Stoer. Leer je die noten daar dan zonder instrument of staat er ook een piano om op te oefenen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:15 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee, enkel theorie.
Heb nu een half jaar een piano staan maar ik kan er nooit echt lekker op spelen omdat ik die ^&@$ noten maar niet beheers. Voor zelfstudie ben ik niet voldoende gedisciplineerd, dus dan maar les.
Dat ís ook heel leuk. Zo zag ik bijvoorbeeld gisteren op de pagina van de oud-subsidiecoördinator van Slotervaart (met wie ik het goed kon vinden en die nu naar een ander stadsdeel gaat) dat mensen die naar zijn profiel keken ook keken naar het profiel van iemand met wie ik in Brabant in de klas gezeten had, en die nu bij De Nederlandse Bank werkt (waar hij daarvoor gewerkt had). Dat zij Brabant verlaten had wist ik tot op dat moment nog niet, maar nu weet ik dat ik haar spontaan in de tram zou kunnen tegenkomen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:19 schreef Ringo het volgende:
Zullen wij eens LinkedInnen, I.R.? Ik doe er vooralsnog niks mee maar ik vind het geweldig leuk om al die ceevees door te spitten en naar toffe connecties te zoeken. Wacht, ik stuur je een invite.
Allebei.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Stoer. Leer je die noten daar dan zonder instrument of staat er ook een piano om op te oefenen?
Dat zeg ik niet!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:39 schreef Z het volgende:
Het is zoals Frollo het zegt, als je geen fouten wil maken is het wellicht verstandig eerst je eerst met de theorie bekend te maken.
Een frusterend goedmakertje waarbij er altijd een paar schroefjes overblijven!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ikea is Gods goedmakertje voor onze verbanning uit het paradijs.
Nog nooit, maar omdat hij de naam heeft onbegrijpelijke onzin uit te kramen (en véél) zou ik wel eens wat van hem willen lezen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:36 schreef Gellius het volgende:
Wie heeft er wel eens wat van Brakman gelezen?
De reis van de douanier naar Bentheim.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:36 schreef Gellius het volgende:
Wie heeft er wel eens wat van Brakman gelezen?
Da's volgens mij een hardnekkige fabel, net als het tekort aan schroefjes. Ik heb het nog nooit meegemaakt. En Ikeameubels zijn ontieglijk makkelijk in elkaar te zetten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:09 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Een frusterend goedmakertje waarbij er altijd een paar schroefjes overblijven!
Eens.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Da's volgens mij een hardnekkige fabel, net als het tekort aan schroefjes. Ik heb het nog nooit meegemaakt. En Ikeameubels zijn ontieglijk makkelijk in elkaar te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |