Ik dacht dat je ze 'meier' noemde.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:03 schreef JAM het volgende:
een paar groene jongens (zo noem ik die briefjes van honderd euro)
Uitstekend, Thisbe. Nog geen spijt dat je er bent weggegaan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:08 schreef Thisbe het volgende:
Dag broer, hoe staat het leven in het Nijmeegse?
Ach, ik mis Nijmegen bij vlagen. En dan mis ik voornamelijk het studentenleven.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:12 schreef broer het volgende:
Uitstekend, Thisbe. Nog geen spijt dat je er bent weggegaan?
Jij hebt ook het glossybaarmoederhalskankertijdschriftje gelezen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:00 schreef Thisbe het volgende:
Ik wil ook graag trouwen met een rijke man. Dan hoef ik niet meer te worstelen met het dertigersdilemma.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:35 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Een Volkswagen Polo of een Ford Fiesta. Dat is jouw dertigersdilemma, Gellius.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:43 schreef zodiakk het volgende:
Ringo, weet jij wel zeker of jij al over je twintigersdilemma heen bent?
Ja, dat laatste bedacht ik me ook, maar dat is een hoop werk (er zit nu al een houten vloer in) en het is duur. Als ik er niet aan kan wennen dan ga ik wel weer met de buren praten...quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:44 schreef Ringo het volgende:
Hm, met oorwarmers op lopen, zodiakk? Ik weet dat niet zo goed. Een tapijt of een plant helpt allicht tegen de galm in je kamer. Tegen de herrie van onderburen helpt volgens mij alleen een volledig geïsoleerde vloer.
En dan zou het kurk moeten zijn, zeg ik als leek, of tapijt. Maar dat is toch zonde. Is het huis van beton?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:49 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ja, dat laatste bedacht ik me ook, maar dat is een hoop werk (er zit nu al een houten vloer in) en het is duur. Als ik er niet aan kan wennen dan ga ik wel weer met de buren praten...
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:53 schreef Thisbe het volgende:
Is Ringo dertig? Ik had hem ingeschat als een net afgestudeerde twentysomething knul.
Maar dat is helemaal geen dilemma, _Griek. Als er maar wielen onder zitten. Ik bedoel meer de wringende, schurende, blaartrekkende dilemma's. Jij bent wat dertigder dan ik. Hoe zit dat nu?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:35 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Een Volkswagen Polo of een Ford Fiesta. Dat is jouw dertigersdilemma, Gellius.
Ja, gevoelsmatig lijkt mij ook het beste. Het vervelende is alleen dat het pas sinds kort speelt (eind juli). Ik ben inmiddels een paar keer in een korte periode langsgeweest, dus ik wilde nu even wat afstand nemen, ook om zelf weer even te hernemen en te kijken of ik eraan kan wennen. De verstandhouding is goed, zij vinden het ook vervelend als ze overlast geven of als ik weer eens bij de voordeur sta. Daar ben ik blij om, dat er wel goodwill is, maar het is ongelooflijk vervelend om naar de buren te gaan en aan te bellen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:52 schreef Claudia_x het volgende:
Gewoon met de buren blijven praten, zodiakk. En je kunt natuurlijk je muziek aanzetten om het tv-geluid wat te dempen.
Het is van net na de oorlog, dus van steen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
En dan zou het kurk moeten zijn, zeg ik als leek, of tapijt. Maar dat is toch zonde. Is het huis van beton?
Laatst zei mijn broer: beton is een klankkast. Dus misschien kan het nog veel erger.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:00 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Het is van net na de oorlog, dus van steen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |