abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85338883
Mobiele telefoon HTC Touch Dual
Te koop vanwege een nieuwe telefoon: Een nette HTC Touch Dual, windows mobile, vodafone branded, simlock onbekend (alleen vodafone hier in huis), maar was inclusief bij mijn vorige abonnement dus waarschijnlijk geen simlock. Anders volgens mij via Vodafone simlock vrij te maken.

Lichte gebruikerssporen aan de zijkanten, het zilveren randje heeft iets beschadiging bij de usb aansluiting. Verder werkt hij prima, zonet een full reset gegeven. De accu gaat langer dan een dag mee bij intensief gebruik de laatste keer dat ik hem gebruikte, maar hij lag bij mij voor de zekerheid altijd elke nacht aan de oplader. Inclusief oplader.

Vraagprijs 50 euro. Ik kan hem ook naar zo een opkoop website sturen voor 35 euro, maar ik wil eerst kijken of ik hem op deze manier kan verkopen.

Foto's:

Router Asus WL-500GP v2
Verder te koop, een router van Asus, de WL-500GP v2. Meer informatie op bijvoorbeeld de volgende site: Klik.

Heeft het altijd prima gedaan, maar gaat weg in verband met een nieuwe linksys router met gigabit poorten en 300n draadloos ivm de verhoogde snelheid van Ziggo binnenkort.

Vraagprijs 40 euro, nieuwprijs ligt rond de 75 euro op het moment voor zover ik het zag. Netwerkkabel kan ik erbij doen indien gewenst.

Foto's:

Everyone says i have a split personality, me and myself don't agree.
pi_85382181
Waar op te halen? Je hebt niemand in de buurt met 'n ander simkaartje dan Vodafone?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_85412311
Op te halen in Akersloot, net onder Alkmaar.

Vandaag geprobeerd met een KPN kaartje. Er zit een simlock op. Ik heb de unlockcode aangevraagd via Vodafone en deze zal binnen 3 dagen opgestuurd worden. Bieden onder voorbehoud dat het simlock verwijderd wordt is natuurlijk mogelijk :)
pi_85461486
En omhoog, unlockcode is nog niet binnen. Doe anders een goed bod als je interesse hebt.
pi_85462416
Mja, ik zou er vooralsnog niet meer dan 35,- excl verzendkosten voor willen uitgeven.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_85488491
Ik heb een bod van 45 incl. van Gizmo gekregen en geaccepteerd. Wordt verder via pm afgehandeld. Iemand nog een mooie router? Doe een bod!
pi_85536741
De router is er nog...
pi_85889416
De telefoon is weg. De router is er nog. Vraagprijs voor de router is nu 30 euro.
pi_86629577
en weer opgeschoond :)
Juin uit Eigen Tuin!
pi_86685026
En ik ga weer verder :) Wie bied voor de router?
pi_86720113
Wie o wie
  woensdag 22 september 2010 @ 18:56:47 #12
273652 JendaB
Beter laat, dan nooit!
pi_86721344
20 voor de router :)
Kom je toevallig ooit in de buurt van Amsterdam?
Ken ik jou niet ergens van?
pi_86728367
Verder via PM.
pi_86757224
En verkocht en reeds afgehandeld :)
pi_86772253
Dicht :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')