Nee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:13 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Geef toe dat het nummer wat nu te horen is slechter is dan dat van Zanger Petro.
Dat kan inderdaad niet lang meer duren, gaat nog wel opgepikt worden door de dj's.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:55 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Hallo Michiel, wanneer ga je eens een nummer van Zanger Petro draaien? Bijvoorbeeld zijn zomerhit Sabrina:
Wow, ik heb toevallig contacten in Amerika, ik zal meteen even wat producers bellen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad niet lang meer duren, gaat nog wel opgepikt worden door de dj's.
Keep up the good work.
Tof.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:26 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn nieuwe behang.
Lekker nummertjequote:Op maandag 16 augustus 2010 19:55 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Hallo Michiel, wanneer ga je eens een nummer van Zanger Petro draaien? Bijvoorbeeld zijn zomerhit Sabrina:
quote:
right about nowquote:
brie, emmentaler, roquefort en zo'n Franse geitenkaasstaaf.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat voor kaas hebben we het over vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |