
pi_93523746
Maar dat zijn emotionele clubsupporters, die staan ermee op en gaan ermee naar bed. Als Johan dan iets over Feyenoord zegt moet hij rennen voor z'n leven. Het is zelfs zo dat hij niet meer met z'n vrouw boodschappen kan doen in Rotterdam.
pi_93523825
Feit is gewoon dat als een grote club VI gaat weren door Johan's opmerkingen/gedrag hij een flink probleem heeft. Zo ver zal het niet snel komen maar als hij doorgaat met beledigen van mensen binnen Feyenoord of directe familie daarva moetn hij niet gek moet opkijken als hij ergens niet meer welkom is.
pi_93523865
Tja als je een kritische mening hebt dan heb je opeens geen "respect" en ben je niet meer welkom. Triest maar waar. Je moet ze in hun hol kruipen in de voetballerij.
pi_93523903
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 01:15 schreef DrDentz het volgende:
Maar dat zijn emotionele clubsupporters, die staan ermee op en gaan ermee naar bed. Als Johan dan iets over Feyenoord zegt moet hij rennen voor z'n leven. Het is zelfs zo dat hij niet meer met z'n vrouw boodschappen kan doen in Rotterdam.
Hij heeft zn eigen show bij Radio Rijnmond en verschijnt regelmatig in FC Rijnmond (wat opgenomen wordt in hartje centrum). Maar o wee z'n vrouw komt winkelen. Dan maken ze die kuthoer meteen af. _O-
Droom verder jij.
Groetjes, Ezio.
pi_93523937
Johan is gewoon op zijn pikkie getrapt dat hij niet meer zo makkelijk aan info binnen Feyenoord komt na het vertrek van Leo. Dat merk je aan veel dingen.
pi_93523989
Johan kan niet op zijn pik getrapt worden, hij is geestelijk onafhankelijk.
pi_93523993
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 01:24 schreef Paul-89 het volgende:
Johan is gewoon op zijn pikkie getrapt dat hij niet meer zo makkelijk aan info binnen Feyenoord komt na het vertrek van Leo. Dat merk je aan veel dingen.
Zoals dat 'per ongeluk' bellen van Leo naar Johan. _O-

Groetjes, Ezio.
pi_93524033
Toch jammer dat Leo daar weg is, ik gun die club succes en zonder Leo wordt dat erg lastig. Die man heeft meer ervaring dan een dozijn Guddes.
pi_93524043
Ja wat een grap was dat. :D
pi_93524077
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 01:29 schreef DrDentz het volgende:
Toch jammer dat Leo daar weg is, ik gun die club succes en zonder Leo wordt dat erg lastig. Die man heeft meer ervaring dan een dozijn Guddes.
Ik ben blij dat hij weg is. Hij heeft genoeg gezucht en gepuft. Maar hij kon wel heel erg goed de achterban rustig houden volgens Johan, haha. :P
pi_93524120
Mja de achterban heeft behoefte aan een man als Beenhakker, die hun harten wint door te spreken over 'zijn cluppie' en de fantastische Kuip. Zo'n Gudde staat met z'n ogen dicht onverstaanbaar in een microfoon te lullen, daar hebben ze niks mee.
pi_93524122
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 01:29 schreef DrDentz het volgende:
Heeft niets toegevoegd. Alle spelers die hij aangetrokken heeft zijn mislukt.
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')