Klei. Is het woord.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:43 schreef Gert het volgende:
Wie heeft er nog stenen die niet al te hard zijn?
In het niet-al-te-harde-stenenkastje of zo..
Of kun je stenen wat weëiger maken met zo'n laserpen?
Ook weer niet té zacht hè, dat het een soort opgedroogde spons wordt. Want daar gaat remmie alleen maar van giebelen.
Hier heb ik een steen voor je:quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:43 schreef Gert het volgende:
Wie heeft er nog stenen die niet al te hard zijn?
In het niet-al-te-harde-stenenkastje of zo..
Of kun je stenen wat weëiger maken met zo'n laserpen?
Ook weer niet té zacht hè, dat het een soort opgedroogde spons wordt. Want daar gaat remmie alleen maar van giebelen.
Ja dahag!quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wel graag een beetje mooie stenen, groot en met wat opsmuk![]()
[ afbeelding ]
Wat een schatjequote:Op maandag 16 augustus 2010 13:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier heb ik een steen voor je:
[ afbeelding ]
Tsja, krijg je tzt geheid opmerkingen als "Onder welke steen kom jij vandaan"quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dahag!![]()
Die moet je met zes man slingeren! En dan is zze viectim daarna meteen al dood en heeft een half elftal een hernia.
Lekker gerockt?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:49 schreef Noek het volgende:
Ik heb kei grote stenen. Het voelt wel een beetje als een steen op mijn maag maar ik heb er een rotsvast vertrouwen in dat teh crowd krijgt wat het verdient. Een spetterende show!
Macht werkt van beneden naar boven, maar ook van boven naar beneden. Als niemand naar hem geluisterd had was er maar één dode gevallen en dat was waarschijnlijk Hitler zelf bungelend ergens als arme mislukte schilder. Hij is net zo schuldig als degenen die naar hem luisterden, op hem gestemd hebben en zijn bevelen hebben opgevolgd.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij was vriendelijker voor honden en kippen en dan voor joden en communisten, that's a fact.
Echter, je kunt de schuld niet vooral, of alleen maar, gaan leggen bij de mensen onderaan de hierarchische keten die het vuile werk opknappen. Tuurlijk moet je ieder individu verantwoordelijk kunnen houden voor z'n daden. Maar het doelbeweust scheppen van omstandigheden waarbij je op je vingers kunt natellen dat er heel veel doden gaan vallen, is niet legitiem omdat je zelf de trekkers niet overhaalt of de gaskraan opendraait.
Die partytent van Teun is toch al gestenigd?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker gerockt?![]()
Het gaat leuk worden. Teun regelt wel een partytent hoor ik net.
Je kon mij ook gewoon quoten! Zie vorige topic!quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[D_K modus]Wie zonder zonde is werpe de eerste steen[/D_K modus]
Nee, ik vond er niks aan dus toen ben ik maar weer snel gestopt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker gerockt?![]()
Het gaat leuk worden. Teun regelt wel een partytent hoor ik net.
Ja da's weer lekker vanuit het theoretische model geredeneerd, maar in het Gert-model kent schuldigheid gradaties.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Macht werkt van beneden naar boven, maar ook van boven naar beneden. Als niemand naar hem geluisterd had was er maar één dode gevallen en dat was waarschijnlijk Hitler zelf bungelend ergens als arme mislukte schilder. Hij is net zo schuldig als degenen die naar hem luisterden, op hem gestemd hebben en zijn bevelen hebben opgevolgd.
Nee er was een dronken dropje doorheen gelazerd geloof ik. De gebruikelijke doodsoorzaak onder partytenten dus.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Die partytent van Teun is toch al gestenigd?
Cumulatief wat mij betreft.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Macht werkt van beneden naar boven, maar ook van boven naar beneden. Als niemand naar hem geluisterd had was er maar één dode gevallen en dat was waarschijnlijk Hitler zelf bungelend ergens als arme mislukte schilder. Hij is net zo schuldig als degenen die naar hem luisterden, op hem gestemd hebben en zijn bevelen hebben opgevolgd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |