quote:Op maandag 16 augustus 2010 05:13 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik hoop dat er ooit een filmpje verschijnt van Braddie waar hij een kazige riedel speelt terwijl zijn vrienden zijn gitaarcollectie in zijn schedel beuken.
Ah. Stoppen maar jongens, veel te zielig om een gehandicapte te pesten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 05:18 schreef Sok. het volgende:
Haha zat k even topics gemaakt door TS door te lezen, kwam ik deze post tegen:
[..]![]()
Durven jullie wel tegen een mongooltje?quote:Op maandag 16 augustus 2010 05:18 schreef Sok. het volgende:
[..]![]()
Ja.quote:Op maandag 16 augustus 2010 05:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Durven jullie wel tegen een mongooltje?
Dat busje was een speciaal geregeld vervoersmiddel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 05:18 schreef Sok. het volgende:
[..]![]()
TR gedaan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 05:13 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik hoop dat er ooit een filmpje verschijnt van Braddie waar hij een kazige riedel speelt terwijl zijn vrienden zijn gitaarcollectie in zijn schedel beuken.
TR gedaan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 05:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat busje was een speciaal geregeld vervoersmiddel.
Ik zat in Ermelo op school, beetje moeilijk he met de fiets?
Ze vinden het leuk om m`n spullen te slopen, maar ik heb nu goede keuzes gemaakt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 05:20 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Mwah, het is niet onrealistisch als je de vriendentopics van TS zou bekijken.
Waarom dat?quote:Op maandag 16 augustus 2010 05:23 schreef sig000 het volgende:
Braddie maakt topics met veel reacties en ondanks alle kansloze KLB userst in zijn topics krijg ik steeds meer respect voor die gozert.
TR op de TR van de TR gedaanquote:
Vorige week waren ze nog "kansloze satanisten".quote:Op maandag 16 augustus 2010 05:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze vinden het leuk om m`n spullen te slopen, maar ik heb nu goede keuzes gemaakt.
TR gedaanquote:Op maandag 16 augustus 2010 05:23 schreef sig000 het volgende:
Braddie maakt topics met veel reacties en ondanks alle kansloze KLB usersts in zijn topics krijg ik steeds meer respect voor die gozert.
Dat waren 2 andere dudes die ik feitelijk nooit spreek, maar me ooit eens hebben vernedert.quote:Op maandag 16 augustus 2010 05:24 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Vorige week waren ze nog "kansloze satanisten".
Ohja, zo ken ik er nog één.quote:Op maandag 16 augustus 2010 05:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je pleurt alles op het forum en bent jezelf.
Openbaar vervoer?quote:Op maandag 16 augustus 2010 05:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat busje was een speciaal geregeld vervoersmiddel.
Ik zat in Ermelo op school, beetje moeilijk he met de fiets?
Geen enkele school in het gooi wilde me toen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 05:28 schreef Sok. het volgende:
[..]
Openbaar vervoer?
Of een school dichter in de buurt zoeken?
Hoe krijg je dat voor elkander?quote:Op maandag 16 augustus 2010 05:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geen enkele school in het gooi wilde me toen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |