Mobiele telefoon HTC Touch DualTe koop vanwege een nieuwe telefoon: Een nette HTC Touch Dual, windows mobile, vodafone branded, simlock onbekend (alleen vodafone hier in huis), maar was inclusief bij mijn vorige abonnement dus waarschijnlijk geen simlock. Anders volgens mij via Vodafone simlock vrij te maken.
Lichte gebruikerssporen aan de zijkanten, het zilveren randje heeft iets beschadiging bij de usb aansluiting. Verder werkt hij prima, zonet een full reset gegeven. De accu gaat langer dan een dag mee bij intensief gebruik de laatste keer dat ik hem gebruikte, maar hij lag bij mij voor de zekerheid altijd elke nacht aan de oplader. Inclusief oplader.
Vraagprijs 50 euro. Ik kan hem ook naar zo een opkoop website sturen voor 35 euro, maar ik wil eerst kijken of ik hem op deze manier kan verkopen.
Foto's:
![]()
![]()
Router Asus WL-500GP v2Verder te koop, een router van Asus, de WL-500GP v2. Meer informatie op bijvoorbeeld de volgende site:
Klik.
Heeft het altijd prima gedaan, maar gaat weg in verband met een nieuwe linksys router met gigabit poorten en 300n draadloos ivm de verhoogde snelheid van Ziggo binnenkort.
Vraagprijs 40 euro, nieuwprijs ligt rond de 75 euro op het moment voor zover ik het zag. Netwerkkabel kan ik erbij doen indien gewenst.
Foto's:
![]()
![]()