Downloaden gaat nog wel ook op goede snelheid maar ik kan dan niks anders meer op mijn laptop.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Komt er maar een paar kb binnen als je iets probeert te downloaden? Gezeik heb ik vroeger wel eens gehad. Bleek aan de netwerkkaart te liggen, vaag.
uuhhm, dat is wel lastig natuurlijkquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Downloaden gaat nog wel ook op goede snelheid maar ik kan dan niks anders meer op mijn laptop.
Mja had het gelezen net, wat een vage shitquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 03:11 schreef Bostonian het volgende:
Wat een rare gozer is Frank Dane toch, of is hij gewoon dronken? Check zijn twitter. Wel vermakelijk om te lezen.
GOEDEMORGEN!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:56 schreef oh-oh het volgende:Giel is er weer en niemand wenst elkaar nog goedemorgen hier???
Wtfquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 03:11 schreef Bostonian het volgende:
Wat een rare gozer is Frank Dane toch, of is hij gewoon dronken? Check zijn twitter. Wel vermakelijk om te lezen.
Moggequote:
Idd, ik heb em op 528 gezetquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:27 schreef -Hans- het volgende:
Yo !. Nog dik 30 min wachten en dan zet ik 3FM weer aan.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha goed bezig!. Om 12:00 trouwens weer Timur en Ramon.
Ja jammer dat ik vandaag wel werk en het grootste deel dus in mijn pauze gaat vallenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi oh-oh !. Gaan weer een aantal leuke luister uurtjes worden
Aah dat is minder !quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja jammer dat ik vandaag wel werk en het grootste deel dus in mijn pauze gaat vallen
Ouwe limbo!quote:
Hij was op dat moment samen met Barry Paf, 528-DJquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 03:11 schreef Bostonian het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |