Ik ook grotendeels hoor, was net ff iets op youtube aan het kijken natuurlijk, mis ik Dakota en een groot deel van Sunscreenquote:
Aj, dat is helemaal balen dan. Met een beetje geluk heeft Sirolf het wel opgenomenquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook grotendeels hoor, was net ff iets op youtube aan het kijken natuurlijk, mis ik Dakota en een groot deel van Sunscreen![]()
Sirolf neemt alles op, met een beetje geluk herinneren jullie hem eraan het te knippenquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aj, dat is helemaal balen dan. Met een beetje geluk heeft Sirolf het wel opgenomen.
Top!quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:15 schreef naatje_1 het volgende:
Sirolf neemt alles op, met een beetje geluk herinneren jullie hem eraan het te knippen
Het liedje zelf dan niet wat ze speeldenquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Die cover vanmorgen. Wat was dat erg zeg.
Mwah. Dat is in ieder geval niet valsquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het liedje zelf dan niet wat ze speelden
quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:54 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaa zometeen Timur en Ramon..
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA QUEEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
watskeburt?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Die cover vanmorgen. Wat was dat erg zeg.
Het bandje dat te gast was (Daily Bread) deed een gigantisch valse cover van California Girls. Echt, om te janken zo slecht.quote:
Hahaquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het bandje dat te gast was (Daily Bread) deed een gigantisch valse cover van California Girls. Echt, om te janken zo slecht.
Wees heel blijquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:04 schreef alors het volgende:
[..]
Hahaik heb even gezocht maar het staat nog nergens...
Held!!! dank je welquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:08 schreef naatje_1 het volgende:
HANS! feed://podcast.kxradio.nl/vipcast/
Of directe link: http://podcast.kxradio.nl/vipcast/Paul%20Rabbering.mp3
Ga je nu tot 14.00 zulke posts plaatsen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die kerel kan echt maar 1 programma maken. Wat een non-talent
Hej hoi !quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:39 schreef oh-oh het volgende:
Timur en Raaaaaamonnnnnnnnnn
Ik heb lekker vrij vandaag, heerlijk genieten dus
Maakt niet uit, ik heb ze gemist toen ze weg waren, dit is een fijne compensatiequote:Op maandag 16 augustus 2010 12:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej hoi !![]()
. Geloof dat Flirt Je Stijf wel ontbreekt.
Muziek valt mij eigenlijk nog een beetje tegen, maar wel tof dat ze er weer zijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb ze gemist toen ze weg waren, dit is een fijne compensatie
Ik moest net alweer lachen om die basslijn
En de muziek is ook alles behalve slecht
Roel heeft geen knoppen op z'n radio.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ga je nu tot 14.00 zulke posts plaatsen?
Gecondoleerd.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:30 schreef naatje_1 het volgende:
Heerlijk, terwijl jullie naar dat 538 talentje luisteren, luister is naar Loesje
In de auto niet nee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Roel heeft geen knoppen op z'n radio.
Schijt plaat.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:30 schreef naatje_1 het volgende:
Heerlijk, terwijl jullie naar dat 538 talentje luisteren, luister ik naar Loesje
Ja met Sander, ik ben benieuwd.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:48 schreef ConscienceNL het volgende:
Frank Dane straks toch om 16:00 uur?
Ik vind het helemaal niks, stonden vanmiddag de hele tijd ''ballen'' voor de deur hier te schreeuwenquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:11 schreef -Hans- het volgende:
Leve de KEI week! Wat een leuke studentes lopen er weer rond in de stad. Zo'n buitenlandse chick was aan het bellen met het thuisfront "er staan hier wel 1000 fietsen!! " (bij Vindicat). Haha dan staat haar nog wat te wachten als ze bij het station terecht komt. Leuk
Ik geef hem wel een kans.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:12 schreef Paul het volgende:
Voor mijn gevoel past Frank helemaal niet bij 3fm![]()
Haha ja iddquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:11 schreef -Hans- het volgende:
Leve de KEI week! Wat een leuke studentes lopen er weer rond in de stad. Zo'n buitenlandse chick was aan het bellen met het thuisfront "er staan hier wel 1000 fietsen!! " (bij Vindicat). Haha dan staat haar nog wat te wachten als ze bij het station terecht komt. Leuk
Dat hadden de meesten hier eerst ook bij Timur. Het kost wat tijd om de juiste toon te vinden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:12 schreef Paul het volgende:
Voor mijn gevoel past Frank helemaal niet bij 3fm![]()
Ze roepen inderdaad wel om aandacht al die gastenquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niks, stonden vanmiddag de hele tijd ''ballen'' voor de deur hier te schreeuwen
Het is radio hoor?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:17 schreef alors het volgende:
Ik vind em wel meevallen voor een debuut. Hij heeft iig niet zo'n nare plofkop als z'n broer.
Tegenwoordig is de factor uiterlijk toch wel wat belangrijker dan pak weg 15 jaar geledenquote:
Ja maar jij zegt z'n debuut valt mee omdat hij geen plofkop heeftquote:
Misschien nog een cursusje begrijpend lezen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar jij zegt z'n debuut valt mee omdat hij geen plofkop heeft
Dat dus.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sziget is natuurlijk veel toffer.
Ze gaan de afkorting gebruiken ODOFquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:44 schreef Pino112 het volgende:
Ontzettend Dikke Ochtend Frank. Juist
Ik vind het geniaalquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:15 schreef alors het volgende:
Drieswordt weer heerlijk te kakken gezet
Stille hint naar Frank Dane?quote:DJ-carrièretip: Als je nieuw bent bij een radiostation, wees dan bescheiden. Bijdehand zijn/'stoer doen' wordt meestal niet gewaardeerd!
8 minutes ago via TweetDeck
Ik heb het praatje niet gehoord, maar ik mag toch wel hopen dat dit ludiek was en niet serieus.quote:
Ludiek. En niet zo zuinig ook.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb het praatje niet gehoord, maar ik mag toch wel hopen dat dit ludiek was en niet serieus.
Wat is er grappig aan?quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:57 schreef Pino112 het volgende:
http://twitter.com/3FMDJschool/status/21324824883
[..]
Stille hint naar Frank Dane?
Puike request!quote:
Goede plaaaaaaaat!quote:
Bedankt jong!quote:
Hallo Michiel, wanneer ga je eens een nummer van Zanger Petro draaien? Bijvoorbeeld zijn zomerhit Sabrina:quote:
Slechte plaaaaaat!quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:55 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Hallo Michiel, wanneer ga je eens een nummer van Zanger Petro draaien? Bijvoorbeeld zijn zomerhit Sabrina:
En vergeet Jordy van Loon nietquote:
Nou, als je het niet erg vind, wil ik graag m'n best doen om het tegenovergestelde te bereiken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:03 schreef Bellatrix het volgende:
E
[..]
En vergeet Jordy van Loon niet
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, als je het niet erg vind, wil ik graag m'n best doen om het tegenovergestelde te bereiken.
Nee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:13 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Geef toe dat het nummer wat nu te horen is slechter is dan dat van Zanger Petro.
Dat kan inderdaad niet lang meer duren, gaat nog wel opgepikt worden door de dj's.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:55 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Hallo Michiel, wanneer ga je eens een nummer van Zanger Petro draaien? Bijvoorbeeld zijn zomerhit Sabrina:
Wow, ik heb toevallig contacten in Amerika, ik zal meteen even wat producers bellen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad niet lang meer duren, gaat nog wel opgepikt worden door de dj's.
Keep up the good work.
Tof.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:26 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn nieuwe behang.
Lekker nummertjequote:Op maandag 16 augustus 2010 19:55 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
quote:
right about nowquote:
brie, emmentaler, roquefort en zo'n Franse geitenkaasstaaf.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat voor kaas hebben we het over vandaag?
we wachten op Slayerquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:31 schreef Sersjee het volgende:
De herrie valt bij nadere beluistering wel mee trouwens. Maar het is wel oké.
Nou, ik sta anders op het punt om Reign in blood loeihard aan te zetten, want de buren hebben hun zeer luidruchtige familie maar weer eens op visite.quote:
ik hou je niet tegen!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ik sta anders op het punt om Reign in blood loeihard aan te zetten, want de buren hebben hun zeer luidruchtige familie maar weer eens op visite.
Tom Araya's kenmerkende "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!" loeit nú door de huiskamer.quote:
Monstertruckdriver! Die noteer ik voor m'n eerstvolgende request...quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:50 schreef Sirolf het volgende:
De intro van One doet me denken aan T. Raumschmiere... heb ik ook wel weer eens zin in eigenlijk...
Komt er maar een paar kb binnen als je iets probeert te downloaden? Gezeik heb ik vroeger wel eens gehad. Bleek aan de netwerkkaart te liggen, vaag.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:14 schreef borisz het volgende:
Pff YTfilmpje afspelen op mijn laptop is een ramp tegenwoordig. Ding doet al weken raar. Downloaden is al helemaal de dood.
ach reclame voor forestpoker.com. Dat kan toch helemaal niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:00 schreef Sirolf het volgende:
Eric is creatief met censuurbalkjes.
[ link | afbeelding ]
Wat waren ze stoer vorig jaar in het voorprogramma van Deep Purplequote:Op maandag 16 augustus 2010 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rock 'n roll uit den speakers. Heerlijk!
Reblochon?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
brie, emmentaler, roquefort en zo'n Franse geitenkaasstaaf.
En rode wijn natuurlijk.
Geloof ik direct. Helaas niets van gezien of gehoordquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat waren ze stoer vorig jaar in het voorprogramma van Deep Purple![]()
![]()
een week terug vroeg Eric: "Is trouwen nog in".quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
een week terug vroeg Eric: "Is trouwen nog in".
Sharid "De laatste tijd is het wel weerin".
Eric: "Onder de EO jongeren of ook bij leuke mensen".![]()
Heel erg tof inderdaadquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:38 schreef Timo20 het volgende:
Kelly watch the stars![]()
![]()
![]()
wat een geweldige video zat daar bij
![]()
![]()
Zag gister nog de opbouw vanuit de achtbaan kon maar een paar seconden kijken toen scheurden we naar benedenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:33 schreef -Hans- het volgende:
Lowlands lijkt mij dan wel een tof festival om een keer te checken en opzich nog wel redelijk in de buurt.
Kun je die artiesten wel bekijken als je niet meedoet met de Keiweek, volgens mij is het een afgesloten gebeurenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:41 schreef -Hans- het volgende:
Jotis Voorn staat vanavond op de Grote markt.. Die gast had wel een toffe hit met Chase the mouse (paar keer gedraaid @ SoD). Opzich wel tof om ff te checken
Ting Tings? Fanta of Sisi. Zoiets in ieder geval.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:06 schreef Pino112 het volgende:
Dit nummer is van een reclame, weet iemand welke?
Oja, jij was daar natuurlijk in de buurtquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Zag gister nog de opbouw vanuit de achtbaan kon maar een paar seconden kijken toen scheurden we naar beneden
Vroeg ik mij ook al afquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:04 schreef themauster het volgende:
Kun je die artiesten wel bekijken als je niet meedoet met de Keiweek, volgens mij is het een afgesloten gebeuren
Check, thnxquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ting Tings? Fanta of Sisi. Zoiets in ieder geval.
Fantaquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ting Tings? Fanta of Sisi. Zoiets in ieder geval.
Downloaden gaat nog wel ook op goede snelheid maar ik kan dan niks anders meer op mijn laptop.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Komt er maar een paar kb binnen als je iets probeert te downloaden? Gezeik heb ik vroeger wel eens gehad. Bleek aan de netwerkkaart te liggen, vaag.
uuhhm, dat is wel lastig natuurlijkquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Downloaden gaat nog wel ook op goede snelheid maar ik kan dan niks anders meer op mijn laptop.
Mja had het gelezen net, wat een vage shitquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 03:11 schreef Bostonian het volgende:
Wat een rare gozer is Frank Dane toch, of is hij gewoon dronken? Check zijn twitter. Wel vermakelijk om te lezen.
GOEDEMORGEN!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:56 schreef oh-oh het volgende:Giel is er weer en niemand wenst elkaar nog goedemorgen hier???
Wtfquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 03:11 schreef Bostonian het volgende:
Wat een rare gozer is Frank Dane toch, of is hij gewoon dronken? Check zijn twitter. Wel vermakelijk om te lezen.
Moggequote:
Idd, ik heb em op 528 gezetquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:27 schreef -Hans- het volgende:
Yo !. Nog dik 30 min wachten en dan zet ik 3FM weer aan.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha goed bezig!. Om 12:00 trouwens weer Timur en Ramon.
Ja jammer dat ik vandaag wel werk en het grootste deel dus in mijn pauze gaat vallenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi oh-oh !. Gaan weer een aantal leuke luister uurtjes worden
Aah dat is minder !quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja jammer dat ik vandaag wel werk en het grootste deel dus in mijn pauze gaat vallen
Ouwe limbo!quote:
Hij was op dat moment samen met Barry Paf, 528-DJquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 03:11 schreef Bostonian het volgende:
Net ff gelezen, maar wel geinig inderdaadquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij was op dat moment samen met Barry Paf, 528-DJ
Yeahquote:
^^ Frank Dquote:Goeiememorgen! Alles wel??? Zou nu een afspraak hebben met de directie van BNN. Maar ik word net wakker. Nu eerst even een colaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |