Het zijn er in ieder geval twee.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:09 schreef JAM het volgende:
Weten jullie welk lettertype dit is?
http://content.cdlib.org/(...)/hb3s2008vf-FID3.jpg
Stuur maar door JAM, ik kan wel even kijken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:45 schreef JAM het volgende:
Ik heb een bestandje in PAINT, een PNG. Daar staat wat tekst in en die wil ik graag goed gecentreerd zien. Hoe doe ik dat/wil iemand anders dat niet doen?
Je zou het eens kunnen proberen met What the font, JAM. Daar kun je een plaatje van een lettertype uploaden en dan geeft hij het font - of een lijst met fonts die in de buurt komen. Jouw plaatje kent te veel verschillende elementen, dus ik heb er even twee voor je van gemaakt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:09 schreef JAM het volgende:
Weten jullie welk lettertype dit is?
http://content.cdlib.org/(...)/hb3s2008vf-FID3.jpg
Voilà-zie.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
Stuur maar door JAM, ik kan wel even kijken.
Het doet me deugd te zien dat jij je postings ook wel eens besluit aan te passen.quote:
Ja, er stond inderdaad iets heel anders eerst. Dat bood alleen geen uitzicht,- vandaar.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het doet me deugd te zien dat jij je postings ook wel eens besluit aan te passen.
Vervolgens kun je de dame in kwestie en haar spiegelbeeld in het raam alsnog vragen of ze misschien tweeling zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:01 schreef Gellius het volgende:
Ik raad je aan beschaamd uit het raam te turen.
Soms ben je gewoon een lieve jongen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:04 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, er stond inderdaad iets heel anders eerst. Dat bood alleen geen uitzicht,- vandaar.
Zo wordt het wél een goede openingszin!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:06 schreef broer het volgende:
Vervolgens kun je de dame in kwestie en haar spiegelbeeld in het raam alsnog vragen of ze misschien tweeling zijn.
Shit, van JAM dacht ik tenminste nog dat ie ruggegraat had.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het doet me deugd te zien dat jij je postings ook wel eens besluit aan te passen.
Nou, en? Jij hebt er al een.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:30 schreef Gellius het volgende:
Ja, maar nog wat èxtra on the side is ook leuk, Claudia.
Nu wordt 'ie helemaal mooi, G.!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:37 schreef Gellius het volgende:
Bovendien, ze zit natuurlijk niet bepaald daadwèrkelijk meer op het gymnasium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |